Fachowcy od sypialni

Franczyzobiorcy, którzy szybko zdecydują się na dołączenie do sieci Dr Materac mogą liczyć na zwolnienie z opłat franczyzowych do końca trwania umowy.
Dr Materac to sieć salonów z wyposażeniem sypialni.
– Poprzedni rok, jak i pierwszy kwartał obecnego, mimo nie zawsze korzystnych wiatrów, oceniamy bardzo dobrze. Klienci wprawdzie dzisiaj dokładnie oglądają każdą złotówkę, ale są w stanie docenić fachowe doradztwo i zainwestować w produkt dobrej jakości – mówi Sławomir Iskra, współwłaściciel marki Dr Materac. – Na pewno nie ma obecnie miejsca na bylejakość. Klienci oczekują indywidualnego podejścia, fachowej pomocy w doborze materacy, na co kładziemy szczególny nacisk w naszych salonach.
Przemyślany start
Dr Materac ma obecnie 15 salonów. Najnowszy otwarto w lutym w Radomiu. W trakcie przygotowań jest 16. sklep, który będzie działać w Olsztynie.
– Zaczynaliśmy naszą działalność na południu Polski i rozszerzamy ją coraz bardziej – podkreśla Sławomir Iskra. – W tym roku zmierzamy do osiągnięcia liczby 20 sklepów.
Franczyzodawca nie zamyka się na żadne możliwości, jeśli chodzi o lokalizację kolejnych placówek.
– Doświadczenie pokazuje, że nie warto zakładać klapek na oczy i kurczowo trzymać się jednej zasady. Każdą lokalizację analizujemy więc wnikliwie na wielu płaszczyznach, po czym dokonujemy oceny – informuje Sławomir Iskra. – Bywa też tak, że zgłoszone lokalizacje nie zostają ostatecznie z naszej strony zaakceptowane. Nie zależy nam bowiem na ilości, a jakości.
Na sklep potrzebny jest lokal o powierzchni minimum 100 m2. Powinien mieć duże witryny, dostęp do parkingu. Salony są aranżowane według standardu obowiązującego dla całej sieci, zgodnie z zaleceniami franczyzodawcy.
Obecnie inwestycja w sklep zaczyna się od około 700-900 zł netto za 1 m2. Około 80 proc. wydatków na starcie przeznaczane jest na ekspozycję.
– Czyli na towar przeznaczony do sprzedaży, co czyni inwestycję dużo bezpieczniejszą w porównaniu do innych konceptów – przekonuje Sławomir Iskra.
Kto wcześniej, ten skorzysta
Dla franczyzobiorców, którzy dołącza do sieci zanim przekroczy ona liczbę 20 sklepów, licencjodawca ma specjalną ofertę.
– Zostaną zwolnieni z opłaty wstępnej oraz z miesięcznych opłat franczyzowych, i to dożywotnio, czy też do końca trwania umowy – informuje Sławomir Iskra.
Franczyzodawca zapewnia nie tylko pomoc w otwarciu salonu. Partnerzy mogą też liczyć m.in. na ciągłe szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do towaru po atrakcyjnych cenach. Zwrotu z inwestycji można spodziewać się po upływie 12-24 miesięcy.
– Cały czas poszerzamy nasz asortyment, zarówno o nowe produkty, jak i nowych producentów – podkreśla franczyzodawca marki Dr Materac.
WIZYTÓWKA DR MATERAC
Sieć salonów z wyposażeniem sypialni.
- 15 salonów
- inwestycja 700-900 zł za 1 m2
- zwrot inwestycji 12-24 miesiące
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej