Sprzedać – jak to łatwo powiedzieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wokół sprzedaży narosło wiele mitów. Proces sprzedaży bywa nawet utożsamiany z wciskaniem klientowi niepotrzebnych rzeczy. Czy da się zburzyć ten akt oskarżenia?

Gdy sprzedajesz, zawsze pytaj

Sprzedaż jest trudnym procesem emocjonalnym i dla kupującego, i dla sprzedającego. Chcę czy nie chcę, czy mnie stać – zamartwia się klient. Muszę sprzedać, brakuje mi do miesięcznego celu – stresuje się sprzedawca. Z wywiadu Arkadiusza Słodkowskiego z Andrzejem Twarowskim dowiecie się, gdzie obie strony popełniają błędy i jak ich uniknąć, żeby transakcja sprzedaż-kupno opłacała się i klientowi, i sprzedawcy.

A poza tym w rozmowie:

  • Jak sprofesjonalizować sprzedaż?
  • Jak zbudować dział sprzedaży w małej i średniej firmie?
  • Kto powinien być sprzedawcą (czy właściciel), jakie powinny panować procedury?
  • Co najczęściej jest do poprawy w procesie sprzedaży?
  • Czy wypada zapytać klienta o budżet przeznaczony na transakcję kupna?

Oglądajcie kanał Franchising-PL. Tu posłuchacie rozmów o otwieraniu i prowadzeniu biznesów. Poszukujcie u nas inspiracji do otwarcia własnej firmy.

Zapraszamy na szkolenie "Sprzedaż franczyzy" w Akademi Franczyzy Franchising.pl. Kliknij po więcej szczegółów.

Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €