MAX&MAX na Targach On-line
Na pytania gości odpowiadał Wojciech Dąbrowski, dyrektor rozwoju Multisoft SA, operatora sieci supermarketów obuwniczych MAX&MAX i sklepów "U szewczyka".
Zofia W.: Nawiążę do pytania o zagranicę. W jakich krajach planujecie otworzyć swoje sklepy?
Wojciech Dąbrowski: Myślimy o inwestycjach w krajach ościennych za wyjątkiem Niemiec.
kaja: Kiedy pojawi się kolekcja wiosenna?
Wojciech Dąbrowski: Kolekcja wiosenna stopniowo jest już wprowadzana do sprzedaży. Pełną kolekcje wiosna 2003 będzie można zobaczyć w naszych sklepach na początku marca br.
Ania: Czy sklep na Puławskiej prowadzicie sami, czy prowadzi go franczyzobiorca?
Wojciech Dąbrowski: Sklep przy ul. Puławskiej jest sklepem franchisingowym.
pawwell: W jak wielkich miejscowościach zamierzacie inwestować?
Wojciech Dąbrowski: Analizując nasze dotychczasowe doświadczenia jak również obecną sytuację rynkową chcemy się skupić na miastach o liczbie mieszkańców większej niż 80 tys.
Jedi: Jak oceniacie obecną koniunkturę rynkową. Czy ma wpływ na tempo rozwoju sieci?
Wojciech Dąbrowski: Nszym zdaniem sytuacja rynkowa jest bardzo zła natomiast nie powinna mieć ona wpływu na rozwój naszej sieci. Oferta towarowa w naszych sklepach jest dostosowana do zasobności portwela klienta w obecnej sytuacji rynkowej.
pawwell: Jak zamierzacie efektywnie konkurować z takimi firmami jak Deichmann?
Wojciech Dąbrowski: Koncepcja MAX&MAX jest najlepszą odpowiedzią na poczynania Deichmanna. Uważamy, że nasza oferta towarowa jest lepiej dostosowana do naszego rynku. Chcę zaznaczyć, iż my produkujemy obuwie z myśla o polskim kliencie natomiast oferta Deichmann jest przygotowywana z myślą o rynku niemieckim. Ponadto naszym zdaniem cena jak i jakość naszych produktów jest lepsza. Porównanie wyników sklepów MAX&MAX i Deichmann o podobnych parametrach, znajdujących się w tym samym centrum handlowych pokazuje, że wychodzimy obronna ręką z tej konkurencji. Jest to na pewno kierunek na przyszłość.
Kasia: Dlaczego nazywacie się Multisoft? To bardziej kojarzy się z komputerami a nie z butami.
Wojciech Dąbrowski: Nazwa MULTISOFT wywodzi się z pierwszych miesięcy działalności firmy, kiedy to obecny Prezes Zarządu planował działalność w branży informatycznej. Po kilku miesiącach okazało się, że dużo bardziej rentownym jest handel obuwiem i tak od roku 1988 firma nieprzerwanie operuje w branży obuwniczej.
Kasia: Czy otwieracie jeszcze sklepy "U Szewczyka" czy już tylko skupiacie się na sieci MAX&MAX i Street MAX?
Wojciech Dąbrowski: Otwieramy dalej sklepy "U szewczyka" jednak tylko w mniejszych miastach.
Honda: Czy umożliwiacie wzięcie kredytu?
Wojciech Dąbrowski: Umożliwiamy skorzystanie z finansowania zewnętrznego. Wszystko zależy jednak od sytuacji finansowej naszego klienta i wielkości inwestycji. Przy pierwszej inwestycji w ramach naszej sieci można uzyskać do 30% dofinansowania z zewnątrz.
Honda: Czy zamierzacie robić spotkania dla biorców z całej Polski? Jeżeli tak, to gdzie i w jaki sposób miałyby się one odbywać?
Wojciech Dąbrowski: W przypadku zainteresowania współpracą proszę o kontakt pod nr. tel 0-601 30 30 56, 0-22 723 02 82-83, e-mail w.dabrowski@multisoft.pl
Prowadzimy indywidualne rozmowy z biorcami.
Redakcja: Nasze spotkanie dobiega końca. Prosimy o zadawanie ostatnich pytań.
Wojciech Dąbrowski: Dziękuję wszystkim za zadane pytania i życzę udanych inwestycji.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...