Nowe bary Mr Hamburger
O 5 – 10 nowych barów ma się powiększyć w tym roku sieć Mr.Hamburger.
- powiedział Nowościom Gospodarczym Marek Papierniak, współwłaściciel sieci.
- Zamierzamy rozwijać się głównie drogą franchisingu - dodał. Sieć barów gastronomicznych Mr.Hamburger powstała w 1990 roku. Działa na Śląsku. Obecnie liczy 14 barów własnych, 20 placówek działających na podstawie umowy franczyzowej oraz kilka barów działających na podstawie licencji.
- Zdecydowaliśmy się umożliwić naszym partnerom przystąpienie do sieci na podstawie umowy licencyjnej, ponieważ jest to zdecydowanie tańsze - dodał Marek Papierniak. Kosztuje to około 3 – 5 tysięcy zł (koszty wizualizacji – dotyczy tylko tych podmiotów, które już prowadzą lokale). Przystąpienie do sieci na zasadach franchisingu jest droższe – samo wyposażenie gastronomii kosztuje około 12 tysięcy złotych, pakiet reklamowo-graficzny ( reklamy menuboardy) – 8,2 tysięcy złotych, do tego dochodzą jeszcze ewentualne koszty adaptacji lokalu. Firma nie pobiera żadnej opłaty wstępnej. Firma MrHamburger ma także hurtownie gastronomiczne i produkuje m.in. sos do hamburgerów pod nazwą handlową MrHamburger.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, marzec 2003, nr 1 – 3, str. 22Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...