Fachowcy od sypialni

Plany marki
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dr Materac to sieć salonów z wyposażeniem sypialni.

– Poprzedni rok, jak i pierwszy kwartał obecnego, mimo nie zawsze korzystnych wiatrów, oceniamy bardzo dobrze. Klienci wprawdzie dzisiaj dokładnie oglądają każdą złotówkę, ale są w stanie docenić fachowe doradztwo i zainwestować w produkt dobrej jakości – mówi Sławomir Iskra, współwłaściciel marki Dr Materac. – Na pewno nie ma obecnie miejsca na bylejakość. Klienci oczekują indywidualnego podejścia, fachowej pomocy w doborze materacy, na co kładziemy szczególny nacisk w naszych salonach.

Przemyślany start

Dr Materac ma obecnie 15 salonów. Najnowszy otwarto w lutym w Radomiu. W trakcie przygotowań jest 16. sklep, który będzie działać w Olsztynie.

– Zaczynaliśmy naszą działalność na południu Polski i rozszerzamy ją coraz bardziej – podkreśla Sławomir Iskra. – W tym roku zmierzamy do osiągnięcia liczby 20 sklepów.

Franczyzodawca nie zamyka się na żadne możliwości, jeśli chodzi o lokalizację kolejnych placówek.

– Doświadczenie pokazuje, że nie warto zakładać klapek na oczy i kurczowo trzymać się jednej zasady. Każdą lokalizację analizujemy więc wnikliwie na wielu płaszczyznach, po czym dokonujemy oceny – informuje Sławomir Iskra. – Bywa też tak, że zgłoszone lokalizacje nie zostają ostatecznie z naszej strony zaakceptowane. Nie zależy nam bowiem na ilości, a jakości.

Na sklep potrzebny jest lokal o powierzchni minimum 100 m2. Powinien mieć duże witryny, dostęp do parkingu. Salony są aranżowane według standardu obowiązującego dla całej sieci, zgodnie z zaleceniami franczyzodawcy.

Obecnie inwestycja w sklep zaczyna się od około 700-900 zł netto za 1 m2. Około 80 proc. wydatków na starcie przeznaczane jest na ekspozycję.

– Czyli na towar przeznaczony do sprzedaży, co czyni inwestycję dużo bezpieczniejszą w porównaniu do innych konceptów – przekonuje Sławomir Iskra.

Kto wcześniej, ten skorzysta

Dla franczyzobiorców, którzy dołącza do sieci zanim przekroczy ona liczbę 20 sklepów, licencjodawca ma specjalną ofertę.

– Zostaną zwolnieni z opłaty wstępnej oraz z miesięcznych opłat franczyzowych, i to dożywotnio, czy też do końca trwania umowy – informuje Sławomir Iskra.

Franczyzodawca zapewnia nie tylko pomoc w otwarciu salonu. Partnerzy mogą też liczyć m.in. na ciągłe szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do towaru po atrakcyjnych cenach. Zwrotu z inwestycji można spodziewać się po upływie 12-24 miesięcy.

– Cały czas poszerzamy nasz asortyment, zarówno o nowe produkty, jak i nowych producentów – podkreśla franczyzodawca marki Dr Materac.

 

WIZYTÓWKA DR MATERAC

Sieć salonów z wyposażeniem sypialni.

  • 15 salonów
  • inwestycja 700-900 zł za 1 m2
  • zwrot inwestycji 12-24 miesiące
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €