Powrót spodni „rurek”
Rurki – wąskie, dopasowane spodnie, które nosiło się w latach 80–tych wracają w wielkim stylu. Dzwony idą w odstawkę. Przynajmniej w teorii.
Wszystko dlatego, że wcale nie mamy ochoty rezygnować z kupowania dzwonów – szerokie spodnie nawiązujące stylistyką do lat 70, wciąż są w Polsce na topie. Tymczasem projektanci pracujący dla wielkich marek odzieżowych (Levi’s, Wrangler, Lee) są zdania, że era dzwonów definitywnie minęła.
Levi’s już półtora roku temu zaprojektował pierwsze fasony rurek – dopasowanych i wąskich (ale nie zwężających się do dołu) spodni. Są niemal identyczne jak te noszone w latach 80 – ch. Pierwsze takie modele zaczynają już pokazywać się w sklepach razem z wiosenną kolekcją. Przykładem może być Levi’s 555 dla dziewcząt z wywijanymi nogawkami i o niskim stanie. Firmy nie odstrasza fakt, że w całej Europie wciąż świetnie sprzedają się dzwony.
- Przewidujemy, ze moda na rozszerzane spodnie przeminie nagle, prawie z dnia na dzień. Niestety nie wiemy, kiedy ten moment nastąpi, ale już teraz przygotowujemy się do nowego trendu- tłumaczy Gazecie Wyborczej Ewa Miżejewska, produkt menedżer na Europę Wschodnią w firmie Levi Strauss Poland.
W ofercie włoskiego Diesla spodnie typu rurki pojawiły się już w kolekcji jesienno-zimowej. Jak mówi Gazecie Wyborczej Agnieszka Dymińska z firmy Wolwpol, dystrybutora marki w Polsce, zainteresowanie było jednak umiarkowane. Być może ludzie niechętnie rezygnują z tego w czym czują się wygodnie. - Jestem przekonana, że rurki będą powoli wypierać fasony o rozszerzanych nogawkach i zdobywać nasz rynek - mówi dziennikowi Agnieszka Dymińska . - Zależy nam, żeby te światowe trendy pokazywać w Polsce.
W ostatniej kolekcji do Polski trafiło kilkanaście par rurek w militarnym stylu. Choć każda z nich kosztowała około 600 złotych, rozeszły się jak świeże bułeczki.
Więcej: Anna Krężlewicz, Gazeta Wyborcza, Supermarket, piątek 28 lutego 2003, str.1Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...