Moda na CBD

Aurati Hemp to nowa marka w branży konopnej. Jej produkty można sprzedawać m.in. w sklepach zielarskich, aptekach, siłowniach czy klubach fitness.
Według ekspertów, w najbliższych latach Polska może być jednym z najszybciej rozwijających się rynków konopnych na świecie. Raport „The Poland Cannabis White Paper” przewiduje, że sprzedaż produktów konopnych nad Wisłą może w 2028 roku osiągnąć poziom nawet 2 mld euro.
Ten trend postanowił wykorzystać Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, tworząc markę Aurati Hemp.
– Polacy coraz bardziej przywiązują wagę do tego co jedzą, jakich kosmetyków używają, poszukują zdrowszych zamienników marketowych produktów. Właśnie z myślą o osobach ceniących sobie zdrowe alternatywy stworzyliśmy brand, jakim jest Aurati Hemp – wyjaśnia Wojciech Goduński. – W wyniku przeprowadzonej analizy potrzeb konsumenckich doszliśmy do wniosku, że produkty konopne są najbardziej pożądanymi w kategorii zdrowy styl życia. Kannabidiol czyli CBD ma bardzo szerokie zastosowanie w odżywianiu oraz wspieraniu pracy całego organizmu. Obserwujemy trendy i widzimy, że obecnie jest to jeden z najlepszych pomysłów na biznes.
Sieć dystrybucji
W ofercie Aurati Hemp są olejki, produkty dla zwierząt, kosmetyki, waporyzatory oraz produkty spożywcze. Są produkowane specjalnie na potrzeby marki, przez producenta posiadającego własne, polskie uprawy konopi oraz laboratorium potwierdzające jakość produktów odpowiednimi certyfikatami. Asortyment jest dostępny w sklepie internetowym, ale Aurati Hemp chce też zbudować ogólnopolską sieć dystrybucji – jednak nie poprzez sklepy z własnym szyldem, ale wychodząc z ofertą do właścicieli różnego rodzaju biznesów.
– Produkty mają szeroką grupę docelową. Asortyment Aurati Hemp doskonale sprawdzi się m.in. w miejscach takich jak: gabinet lekarski, sklep zielarski, apteka, siłownie, kluby fitness, studio urody lub tatuażu, gabinety weterynaryjne, gastronomii – wylicza Wojciech Goduński. – Dystrybutor kupuje od nas towar i zarabia na marży od sprzedaży, uzależnionej od wybranego progu zakupowego. Od naszych dystrybutorów nie wymagamy wyłączności na produkty z tej samej kategorii.
Zdaniem Wojciecha Goduńskiego, produkty konopne to przyszłość handlu.
– Konopie mają ogromny potencjał w niemal każdym obszarze tj. medycyna, żywienie, kosmetologia, weterynaria, sport itd. To co obecnie można zaoferować klientowi, to tylko wierzchołek góry lodowej. Polska tak naprawdę dopiero otwiera się na konopie i cały czas poszerza się oferta, wprowadzana na rynek – uważa właściciel marki Aurati Hemp.
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej