Kanapkowy biznes
Jedna z najpopularniejszych w Stanach Zjednoczonych sieci fastfoodów Subway zamierza w ciągu siedmiu lat otworzyć w Polsce 200 restauracji kanapkowych.
Konsumentów chce przekonać do siebie, oferując zdrowsze od hamburgerów kanapki, a franchisobiorców – stosunkowo niewielkimi kosztami zakupu licencji, skromnymi wymaganiami lokalowymi i wyposażeniowymi.
- Już teraz obserwuję w Polsce duże zainteresowanie prowadzeniem naszych restauracji. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy zgłosiło się do nas około 800 polskich inwestorów. To bardzo dużo jak na kraj o takiej wielkości jak Polska - powiedział Gazecie Prawnej Kris. A. Selka, wiceprezes Subway Sub-Sandiwches of Polska sp. z o.o., organizator sieci w naszym kraju.
Na połowę kwietnia zaplanowano otwarcie lokalu w Krakowie. W Polsce Subway jest jeszcze mało znany, ale przedstawiciele firmy uważają, że ambitne plany otwarcia 200 restauracji są całkowicie realne. Na razie istnieją tylko trzy lokale – dwa w Warszawie i jeden w Krakowie.
- Początki w Stanach były podobne, zaczynaliśmy od trzech restauracji w ciągu trzech lat. W sumie w 75 krajach świata funkcjonuje ponad 17 tysięcy restauracji. - powiedział Gazecie Prawnej Kris A.Selka.
Więcej: Julita Wróbel, Gazeta Prawna, Gazeta Gospodarcza, Franchising w Polsce, 28 lutego – 2 marca 2003 rok, str. IVZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...