Zarobić na sprzedaży biżuterii

Plany rozwojowe
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Gnoce powstała w 2015 r. w Nowym Jorku w USA.

– Jako wschodząca marka biżuterii modowej o oryginalnym designie, Gnoce koncentruje się na tworzeniu wyjątkowej i delikatnej biżuterii, w konkurencyjnej cenie – podkreśla Daria Stankiewicz, brand manager marki Gnoce w Polsce. – Wszystkie produkty wykonane są z wysokiej jakości materiałów i cieszą się ogromnym uznaniem na różnych rynkach na całym świecie. Marka ma oryginalne wzornictwo, bogatą kolorystykę. Szczególne miejsce w naszej ofercie zajmują bardzo popularne wśród klientek charmsy.

Wyłącznym dystrybutorem produktów Gnoce w Polsce jest firma Glossy A&D. Na polskim rynku marka pojawiła się w 2020 roku i początkowo obecna była jedynie w sprzedaży internetowej.

– Jednak zainteresowanie klientów okazało się tak duże, że otworzyliśmy własny punkt stacjonarny – dodaje Daria Stankiewicz.

Otwieramy salon lub wyspę

Glossy A&D poszukuje teraz partnerów handlowych, zainteresowanych sprzedażą biżuterii Gnoce. Obecnie ma ich trzech, a sieć chciałaby rozbudować w całej Polsce. Współpracę można nawiązać w różnej formie: albo otworzyć punkt w formie wyspy handlowej lub salonu jubilerskiego, albo dołączyć asortyment Gnoce do oferty już działającego salonu.

– Nie wymagamy, aby partner sprzedawał wyłącznie produkty Gnoce. Może mieć w ofercie też inne marki, ale zależy nam, aby były to raczej marki z wyższej półki – podkreśla Daria Stankiewicz.

Gnoce chce na początek rozwijać się w dużych miastach, choć i te mniejsze też są brane pod uwagę. Ważny jest własciwy dobór lokalizacji. Preferowane są galerie handlowe oraz lokalizacje przyuliczne w miejscach o dużym trafficu. Franczyzodawca pomoże w wyborze najlepszego miejsca. Inwestycja w wyspę handlową to od 80 do 100 tys. zł netto. Natomiast chcąc otworzyć salon o powierzchni min. 25 m2 powinniśmy liczyć się z wydatkiem przynajmniej 100 tys. zł netto.

– Można jednak skorzystać np. z leasingu na zakup wyspy czy wyposażenia – mówi Daria Stankiewicz. – Jedynie w przypadku zatowarowania wymagamy płatności gotówką.

Natomiast funkcjonujące salony jubilerskie, które chciałyby poszerzyć asortyment o biżuterię Gnoce, na zatowarowanie powinny przeznaczyć 20 tys. zł netto, do tego należy doliczyć koszty ekspozytorów, opakowań.

Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży.

– A sprzedaż biżuterii Gnoce jest coraz wyższa – zapewnia Daria Stankiewicz. – Klienci wybierają ją zwłaszcza na prezenty.

 

WIZYTÓWKA GNOCE

Amerykańska marka biżuteryjna.

  • 3 formaty współpracy
  • min. kwota inwestycji 20 tys. zł netto
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €