Reserved w rytmie techno
Kolorowe, pastelowe i jasne, z lekkich i wygodnych tkanin o linii sportowej, eleganckiej, czasem nieco drapieżnej – takie są wiosenne i letnie ubrania tej firmy.
Projektanci Reserved promują prostotę i luz, nie zapominają jednak o elegancji, uważa Gazeta Wygorcza. Wiosenno – letnia kolekcja firmy zdecydowanie odbiega od ubrań proponowanych na sezon zimowy. Wtedy królowały proste jednobarwne swetry, cardigany, spódnice jednolite lub w różnobarwną kratę, a wszystko utrzymane w stonowanej zieleni czy pomarańczu, odcieniach oberżyny, popielach i brązach. Teraz nadchodzą dni pełne słońca, dlatego też w strojach przeważają ciepłe, czasem bardzo kontrastowe barwy.
Można mówić o czterech stylach kolekcji: militarnym, folk, college i techno. Nie brakuje więc ciepłych czerwieni, ecru, pomarańczu i jasnej zieleni. Jedna linia jest typowo sportowa – ubrania uszyto z elastycznych materiałów, z zaszewkami, licznymi kieszeniami i lamówkami, druga, bardziej elegancka i etniczna.
Projektanci twierdzą, że należy nosić bojówki z obniżonym stanem, dopasowane, krótsze z przodu, a dłuższe z tyłu, spódnice i półdługie bluzo-żakieciki w tonacji z mlekiem lub ecru. Do tego T-shirty w kolorach dodatków czy też koszulki z nadrukami.
Dla tych, którzy preferują elegancję, Reserved przygotował gładkie spodnie i marynarki, sukienki na ramiączka, szorty i dużo, dużo dżinsu.
Więcej: Gazeta Wyborcza, "Supermarket", 7 marca 2002Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...