Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Adsfox zapewnia, że tworzone przez nią kampanie w mediach społecznościowych są wyjątkowo skuteczne. Jak na tym zarabia?
Agencja marketingowa Adsfox zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
– Wiele osób zajmuje się płatnymi kampaniami reklamowymi, ale mało kto zna się na tym na tyle dobrze, żeby tworzyć skuteczne kampanie, czyli takie, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie danych – mówi Damian Szczepański, założyciel i prezes Adsfox.
Skuteczność to podstawa
Jego zdaniem dzięki reklamie internetowej można z dokładnością co do złotówki sprawdzić, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta.
– Mamy własne oprogramowanie do tworzenia kampanii, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie konkretnych danych. Nasi klienci w specjalnej aplikacji mogą na bieżąco obserwować wyniki każdej ze swoich reklam, co w dzisiejszych warunkach jest szczególnie istotne – podkreśla Damian Szczepański. Dodaje, że podobne rozwiązania są dzisiaj niezbędne. Rosnące ceny energii, surowców i wynagrodzeń zmuszają firmy do szukania oszczędności, bądź skutecznych kanałów docierania do nowych klientów, ale bez podejmowania dużego ryzyka.
– W przeciwieństwie do zwykłych agencji nasi klienci obsługiwani są bezpośrednio na specjalnej platformie służącej nie tylko do przedstawiania wyników, lecz także do optymalizacji reklam przy użyciu sztucznej inteligencji – mówi Damian Szczepański.
Przy tym nie są oni związani żadnymi umowami, więc w każdej chwili mogą zakończyć współpracę, dosłownie jednym kliknięciem.
– Wymusza to na nas budowanie zdrowych relacji biznesowych, opierających się na wzajemnych korzyściach. Takie podejście pomaga nam jednocześnie łatwiej pozyskiwać nowych klientów, ponieważ wiedzą oni, że będą z nami współpracować tylko wtedy, kiedy będzie im się to opłacać – zapewnia Damian Szczepański.
Dobry moment
Adsfox praktycznie od początku działalności na polskim rynku co miesiąc pozyskuje kilkadziesiąt firm do współpracy. Z klientami rozlicza się w modelu abonamentowym. Wielu klientów płaci także za efekt kampanii. Zdaniem właściciela Adsfox, prowadzenie albo rozwijanie zwykłej agencji marketingowej w dzisiejszych czasach jest trudne, szczególnie jeśli brakuje konkretnych przewag konkurencyjnych.
– Nasze usługi dzięki automatyzacji są znacznie bardziej marżowe niż usługi zwykłych agencji. Działamy w branży osiem lat i wypracowaliśmy już odpowiedni model rozwijania i skalowania takiej działalności. Jesteśmy w stanie robić kampanie reklamowe wielokrotnie skuteczniej i łatwiej niż zwykłe agencje – zapewnia Damian Szczepański.
Platforma przejmuje za właściciela oddziału większość żmudnych obowiązków takich jak: rozliczanie klientów, pobieranie płatności czy wystawianie faktur. W aplikacji można również nie tylko optymalizować kampanie reklamowe przy użyciu sztucznej inteligencji, lecz także automatycznie tworzyć teksty reklamowe.
– Uważam, że jest to idealny moment na współpracę z nami, ponieważ już teraz świetnie sobie radzimy, a wiem, że dopiero się rozpędzamy – twierdzi Damian Szczepański.
Możliwość prowadzenia oddziału Adsfox firma oferuje zaledwie od kilku miesięcy i cieszy się ona coraz większą popularnością. Kwota inwestycji zależy od rodzaju agencji, którą partner zdecyduje się prowadzić. Może wynosić między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł.
– Nie zatrudniając pracowników można prowadzić tę działalność niemal bezkosztowo. Koszty działalności mogą być pokrywane przez nas – zapewnia Damian Szczepański.
Partner działający w pojedynkę może osiągnąć przychód nawet do 40 tys. zł. Jeśli zatrudnia pracowników, to przychody są praktycznie nieograniczone.
– Nie szukamy jednak inwestorów pasywnych, tylko osób, które chcą prowadzić agencję i przejść przez wszystkie etapy wdrożenia. Zwrot z inwestycji można osiągnąć już w ciągu pierwszych miesięcy działalności – mówi Damian Szczepański.
Obecnie w Polsce działa jeden oddział centrali oraz siedem partnerskich. Do końca roku firma chce mieć 20 jednostek partnerskich. Oddziały Adsfox mogą działać niemal w każdym mieście w Polsce.
WIZYTÓWKA ADSFOX
Sieć agencji marketingowych
- 1 placówka własna, 7 franczyzowych
- inwestycja między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...