Franczyzobiorcy poszukiwani

Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Lejdis Studio to jedna z pierwszych szkół tańca pole dance w Polsce. Na rynku działa już ponad dziesięć lat. Dzisiaj zainteresowanie oferowanymi przez nią zajęciami jest spore.
– Klientów zdecydowanie nam przybywa. Ludzie chcą wychodzić z domu i ćwiczyć. Dzięki temu w tym roku nasze wyniki finansowe są najlepsze od ponad dziesięciu lat – mówi Jarosław Tomczewski, właściciel sieci Lejdis Studio.
Nowych partnerów brak
Brakuje jednak zainteresowania ze strony potencjalnych franczyzobiorców. Firmie nie przybywa nowych partnerów. Zdaniem Jarosława Tomczewskiego może to wynikać z wysokiej inflacji i obaw co do inwestowania. We franczyzę Lejdis Studio trzeba zainwestować w sumie około 100 tys. zł. Jeśli partner chce dołączyć do tego także Kids Studio, szkołę tańca dla dzieci, to kwota rośnie do 150 tys. zł.
Minimalna kwota inwestycji to 40 tys. zł, ale do tego trzeba doliczyć zakup specjalistycznego sprzętu. Koszty zależą w tym przypadku od jego liczby. Do wyboru są rurki, koła cyrkowe, szarfy, liny bungee czy też opaski kinetyczne booty killer. Natomiast zarobki zależą od wielu zmiennych czynników: wielkości miasta, położenia szkoły i kadry instruktorskiej, więc trudno je oszacować. Jednak zwrot inwestycji następuje najczęściej po 6-8 miesięcach współpracy.
Obecnie w sieci działa siedem placówek, w tym pięć franczyzowych. Firma szuka partnerów w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców. W tym roku chce pozyskać przynajmniej jednego franczyzobiorcę.
Dużo udogodnień
W szkołach Lejdis Studio oprócz pole dance, czyli tańca na rurze z elementami akrobatyki, można ćwiczyć również exotic dance, aerial hoop, aerial silks, bungee gym i gym stretch pro. Oprócz prowadzenia zajęć, organizowane są także warsztaty, sportowe eventy i pokazy kursantów.
Z kolei Kids Studio to franczyzowy projekt przestrzeni sportowych przeznaczony dzieciom. Oferuje liczne zajęcia gimnastyczne i taneczne, akcentując znaczenie wychowania poprzez sport.
– Wdrożyliśmy innowacyjny sposób nauki, poprzez połączenie idei zespołów, oferujących szeroki zakres zajęciowy, oraz możliwości korzystania ze ściśle ukierunkowanych zajęć dodatkowych – mówi Jarosław Tomczewski. Dodaje, że w ofercie znajdują się zespoły taneczno-rytmiczne dla najmłodszych (4-6 lat) i zespoły taneczne oraz gimnastyczne dla dzieci starszych.
Firma stara się, żeby warunki współpracy dla franczyzobiorców były nowoczesne i dogodne. Ma rozbudowany dział marketingu, nowoczesny system płatności online oraz używa aplikacji e-Fitness. Jest też producentem sprzętu sportowego, z czego na dogodnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy.
WIZYTÓWKA LEJDIS STUDIO
- liczba placówek – 2 własne i 5 franczyzowych
- miesięczne opłaty – 1 tys. zł
- kwota inwestycji – od 40 tys. zł
- zwrot z inwestycji – 6-8 miesięcy
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej