Polski franczyzodawca chce podbić Europę

Nie osiedli na laurach
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Już teraz jesteśmy najbardziej rozwiniętą siecią spa i salonów masażu w Polsce. Obecnie mamy 29 placówek, cztery są w trakcie prac budowlanych. W Polsce chcemy być obecni w większości miast od 50 tys. mieszkańców. Niedawno jako pierwsi w Europie, wprowadziliśmy na rynek linię pro’kosmetyków do masażu z właściwościami pielęgnacyjnymi i odżywczymi. Dbamy nie tylko o relaks i odprężenie klientów, ale o właściwe odżywianie i wygląd skóry, a także holistyczne podejście do zdrowia. Rozwój oferty przekłada się na duże zainteresowanie naszym modelem franczyzowym i szybki rozwój sieci – mówi Piotr Buchalski.

Profesjonalne kosmetyki do masażu

Firma wypuściła własną linię profesjonalnych pro’kosmetyków do masażu z właściwościami leczniczymi, odżywczymi oraz pielęgnacyjnymi Dr Martyna Buchalska. To pierwsze profesjonalne kosmetyki stosowane wyłącznie podczas masażu oraz dobierane w zależności od rodzaju zabiegu i potrzeb skórnych, o specjalnie dobranych składnikach aktywnych oraz ich właściwościach.

– Pracując nad recepturą autorskiej linii pro’kosmetyków oparłam się na holistycznym podejściu do powstrzymania procesów starzenia przy jednoczesnym zachowaniu naturalnego wyglądu zgodnie z filozofią Slow Beauty. Analizujemy kondycję skóry twarzy oraz ciała i na tej podstawie proponujemy odpowiedni masaż i pro’kosmetyki. Masaż ma bardzo istotny wpływ na wygląd i odżywianie skóry. Podczas masażu uciskane są fibroblasty co stymuluje je do produkcji własnego kolagenu i elastyny. Dochodzi też do rozszerzenia naczyń krwionośnych, a przez to lepszego wchłaniania składników aktywnych na całej powierzchni ciała. – mówi dr Martyna Buchalska.

Zdaniem Piotra i dr Martyny Buchalskich, branża spa rozwija się bardzo intensywnie, co dotyczy zarówno Polski, jak i Europy. Obecnie wśród klientów są nie tylko kobiety, ale również mężczyźni, a także mieszkańcy dużych i mniejszych miejscowości, co znacznie poszerza spektrum możliwości generowania dochodów. – Z jednej strony szybko rośnie popyt na dobrej jakości usługi spa, ale z drugiej strony cały czas można wyczuć niepewność przedsiębiorców związaną z wojną czy inflacją. Dlatego stale rozwijamy ofertę i jakość usług, aby zdecydowanie wyróżniać się na rynku, co niewątpliwie wpływa na duże zainteresowanie modelem biznesowym Orient Massage i Thai Organic.  

Koszt inwestycji wynosi od 250 do 450 tys. zł. Cena zależy głównie od powierzchni i stanu lokalu. Wszystkie salony wyróżniają strefy relaksu z Pijalniami Ziół Natura Organica. Uruchomienie salonu Orient Massage czy Thai Organic trwa mniej więcej trzy miesiące.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Magdalena Kurda
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €