Franczyzobiorcy poszukiwani

Jeden partner
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Lejdis Studio to jedna z pierwszych szkół tańca pole dance w Polsce. Na rynku działa już ponad dziesięć lat. Dzisiaj zainteresowanie oferowanymi przez nią zajęciami jest spore.

– Klientów zdecydowanie nam przybywa. Ludzie chcą wychodzić z domu i ćwiczyć. Dzięki temu w tym roku nasze wyniki finansowe są najlepsze od ponad dziesięciu lat – mówi Jarosław Tomczewski, właściciel sieci Lejdis Studio.

Nowych partnerów brak

Brakuje jednak zainteresowania ze strony potencjalnych franczyzobiorców. Firmie nie przybywa nowych partnerów. Zdaniem Jarosława Tomczewskiego może to wynikać z wysokiej inflacji i obaw co do inwestowania. We franczyzę Lejdis Studio trzeba zainwestować w sumie około 100 tys. zł. Jeśli partner chce dołączyć do tego także Kids Studio, szkołę tańca dla dzieci, to kwota rośnie do 150 tys. zł.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Minimalna kwota inwestycji to 40 tys. zł, ale do tego trzeba doliczyć zakup specjalistycznego sprzętu. Koszty zależą w tym przypadku od jego liczby. Do wyboru są rurki, koła cyrkowe, szarfy, liny bungee czy też opaski kinetyczne booty killer. Natomiast zarobki zależą od wielu zmiennych czynników: wielkości miasta, położenia szkoły i kadry instruktorskiej, więc trudno je oszacować. Jednak zwrot inwestycji następuje najczęściej po 6-8 miesięcach współpracy.

Obecnie w sieci działa siedem placówek, w tym pięć franczyzowych. Firma szuka partnerów w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców. W tym roku chce pozyskać przynajmniej jednego franczyzobiorcę.

Dużo udogodnień

W szkołach Lejdis Studio oprócz pole dance, czyli tańca na rurze z elementami akrobatyki, można ćwiczyć również exotic dance, aerial hoop, aerial silks, bungee gym i gym stretch pro. Oprócz prowadzenia zajęć, organizowane są także warsztaty, sportowe eventy i pokazy kursantów.

Z kolei Kids Studio to franczyzowy projekt przestrzeni sportowych przeznaczony dzieciom. Oferuje liczne zajęcia gimnastyczne i taneczne, akcentując znaczenie wychowania poprzez sport.

– Wdrożyliśmy innowacyjny sposób nauki, poprzez połączenie idei zespołów, oferujących szeroki zakres zajęciowy, oraz możliwości korzystania ze ściśle ukierunkowanych zajęć dodatkowych – mówi Jarosław Tomczewski. Dodaje, że w ofercie znajdują się zespoły taneczno-rytmiczne dla najmłodszych (4-6 lat) i zespoły taneczne oraz gimnastyczne dla dzieci starszych.

Firma stara się, żeby warunki współpracy dla franczyzobiorców były nowoczesne i dogodne. Ma rozbudowany dział marketingu, nowoczesny system płatności online oraz używa aplikacji e-Fitness. Jest też producentem sprzętu sportowego, z czego na dogodnych warunkach mogą korzystać franczyzobiorcy. 

 

 WIZYTÓWKA LEJDIS STUDIO

  • liczba placówek – 2 własne i 5 franczyzowych
  • miesięczne opłaty – 1 tys. zł
  • kwota inwestycji – od 40 tys. zł
  • zwrot z inwestycji – 6-8 miesięcy

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €