Array ( [article] => Array ( [pid] => 94789 [country] => pl [article_id] => 12933 [article_date] => 2024-05-23 [articletype_id] => 34 [article_title] => Z biura podróży do nieruchomości [article_intro] => Kiedy w czasie pandemii biuro Travelplanet zbankrutowało, Beata Hudziak-Wiśniewska otworzyła placówkę Metrohouse. Czy to był dobra decyzja? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 11 [img_photo_description] => [secret] => scrtk4d63e525e18218524bc5c08b66823efb [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => nieruchomości [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => biura-podrozy-nieruchomosci [article_title_striped] => Z biura podróży do nieruchomości [dir] => article [article_text_photo] =>

Beata Hudziak-Wiśniewska prowadziła biuro Travelplanet. Zbankrutowało jednak w czasie pandemii COVID-19.

– Utrzymywaliśmy się praktycznie z oszczędności i tarczy antycovidowej, w związku z tym zaczęłam szukać innych pomysłów na życie – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.

Walizka wiedzy

 Zwróciłam uwagę na nieruchomości, ale czuła, że potrzebuję wsparcia na start. Nie miała odpowiedniej wiedzy. Zaczęła więc odwiedzać firmy oferujące franczyzę.

– Najbardziej przekonało mnie do siebie Metrohouse. Dostałam tam bardzo szczegółowe informacje odnośnie współpracy – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Jej biuro działa w Grodzisku Mazowieckim. Zawsze może liczyć na pomoc franczyzodawcy, a wstępne szkolenia dobrze przygotowały ją do pracy.

– Miałam szkolenie z wiedzy na temat pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, obsługi klienta od strony prawnej oraz całej dokumentacji, która jest potrzebna. Dostałam całą walizkę wiedzy, w dodatku w Metrohouse pracują bardzo dobrzy szkoleniowcy – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.

Dzisiaj jest przekonana, że postawienie na biuro nieruchomości to była dla niej bardzo dobra życiowa decyzja.

– Jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na lokalnym rynku i wierzę, że biznes będzie się rozwijał – mówi franczyzobiorczyni Metrohouse.

Przewaga sieci

Franczyzobiorczyni Metrohouse nie poddaje się jednak i ma wielkie plany rozwoju.

– W pierwszej kolejności chcę powiększyć skład personalny. Liczę szczególnie na osoby młode, z entuzjazmem i dobrym kontaktem z ludźmi. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to jest praca z ludźmi. Codziennie mamy kontakt z drugim człowiekiem i nie wyobrażam sobie, żeby odnalazł się w tym zawodzie ktoś, kto nie lubi ludzi – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.

Dodaje, że konkurencja na rynku biur nieruchomości jest duża. O pracowników też nie jest łatwo. Ale Metrohouse ma tę przewagę, że to duża sieć z ugruntowaną pozycją na rynku. Dzięki temu agenci mają większe możliwości marketingowe i dostęp do wielu narzędzi.

Obecnie w sieci Metrohouse działa 109 placówek. Pracuje w nich 700 agentów nieruchomości i ekspertów finansowych Credipass. Kapitał inwestycyjny potrzebny do uruchomienia biura Metrohouse zależy m.in. od wielkości miasta, w którym partner będzie działał. Przystąpienie do sieci wiąże się z jednorazową opłatą wynoszącą 15 tys. zł. W tej cenie partner dostaje szkolenia oraz wdrożenie dla siebie i wszystkich zatrudnianych agentów. Ma również dostęp do całej bazy ofert Metrohouse na terenie kraju, narzędzia IT (strona WWW, program CRM, social media), marketing brandu i ofert, wsparcie szkoleniowców i opiekuna franczyzy oraz pakiet startowy z materiałami marketingowymi. Całościowy koszt inwestycji oscyluje w okolicy 50 tys. zł, razem z kosztem przygotowania biura oraz poduszką finansową na pierwsze miesiące startu biznesu. Przeciętne przychody biura współpracującego z zespołem ośmiu agentów po 12 miesiącach wynoszą ok. 100 tys. zł.

WIZYTÓWKA METROHOUSE

Sieć biur nieruchomości.

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 233 [author_pid] => 1038 [author_name] => Dominika Pronarska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171897 [itemserver_id] => 41190 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 83a/bd5/autorka.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => dominika-pronarska ) ) [link] => /artykul/12933/biura-podrozy-nieruchomosci/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => mój franchising [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 39 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => moj-franchising ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209718 [country_item] => pl [description] => [path] => cf6/da0/metrohouse-jedynka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 51874 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 205181 [country_item] => pl [description] => Obecnie w sieci Metrohouse działa 109 placówek . Pracuje w nich 700 agentów nieruchomości i ekspertów finansowych Credipass. [path] => b2a/4ed/top-franczyzobiorca-metrohouse04.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Duża sieć [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 50955 ) [1] => Array ( [pid] => 206616 [country_item] => pl [description] => "Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to jest praca z ludźmi. Codziennie mamy kontakt z drugim człowiekiem i nie wyobrażam sobie, żeby odnalazł się w tym zawodzie ktoś, kto nie lubi ludzi". [path] => 6b7/8c6/metrohouse_beata_hudziak-wi_niewska-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Beata Hudziak-Wiśniewska, franczyzobiorczyni Metrohouse [img_width] => 900 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 51265 ) [2] => Array ( [pid] => 198330 [country_item] => pl [description] => [path] => 9f2/ef0/metrohouse-agenci.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 49196 ) ) ) [og_image] => b2a/4ed/top-franczyzobiorca-metrohouse04.jpg [article_date_formated] => 23.05.2024 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 205181 [country_item] => pl [description] => Obecnie w sieci Metrohouse działa 109 placówek . Pracuje w nich 700 agentów nieruchomości i ekspertów finansowych Credipass. [path] => b2a/4ed/top-franczyzobiorca-metrohouse04.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Duża sieć [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 50955 ) [1] => Array ( [pid] => 206616 [country_item] => pl [description] => "Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to jest praca z ludźmi. Codziennie mamy kontakt z drugim człowiekiem i nie wyobrażam sobie, żeby odnalazł się w tym zawodzie ktoś, kto nie lubi ludzi". [path] => 6b7/8c6/metrohouse_beata_hudziak-wi_niewska-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Beata Hudziak-Wiśniewska, franczyzobiorczyni Metrohouse [img_width] => 900 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 51265 ) [2] => Array ( [pid] => 198330 [country_item] => pl [description] => [path] => 9f2/ef0/metrohouse-agenci.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 49196 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 205181 [country_item] => pl [description] => Obecnie w sieci Metrohouse działa 109 placówek . Pracuje w nich 700 agentów nieruchomości i ekspertów finansowych Credipass. [path] => b2a/4ed/top-franczyzobiorca-metrohouse04.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Duża sieć [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 50955 ) [1] => Array ( [pid] => 206616 [country_item] => pl [description] => "Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to jest praca z ludźmi. Codziennie mamy kontakt z drugim człowiekiem i nie wyobrażam sobie, żeby odnalazł się w tym zawodzie ktoś, kto nie lubi ludzi". [path] => 6b7/8c6/metrohouse_beata_hudziak-wi_niewska-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Beata Hudziak-Wiśniewska, franczyzobiorczyni Metrohouse [img_width] => 900 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 51265 ) [2] => Array ( [pid] => 198330 [country_item] => pl [description] => [path] => 9f2/ef0/metrohouse-agenci.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 49196 ) ) [imagesCount] => 3 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Metrohouse [id] => 950 [type] => 11 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 10 [link] => /franczyza/950/metrohouse/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 212984 [country_item] => pl [description] => [path] => 2fa/6a1/metrohouse.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 119 [itemserver_id] => 52828 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 194205 [country_item] => pl [description] => [path] => 357/8a6/zapraszamy_do_wsp_pracy.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 48192 ) ) ) ) ) )

Z biura podróży do nieruchomości

Duża sieć
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Beata Hudziak-Wiśniewska prowadziła biuro Travelplanet. Zbankrutowało jednak w czasie pandemii COVID-19.

– Utrzymywaliśmy się praktycznie z oszczędności i tarczy antycovidowej, w związku z tym zaczęłam szukać innych pomysłów na życie – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.

Walizka wiedzy

 Zwróciłam uwagę na nieruchomości, ale czuła, że potrzebuję wsparcia na start. Nie miała odpowiedniej wiedzy. Zaczęła więc odwiedzać firmy oferujące franczyzę.

– Najbardziej przekonało mnie do siebie Metrohouse. Dostałam tam bardzo szczegółowe informacje odnośnie współpracy – opowiada Beata Hudziak-Wiśniewska.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Jej biuro działa w Grodzisku Mazowieckim. Zawsze może liczyć na pomoc franczyzodawcy, a wstępne szkolenia dobrze przygotowały ją do pracy.

– Miałam szkolenie z wiedzy na temat pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, obsługi klienta od strony prawnej oraz całej dokumentacji, która jest potrzebna. Dostałam całą walizkę wiedzy, w dodatku w Metrohouse pracują bardzo dobrzy szkoleniowcy – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.

Dzisiaj jest przekonana, że postawienie na biuro nieruchomości to była dla niej bardzo dobra życiowa decyzja.

– Jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni na lokalnym rynku i wierzę, że biznes będzie się rozwijał – mówi franczyzobiorczyni Metrohouse.

Przewaga sieci

Franczyzobiorczyni Metrohouse nie poddaje się jednak i ma wielkie plany rozwoju.

– W pierwszej kolejności chcę powiększyć skład personalny. Liczę szczególnie na osoby młode, z entuzjazmem i dobrym kontaktem z ludźmi. Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami to jest praca z ludźmi. Codziennie mamy kontakt z drugim człowiekiem i nie wyobrażam sobie, żeby odnalazł się w tym zawodzie ktoś, kto nie lubi ludzi – mówi Beata Hudziak-Wiśniewska.

Dodaje, że konkurencja na rynku biur nieruchomości jest duża. O pracowników też nie jest łatwo. Ale Metrohouse ma tę przewagę, że to duża sieć z ugruntowaną pozycją na rynku. Dzięki temu agenci mają większe możliwości marketingowe i dostęp do wielu narzędzi.

Obecnie w sieci Metrohouse działa 109 placówek. Pracuje w nich 700 agentów nieruchomości i ekspertów finansowych Credipass. Kapitał inwestycyjny potrzebny do uruchomienia biura Metrohouse zależy m.in. od wielkości miasta, w którym partner będzie działał. Przystąpienie do sieci wiąże się z jednorazową opłatą wynoszącą 15 tys. zł. W tej cenie partner dostaje szkolenia oraz wdrożenie dla siebie i wszystkich zatrudnianych agentów. Ma również dostęp do całej bazy ofert Metrohouse na terenie kraju, narzędzia IT (strona WWW, program CRM, social media), marketing brandu i ofert, wsparcie szkoleniowców i opiekuna franczyzy oraz pakiet startowy z materiałami marketingowymi. Całościowy koszt inwestycji oscyluje w okolicy 50 tys. zł, razem z kosztem przygotowania biura oraz poduszką finansową na pierwsze miesiące startu biznesu. Przeciętne przychody biura współpracującego z zespołem ośmiu agentów po 12 miesiącach wynoszą ok. 100 tys. zł.

WIZYTÓWKA METROHOUSE

Sieć biur nieruchomości.

  • Liczba biur: 109
  • Kwota inwestycji: 50 tys. zł

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €