Kurier Kolporter
Kolporter od kilku lat stara się wprowadzić nowe usługi wykorzystując swoją bazę logistyczną. Chce zostać również firmą kurierską.
Kolporter, największy prywatny dystrybutor prasy, wystąpił już o przyznanie koncesji niezbędnej do oferowania usług kurierskich. Jednak aby móc prowadzić taką działalność potrzebne jest centrum telefoniczne. Aby rozpocząć działalność kurierską Kolporter musi posiadać odpowiednie środki.
W Polsce istnieje dużo firm kurierskich mających stabilną pozycjęi wyrobioną już markę. Nasuwa się w związku z tym pytanie: czy Kolporter ma szanse na sukces na tym konkurencyjnym rynku?
– Włączenie do naszej oferty dostarczania przesyłek jest naturalną drogą rozwoju firmy. Pozwoli nam lepiej wykorzystać infrastrukturę i możliwości. Przecież już dzisiaj nasze pojazdy codziennie pokonują trasy między największymi miastami, wożąc prasę i inne towary do sprzedaży detalicznej- mówi Maciej Topolski, pełnomocnik zarządu Kolportera SA.
Więcej: Ziemowit Nowak, Gazeta Wyborcza, 5 lutego 2003, str. 18Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...