200 barów Subway do 2010 roku
W ciągu siedmiu lat sieć Subway chce otworzyć w Polsce 200 barów.
Najbliższe plany Subwaya to otwarcia restauracji w Krakowie i we Wrocławiu dowiedziały się Nowości Gastronomiczne.
- Umowę licencyjną z krakowskim franczyzobiorcą już podpisaliśmy, lokal znajduje się w dobrym miejscu, w pobliżu rynku - powiedział Nowościom Gastronomicznym Kris A.Selka, wiceprezes Subway SubSandwiches of Polska Sp. z o.o. Dodał, że obydwie wzmiankowane restauracje powinny zostać otwarte w ciągu kilku miesięcy.
Licencja SubSandwiches kosztuje 10 tys. USD, potencjalny franczyzobiorca powinien doliczyć do tego koszt wyposażenia restauracji oraz pozyskania lokalu (60-120 mkw. powierzchni całkowitej w punkcie pozwalającym liczyć na sukces rynkowy). Projekt architektoniczny wnętrza jest przygotowywany w siedzibie głównej Subway w Milford w USA. Firma stale współpracuje z dostawcami wyposażenia (m.in. urządzenia do gastronomii, wyposażenie sal konsumpcji). W Polsce nie podpisała jeszcze takich umów, choć zamierza.
- Na razie sprzęt sprowadzamy z Europy Zachodniej, choć prowadzimy rozmowy z jednym z polskich producentów urządzeń gastronomicznych. Jest szansa, że je sfinalizujemy - dodał Kris A.Selka. Subway ma prawie 18 tysięcy restauracji w 75 krajach świata.
Więcej: Nowości Gastronomiczne, marzec 2003, nr 1-3, str. 22, 27 i 48ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...