Camille Albane na Targach On-line
Gościem Targów On-line był Wiesław Flis z sieci Camille Albane.
Zuzia: Jakich macie "znanych" klientów? Publiczne osoby podnoszą prestiż takim firmom.
Wiesław Flis: Publiczne osoby na pewno podnoszą prestiż, ale dlatego, że są publiczne nie możemy podawać ich nazwisk. Zapraszamy do salonów. Zawsze istnieje możliwość spotkania z nimi.
pasikonik: Ile fryzur umie zrobić fryzjer w Camille Albane? Jak jest szkolony? Czy przyjmujecie fryzjerów po szkołach zawodowych? Jak nim zostać?
Wiesław Flis: Przyjmujemy fryzjerów, którzy muszą przejść:
1/ Rozmowę kwalifikacyjną
2/ Sprawdzian zdolności (wykonanie fryzury na modelce)
3/ Szkolenie podstawowe Camille Albane w zakresie własnych technik strzyżenia i koloryzacji oraz zasad obsługi klientów
Każdy ma szansę zostać fryzjerem Camille Albane bez względu na wykształcenie. Zdecydowanie najważniejsze są praktyczne umiejętności oraz odpowiedni kontakt z klientem.
Maria: Czy można posiłkować się kredytem przy zakupie licencji?
Wiesław Flis: Nie, należy posiadać środki własne pozwalające sfinansować zakup licencji. Można korzystać z kredytu przy zakupie wyposażenia salonu lub adaptacji lokalu.
Adam: Na czym polega to, że wasze salony są nowej generacji?
Wiesław Flis: Związane jest to przede wszystkim z technikami strzyzenia i koloryzacji Camille Albane stosowanymi w salonie, samym konceptem obsługi klienta oraz wystroju salonu.
Julka: Czym różni się Camille Albane od Jacques Dessange?
Wiesław Flis: Technikami strzyżenia, konceptem obsługi klientki tzn. klientka obsługiwana jest przez 3 specjalistów w zakresie:
- stylizacji fryzury
-koloryzacji
- makijażu
Salony JD różnią się również architekturą wnętrza.
Adam: Dlaczego wchodzicie na rynek dopiero teraz, kiedy obecny jest już i Jean Louis David, i Franck Provost?
Wiesław Flis: Uważamy, że właśnie teraz jest to najlepszy moment wejścia na rynek. Wiemy co robi nasza konkurencja, staramy się być lepsi.
Julka: Jakie szkolenia proponujecie franczyzobiorcy? Czy są one cylkiczne, czy jednorazowe na początku? I czego te szkolenia dotyczą?
Wiesław Flis: Szkolenia w systemie Camille Albane obejmują:
1/ Szkolenie podstawowe w zakresie technik strzyżenia i koloryzacji Camille Albane przed otwarciem salonu
2/ Szkolenia trendowe 2 razy w roku związane z modą wiosna-lato-jesień-zima
Aleksander: Jaki jest okres zwrotu z inwestycji w salon CA?
Wiesław Flis: W zależności od lokalizacji (wielkości rynku) od 3 do 5 lat.
pasikonik: Na ile swoich punktów oceniacie potencjał polskiego rynku?
Wiesław Flis: Myślimy o 100, ale liczbę punktów będzie weryfikował rynek. Najważniejszy jest standard świadczonych usług w salonach Camille Albane, a nie ich ilość.
Aleksander: Ile salonów można otworzyć w Łodzi? Lepiej na Piotrkowskiej, czy w centrach handlowych?
Wiesław Flis: Zdecydowanie jesteśmy zainteresowani otworzeniem salonu w Łodzi w strefie centrum miasta ( nie koniecznie na ul. Piotrkowskiej). A drugi salon zamierzamy otworzyć w 2004 roku w Centrum Handlowym Manufaktura.
Adam: Jak przedstawiają się róznice cen usług między Camille Albane a waszą konkurencją?
Wiesław Flis: Pozycjonowanie cenowe Camille Albane po okresie otwarcia powinno być na poziomie wyższym o 10 - 15 % od naszej konkurencji.
Kamila: Czy sieć Camille Albane jest konkurencyjna wobec np. Jean Luis David. Proponujecie ten sam poziom usług i dla tego samego klienta?
Wiesław Flis: Na pewno jest konkurencyjna. Proponujemy inny standard usług. Nasza oferta jest skierowana do innego segmentu klientów oczekującego odpowiedniego standardu obsługi i usługi.
Micha: Ile salonów planujecie otworzyć w Warszawie?
Wiesław Flis: W 2003 roku planujemy otworzyć 3 salony. Najbliższe otwarcie 8 marca w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska. W 2004 roku kolejne 3. Docelową liczbę salonów będzie weryfikował rynek.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...