Biznes na każde czasy

Duża sieć
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Branża spożywcza jest odporna na kryzys?

To wymagająca branża, ale i odporna, bo niezależnie od sytuacji gospodarczej, konsumenci będą odwiedzać lokalne sklepy i kupować w nich żywność.

Przy tym biznes w tym sektorze łatwiej prowadzić w ramach rozpoznawalnej marki. Pod szyldem Delikatesów Centrum działamy już od 25 lat, oferując franczyzobiorcom kompleksowe rozwiązania, które w sytuacji tak dynamicznego rynku są bezcenne.

Co Delikatesy Centrum zapewniają swoim partnerom?

Franczyzobiorcy dostają od nas nie tylko sprawdzony koncept detaliczny, ale także wsparcie w zakresie zatowarowania, logistyki, obsługi klienta, marketingu i rozwoju pracowników. Zapewniamy skrojony na miarę asortyment od dostawców lokalnych i regionalnych, w tym dostawy produktów świeżych, wszystko z gwarancją stabilnych dostaw. Właściciel sklepu może też liczyć na kompleksową obsługę techniczną działu IT. Oferujemy też wsparcie doradcy klienta. Dzielimy się z naszymi franczyzobiorcami wiedzą o tym, jak rekrutować i dbać o personel sklepu na podstawie systemu motywacyjnego, bezpłatnych szkoleń i pracowniczych benefitów.

Jakie obowiązki mają franczyzobiorcy?

Od franczyzobiorcy oczekujemy posiadania odpowiednich środków finansowych i doświadczenia w handlu. Mocno stawiamy także na utrzymanie standardów sieciowych i na lojalną współpracę z franczyzodawcą. Wymagamy także, by właściciele sklepów podnosili kwalifikacje własne i swojego personelu. Po ich stronie jest też inwestycja w sklep (wynajęcie lub zakup lokalu) oraz zabezpieczenie pieniędzy na otwarcie sklepu, a potem na doinwestowanie działalności operacyjnej. Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do modelu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.

Czy duże jest zainteresowanie otwieraniem nowych sklepów pod szyldem Delikatesy Centrum?

Zainteresowanie otwarciami nowych sklepów jest na podobnym poziomie co w poprzednim roku. Przy nowych obiektach bazujemy na współpracy z naszymi franczyzobiorcami w sieci, ale też aktywnie pozyskujemy nowych na rynku.

Ogromny potencjał rozwoju marki widzimy z franczyzobiorcami, którzy operują 5-10 sklepami. Ale już w ramach jednego lokalu współpraca może układać się świetnie i generować naprawdę dobre wyniki.

Jak duża jest sieć Delikatesy Centrum?

Na koniec trzeciego kwartału 2023 roku mieliśmy ok. 1500 sklepów Centrum, z których ok. 40 proc. to sklepy własne. Działają one w trzech zdefiniowanych formatach. Ten, który sprawdza się najlepiej to przedział 250-400 mkw. sali sprzedaży. Mniejszy format 150-250 mkw. dotyczy gównie sklepów w dużych i większych miastach, a większy rzędu 400-600 mkw. sali sprzedaży to przede wszystkim sklepy w mniejszych, gminnych miejscowościach, gdzie jest duża konkurencja sklepów wielkopowierzchniowych.

WIZYTÓWKA SIECI DELIKATESY CENTRUM

Sieć sklepów spożywczych.

  • liczba placówek – ok. 1500
  • kwota inwestycji – ustalana indywidualnie
  • najlepiej sprawdza się sklep o powierzchni 250-400 mkw.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €