Biznes na wyspie

Po nowemu
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Od marca w Galerii Mokotów w Warszawie działa wyspa handlowa NEONAIL, przygotowana według zupełnie nowej aranżacji.

– Jest to pierwsza wyspa w nowym formacie, nawiązującym do aktualnych trendów i designu w duchu eco – informuje Rafał Lądowski, dyrektor handlowy Cosmo Group, właściciela marki NEONAIL. – Postawiliśmy na modne wzornictwo w naturalnym stylu. Będziemy sukcesywnie wymieniać już działające wyspy. Docelowo zależy nam na ujednoliceniu naszej sieci w galeriach handlowych. Do końca czerwca 2022 kolejne punkty handlowe w tym formacie powstaną w Galerii Jurajskiej, Galerii Warmińskiej i łódzkiej Manufakturze.

Własne stoisko

Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto jest gotowy, by prowadzić działalność gospodarczą i posiada kapitał inwestycyjny na kupno stoiska i jego zatowarowanie. Mile widziane jest zainteresowanie branżą kosmetyczną. Koszt zakupu wyspy handlowej rozpoczyna się od 40 tys. zł i zależy od jej wielkości. Dodatkowo wydatki to kupno kasy fiskalnej, komputera, systemu sprzedażowego oraz koszty zabezpieczenia umowy najmu (kaucja dla centrum handlowego).

– Szczegółowe warunki finansowe oraz szacowaną wartość pierwszego zatowarowania przedstawiamy zainteresowanym franczyzobiorcom podczas spotkań, na których omawiamy funkcjonowanie wspólnego biznesu – dodaje Rafał Lądowski. – Nie pobieramy żadnych opłat miesięcznych, marketingowych, licencyjnych. Raz do roku franczyzobiorca ponosi symboliczną opłatę za korzystanie z systemu franczyzowego.

Stoiska NEONAIL powstają w galeriach handlowych.

– Poszukujemy miejsc z potencjałem, w dobrych lokalizacjach, najchętniej z dużym przepływem klienta pieszego, ale również dobrym dojazdem do punktu. Bierzemy pod uwagę m.in.liczbę mieszkańców danej miejscowości, powierzchnię centrum handlowego, ale zwracamy także dużą uwagę na komercjalizację obiektu – podkreśla Rafał Lądowski.

Wsparcie od centrali

Franczyzodawca NEONAIL analizuje potencjał każdej lokalizacji, pomaga w zakupie wyspy, zatowarowaniu, negocjacjach umowy najmu, oferuje gotowy projekt i aranżację stoiska.

– Nie tylko dzielimy się zdobytą wiedzą i know-how, ale również pomagamy w prowadzeniu i rozwoju biznesu. Franczyzobiorca jest zaangażowany w życie marki i bierze udział w ogólnopolskich akcjach reklamowych oraz aktywnościach promocyjnych skierowanych do konsumentek. Właścicielom biznesu oraz jego pracownikom oferujemy cykliczne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Prowadzimy też cykliczny system ewaluacyjny. Za pomocą karty kontroli „tajemniczego klienta” wskazujemy elementy do ewentualnej poprawy w funkcjonowaniu i obsłudze butiku. Mamy zbudowaną strukturę osób pracujących w terenie, które wspierają naszych franczyzobiorców – wylicza dyrektor handlowy Cosmo Group.

Rafał Lądowski przyznaje, że także franczyzodawca NEONAIL zauważył zmiany w zachowaniach konsumenckich, spowodowane pandemią – czyli przepływ klientów do kanału online. Wielu przedsiębiorców i ekspertów, także z branży kosmetycznej, zastanawiało się czy zmiana ta jest trwała - co odbiłoby się na spadkach sprzedaży w offline - czy też to tylko czasowe przesunięcie.

– Aktualnie, po trzech miesiącach bieżącego roku, mogę powiedzieć, że widać wyraźny powrót do zakupów w naszych punktach stacjonarnych – podkreśla Rafał Lądowski.

 

WIZYTÓWKA NEONAIL

Sieć stoisk z produktami do stylizacji i pielęgnacji paznokci.

  • 192 wyspy handlowe
  • koszt stoiska od 40 tys.
  • brak opłat miesięcznych
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €