Więcej sklepów Reserved
LPP zamierza podnieść kapitał przez publiczną emisję akcji. Wpływy z niej przeznaczy głównie na rozwój swej sieci sklepów w kraju i za granicą oraz na pokrycie kosztów informatycznego systemu obsługi sprzedaży.
Rzeczpospolita donosi o nowych planach spółki LPP, właściciela sieci sklepów Reserved. Firma zamierza podnieść kapitał przez publiczną emisję akcji. Wpływy z ich sprzedaży przeznaczy głównie na rozwój sieci sklepów Reserved w kraju i za granicą oraz na pokrycie kosztów informatycznego systemu obsługi sprzedaży.
Przewidywana jest emisja do 280 tys. papierów, z czego 30 tys. w opcji menedżerskiej. Dokładna liczba nowych walorów będzie zależała od ceny emisyjnej.
Ponadto firma jest gotowa przyspieszyć o rok realizację planów rozwoju sieci sklepów Reserved. Zakładały one, że w 2005 roku sieć będzie miała 110 salonów w Polsce i 30 za granicą. Teraz spółka chce osiągnąć ten cel do końca 2004 roku. Według prognoz w 2003 roku LPP będzie miała prawie o 50 proc. większe niż rok wcześniej przychody ze sprzedaży (390 mln zł) oraz niemal o 70 proc. wyższy zysk netto (31 mln zł).
Wszystkie salony Reserved są własnością LPP (nie można nabyć licencji franchisingowej).
Więcej: Rzeczpospolita, 19 lutego 2003Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...