Rośnie popyt na angielski

W minionym roku w sieci Early Stege przybyło zarówno uczniów, jak i franczyzobiorców. Skąd tak duże zainteresowanie?
W sieci szkół języka angielskiego Early Stage w roku szkolnym 2022/2023 uczyło się 50 tys. uczniów, a w roku 2023/2024 jest ich już 55 tys.
– Jeśli chodzi o zainteresowanie kursami dodatkowymi wśród dzieci i młodzieży, to język angielski wciąż jest na pierwszym miejscu – mówi Katarzyna Pfanhauser koordynatorka ds. rozwoju franczyzy Early Stage.
Stawki negocjowalne
Przybyło też franczyzobiorców. Dzisiaj w sieci działa w sumie 144 partnerów, a placówek jest aż 850 w całej Polsce. Przy tym Early Stage ma dwie placówki własne, które działają w Warszawie.
– Nasi partnerzy często i chętnie rozszerzają swoją działalność o kolejne filie na terenie danej dzielnicy lub miejscowości – mówi Katarzyna Pfanhauser.
Obecnie trwają rozmowy z nowymi kandydatami, którzy są chętni na otwieranie placówek pod szyldem Early Stage. To dobry moment, żeby dołączyć do sieci – rekrutacja trwa do końca maja.
Kwota inwestycji wynosi tylko 3 tys. zł. To kaucja, którą franczyzodawca zwraca po utworzeniu się pierwszych grup. Natomiast w trakcie współpracy partnerzy odprowadzają do sieci 12 proc. od realnej liczby wpłat klientów w danym miesiącu.
Kwota ta może zmaleć maksymalnie do 8 proc., jeśli filia się rozwija.
– Wszystko zależy od indywidualnych negocjacji – mówi Katarzyna Pfanhauser.
Franczyzodawca nie wymaga posiadania lokalu. Zajęcia można prowadzić w ośrodkach kultury i szkołach.
Indywidualne podejście
Early Stage wierzy w swój produkt i nie obawia się konkurencji, której na rynku szkół języka angielskiego nie brakuje.
– Duża konkurencja panuje szczególnie w większych miejscowościach. Ale my wiemy, że nasz produkt jest świetny. Mamy 30-letnie doświadczenie na rynku. Nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie doświadczonych specjalistów, bogaty wachlarz szkoleń oraz narzędzi online – mówi Katarzyna Pfanhauser.
Dodaje, że choć zajęcia są grupowe, to lektorzy na każdego ucznia patrzą indywidualnie. Do tego w Early Stage dzieci się nie nudzą.
– Nie siedzimy w ławkach. Nasze zajęcia są dynamiczne, aktywizujące, muzykalne. Mamy dużo piosenek, rymowanek i historyjek. Podczas zajęć angażujemy wyobraźnię, pamięć i zmysły uczniów, co umożliwia przyswajanie nowej wiedzy w sposób naturalny i zgodny z indywidualnym rozwojem każdego dziecka – zapewnia Katarzyna Pfanhauser.
WIZTYTÓWKA EARLY STAGE
Szkoła języka angielskiego dla dzieci i młodzieży
- koszt inwestycji – 3 tys. zł,
- opłaty miesięczne – od 12 do 8 proc. od przychodu
- liczba placówek – 850
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej