Array ( [article] => Array ( [pid] => 95651 [country] => pl [article_id] => 13026 [article_date] => 2024-02-01 [articletype_id] => 29 [article_title] => Edukido rozkręca się za granicą [article_intro] => – W minionym roku otworzyliśmy jeden oddział na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 8 [img_photo_description] => [secret] => scrtkd8c6d5e1a9697a3007b480d6a3200d0e [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => edukacja [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => edukido-rozkreca-sie-granica [article_title_striped] => Edukido rozkręca się za granicą [dir] => article [article_text_photo] =>

Czy sieć Edukido urosła w minionym roku?

Miniony rok zamknęliśmy z liczbą 68 obszarów franczyzowych w Polsce i 12 zagranicą. Mówimy o obszarach, gdyż jeden franczyzobiorca może działać na kilku , co staje się coraz bardziej popularne.

Nasza sieć powiększyła się o pięć nowych obszarów w Polsce, jeden na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji. Start kolejnego chorwackiego oddziału planowany jest na luty 2024. 

Jakie plany macie na ten rok?

W tym roku chcemy się skupić głównie na rozwoju franczyzy warsztatowej. Zależy nam na pokryciu jak największego obszaru w Polsce. W planach mamy otwarcie minimum 12 kolejnych obszarów franczyzowych na polskim rynku. 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

A za granicą?

Tu też nie zwalniamy tempa. Planujemy otwarcia obszarów na Węgrzech, w Macedonii Północnej oraz Chorwacji. Aktywnie szukamy franczyzobiorcy również w Rumunii. 

Plany są ambitne. Czy sytuacja gospodarcza sprzyja rozwojowi firmy?

Odczuwamy problemy gospodarcze, z którymi mierzy się większość biznesów dzisiaj. Klienci, a także franczyzobiorcy, obawiają się inflacji, niepewnej sytuacji ekonomicznej, zmian politycznych w kraju czy nadal toczącej się wojny na Ukrainie. Z naszych obserwacji wynika, że klienci potrzebują więcej czasu na analizę oferty, symulacji i umowy. Zadają też pytania o możliwość rozwiązania umowy w przypadku „trudności” oraz o wsparcie jakie otrzymują ze strony centrali w trakcie trwania współpracy. Zauważamy, że ludziom coraz bardziej zależy na sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych z niewysoką kwotą wejścia. Nie chcą ryzykować całymi swoimi oszczędnościami. Mimo wszystko jesteśmy przekonani, że branża edukacyjna ma perspektywy. Rodzicom zależy na jak najlepszym rozwoju swojego dziecka i dobre zajęcia edukacyjne dla dzieci nadal będą atrakcyjnym produktem na rynku. Chcą oni wysłać dzieci na wartościowe zajęcia, które chociaż na godzinę odciągną pociechy od ekranów i pomogą skoncentrować się na rozwijaniu innych kompetencji.

Jakie zajęcia wybierają?

Poza nauką angielskiego rodzice coraz rzadziej chcą wiązać się umowami na cały rok szkolny. Jest to związane z finansami. Bardzo chętnie wysyłają dzieci na ciekawe jednorazowe warsztaty.  

Dlatego też warsztaty edukacyjne w ramach franczyzy Edukido to jest obecnie najbardziej pożądany edukacyjny produkt spośród tych, które proponujemy.

Jak nawiązać współpracę warsztatową z Edukido?

Współpraca z Edukido wymaga 21 tys. zł inwestycji na starcie. W tym 4 tys. zł to opłata wstępna, 2 tys. zł potrzeba na personalizowany pakiet startowy materiałów marketingowych, kolejne 2 tys. zł na pakiet akcesoriów potrzebny do prowadzenia warsztatów i 13 tys. zł za pakiet klocków Lego. Zwrot z inwestycji następuje między 6 a 12 miesiącem prowadzenia działalności. Zarobki zależą od zaangażowania franczyzobiorcy i czasu jaki może i chce poświęcić na prowadzenie warsztatów Edukido. Średni przychód z jednego warsztatu to 350-450 zł. Prowadzenie trzech warsztatów dziennie przez pięć dni w miesiącu oznacza przychód miesięczny w granicach od 5250 do 6750 zł. Jeśli będziemy prowadzić trzy warsztaty 20 dni w miesiącu, to można zarobić od 21 tys. zł do 27 tys. zł. Jeden z naszych franczyzobiorców przeprowadził w jednym semestrze 610 warsztatów na swoim obszarze licencji. Drugi w trakcie ferii zimowych zarobił na warsztatach blisko 20 tys. zł pracując przez 10 dni. Jeszcze inny wycenia jeden warsztat na 500 zł i właśnie taką kwotę zarabia za godzinę pracy.

Miesięczna opłata franczyzowa za obszar do 50 tysięcy mieszkańców to 500 zł netto, od 50-100 tys. mieszkańców to 800 zł netto, a od 100-150 tysięcy mieszkańców to 1100 zł netto. 

WIZYTÓWKA EDUKIDO

Firma edukacyjna, oferująca zajęcia z klockami LEGO

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 233 [author_pid] => 1038 [author_name] => Dominika Pronarska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171897 [itemserver_id] => 41190 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 83a/bd5/autorka.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => dominika-pronarska ) ) [link] => /artykul/13026/edukido-rozkreca-sie-granica/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 197540 [country_item] => pl [description] => [path] => 0de/b1e/kamila-ho_ody-440x440.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 48995 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 199897 [country_item] => pl [description] => Miniony rok Edukido zamknęło z liczbą 68 obszarów franczyzowych w Polsce i 12 zagranicą. [path] => 83c/949/zaj_cia_edukido.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dobry rok [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 49708 ) [1] => Array ( [pid] => 199885 [country_item] => pl [description] => "W tym roku chcemy się skupić głównie na rozwoju franczyzy warsztatowej. Zależy nam na pokryciu jak największego obszaru w Polsce" [path] => 354/7e4/holody-kamila-edukido.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido. [img_width] => 989 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49702 ) [2] => Array ( [pid] => 196881 [country_item] => pl [description] => [path] => 680/19a/bp302470-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 48864 ) ) ) [og_image] => 83c/949/zaj_cia_edukido.jpg [article_date_formated] => 01.02.2024 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 199897 [country_item] => pl [description] => Miniony rok Edukido zamknęło z liczbą 68 obszarów franczyzowych w Polsce i 12 zagranicą. [path] => 83c/949/zaj_cia_edukido.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dobry rok [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 49708 ) [1] => Array ( [pid] => 199885 [country_item] => pl [description] => "W tym roku chcemy się skupić głównie na rozwoju franczyzy warsztatowej. Zależy nam na pokryciu jak największego obszaru w Polsce" [path] => 354/7e4/holody-kamila-edukido.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido. [img_width] => 989 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49702 ) [2] => Array ( [pid] => 196881 [country_item] => pl [description] => [path] => 680/19a/bp302470-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 48864 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 199897 [country_item] => pl [description] => Miniony rok Edukido zamknęło z liczbą 68 obszarów franczyzowych w Polsce i 12 zagranicą. [path] => 83c/949/zaj_cia_edukido.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Dobry rok [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 49708 ) [1] => Array ( [pid] => 199885 [country_item] => pl [description] => "W tym roku chcemy się skupić głównie na rozwoju franczyzy warsztatowej. Zależy nam na pokryciu jak największego obszaru w Polsce" [path] => 354/7e4/holody-kamila-edukido.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido. [img_width] => 989 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49702 ) [2] => Array ( [pid] => 196881 [country_item] => pl [description] => [path] => 680/19a/bp302470-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 48864 ) ) [imagesCount] => 3 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Edukido [id] => 1762 [type] => 8 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 21000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Zajęcia edukacyjne z`Lego [name_length] => 7 [link] => /franczyza/1762/edukido/ [investmentFormatted] => 21 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85379 [country_item] => pl [description] => [path] => 6d2/db8/edukido.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 221 [itemserver_id] => 34514 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 189592 [country_item] => pl [description] => [path] => 81f/d56/bp302304.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47297 ) [1] => Array ( [pid] => 189593 [country_item] => pl [description] => [path] => 680/19a/bp302470.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47298 ) [2] => Array ( [pid] => 189594 [country_item] => pl [description] => [path] => 838/e34/bp302521.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47299 ) [3] => Array ( [pid] => 189595 [country_item] => pl [description] => [path] => c44/eb6/bp302571.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47300 ) [4] => Array ( [pid] => 189596 [country_item] => pl [description] => [path] => 69a/eb2/bp302170.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1065 [itemserver_id] => 47301 ) [5] => Array ( [pid] => 189591 [country_item] => pl [description] => [path] => 118/4f4/bp302260.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 47296 ) ) ) ) ) )

Edukido rozkręca się za granicą

Dobry rok
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy sieć Edukido urosła w minionym roku?

Miniony rok zamknęliśmy z liczbą 68 obszarów franczyzowych w Polsce i 12 zagranicą. Mówimy o obszarach, gdyż jeden franczyzobiorca może działać na kilku , co staje się coraz bardziej popularne.

Nasza sieć powiększyła się o pięć nowych obszarów w Polsce, jeden na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji. Start kolejnego chorwackiego oddziału planowany jest na luty 2024. 

Jakie plany macie na ten rok?

W tym roku chcemy się skupić głównie na rozwoju franczyzy warsztatowej. Zależy nam na pokryciu jak największego obszaru w Polsce. W planach mamy otwarcie minimum 12 kolejnych obszarów franczyzowych na polskim rynku. 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

A za granicą?

Tu też nie zwalniamy tempa. Planujemy otwarcia obszarów na Węgrzech, w Macedonii Północnej oraz Chorwacji. Aktywnie szukamy franczyzobiorcy również w Rumunii. 

Plany są ambitne. Czy sytuacja gospodarcza sprzyja rozwojowi firmy?

Odczuwamy problemy gospodarcze, z którymi mierzy się większość biznesów dzisiaj. Klienci, a także franczyzobiorcy, obawiają się inflacji, niepewnej sytuacji ekonomicznej, zmian politycznych w kraju czy nadal toczącej się wojny na Ukrainie. Z naszych obserwacji wynika, że klienci potrzebują więcej czasu na analizę oferty, symulacji i umowy. Zadają też pytania o możliwość rozwiązania umowy w przypadku „trudności” oraz o wsparcie jakie otrzymują ze strony centrali w trakcie trwania współpracy. Zauważamy, że ludziom coraz bardziej zależy na sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych z niewysoką kwotą wejścia. Nie chcą ryzykować całymi swoimi oszczędnościami. Mimo wszystko jesteśmy przekonani, że branża edukacyjna ma perspektywy. Rodzicom zależy na jak najlepszym rozwoju swojego dziecka i dobre zajęcia edukacyjne dla dzieci nadal będą atrakcyjnym produktem na rynku. Chcą oni wysłać dzieci na wartościowe zajęcia, które chociaż na godzinę odciągną pociechy od ekranów i pomogą skoncentrować się na rozwijaniu innych kompetencji.

Jakie zajęcia wybierają?

Poza nauką angielskiego rodzice coraz rzadziej chcą wiązać się umowami na cały rok szkolny. Jest to związane z finansami. Bardzo chętnie wysyłają dzieci na ciekawe jednorazowe warsztaty.  

Dlatego też warsztaty edukacyjne w ramach franczyzy Edukido to jest obecnie najbardziej pożądany edukacyjny produkt spośród tych, które proponujemy.

Jak nawiązać współpracę warsztatową z Edukido?

Współpraca z Edukido wymaga 21 tys. zł inwestycji na starcie. W tym 4 tys. zł to opłata wstępna, 2 tys. zł potrzeba na personalizowany pakiet startowy materiałów marketingowych, kolejne 2 tys. zł na pakiet akcesoriów potrzebny do prowadzenia warsztatów i 13 tys. zł za pakiet klocków Lego. Zwrot z inwestycji następuje między 6 a 12 miesiącem prowadzenia działalności. Zarobki zależą od zaangażowania franczyzobiorcy i czasu jaki może i chce poświęcić na prowadzenie warsztatów Edukido. Średni przychód z jednego warsztatu to 350-450 zł. Prowadzenie trzech warsztatów dziennie przez pięć dni w miesiącu oznacza przychód miesięczny w granicach od 5250 do 6750 zł. Jeśli będziemy prowadzić trzy warsztaty 20 dni w miesiącu, to można zarobić od 21 tys. zł do 27 tys. zł. Jeden z naszych franczyzobiorców przeprowadził w jednym semestrze 610 warsztatów na swoim obszarze licencji. Drugi w trakcie ferii zimowych zarobił na warsztatach blisko 20 tys. zł pracując przez 10 dni. Jeszcze inny wycenia jeden warsztat na 500 zł i właśnie taką kwotę zarabia za godzinę pracy.

Miesięczna opłata franczyzowa za obszar do 50 tysięcy mieszkańców to 500 zł netto, od 50-100 tys. mieszkańców to 800 zł netto, a od 100-150 tysięcy mieszkańców to 1100 zł netto. 

WIZYTÓWKA EDUKIDO

Firma edukacyjna, oferująca zajęcia z klockami LEGO

  • liczba placówek – 86 w Polsce i 12 za granicą
  • kwota inwestycji – 21 tys. zł
  • opłata miesięczna – od 500 do 1100 zł

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €