Salon kosmetyczny prosto ze Lwowa

Ukraińska firma kosmetyczna Martelle szuka franczyzobiorców w Polsce. Czym chce do siebie przyciągnąć partnerów?
Martelle, ukraińska firma kosmetyczna, wystartowała z ofertą franczyzową w Polsce. Pochodzi ze Lwowa, gdzie swoje salony prowadzi od 12 lat. W Ukrainie ma dwa studia. Proponują one usługi fryzjerskie i kosmetyczne, manicure i pedicure a także wizaż i masaże.
Biznes z pasji
Właścicielami Martelle jest małżeństwo Marta Nesteruk i Maksym Ryabokon.
– Jesteśmy zakochani w naszej marce i sobie nawzajem. Kochamy to, co robimy i wkładamy wiele wysiłku w rozwój firmy. Za każdym razem generujemy szalone pomysły, które przychodzą z hukiem – mówią o sobie i swojej firmie.
Podkreślają, że to, co ich wyróżnia na rynku kosmetycznym, to kompleksowość usług.
– Dzięki temu jest szybko, ale stawiamy także na jakość. W naszym salonie można bez problemu połączyć koloryzację włosów z manicure i korektą brwi, albo kompletny manicure i pedicure w korektą – mówi Marta Neteruk.
Właściciele Martelle Studio przebadali rynki w różnych krajach i postanowili zacząć od polskiego. Idealny partner firmy to osoba, która jest gotowa się rozwijać, a także zainwestować czas w rozwój swojego biznesu. Preferowany wiek franczyzobiorcy to od 27 do 45 lat, najlepiej jeśli będzie to kobieta, która podzieli podzielać filozofię Martelle odnoście naturalnej pielęgnacji. Istotna jest również odpowiedzialność, oraz ukierunkowanie na wynik.
– Nasz przyszły partner powinien także kochać ludzi, dbać o szczegóły i być osobą bezkonfliktową. Dobrze, jeśli ma doświadczenie na stanowiskach kierowniczych – mówi Marta Nesteruk.
Największe miasta
Koszt inwestycji we franczyzę Martelle to 50 tys. euro. Opłata wstępna wynosi 20 tys. euro, a bieżąca na poziomie 5 proc. Na zwrot z inwestycji można liczyć już po dwunastu miesiącach. Lokal powinien mieć od 60 do 120 m2. Franczyzobiorca powinien zatrudniać ok. 12-18 pracowników.
Przed otwarciem salonu franczyzodawca zapewnia pełne wsparcie. Martelle skontaktuje się z kandydatem, omówi warunki i przeprowadzi wstępną analizę terenu, na którym chciałby działać. Potem pomoże znaleźć lokal, urządzić salon i kupić niezbędny sprzęt. Na pomoc można liczyć także w doborze personelu do salonu.
Franczyzodawca proponuje również wsparcie finansowe w zakresie IT oraz marketingu i PR.
– Doradzamy również w kwestiach biznesowych oraz przekazujemy pakiet norm i instrukcji. Zapewniamy obsługę techniczną, dajemy rekomendacje odnośnie pierwszych zakupów niezbędnego sprzętu, kosmetyków i produktów – mówi Marta Nesteruk.
Franczyzodawca zapowiada także, że ważna jest dla niego analiza wyników finansowych i operacyjnych salonu kosmetycznego. Będzie on prowadził kontrolę w zakresie zgodności salonu ze standardami sieci Martelle, przestrzegania kultury firmy i jej wartości korporacyjnych oraz wykonania wskaźników finansowych.
Firma chciałaby otworzyć swoje placówki w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Szczecinie.
WIZYTÓWKA MARTELLE STUDIO
- liczba placówek – 2 własne
- opłaty – 5 proc.
- kwota inwestycji – 50 tys. euro
- zwrot z inwestycji – 12 miesięcy
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej