Intermarché wraca na ścieżkę rozwoju
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Intermarché kontynuuje proces rekrutacji nowych kandydatów na franczyzobiorców. Do sieci można się zgłosić przez formularz (Franczyza - Muszkieterowie). To już kolejny raz w ostatnim czasie, kiedy marka tak mocno wykorzystuje social media do poszukiwania partnerów biznesowych. Na webinar rekrutacyjny w grudniu zgłosiło się blisko 140 kandydatów.
Intermarché to sieć supermarketów spożywczych należących do Grupy Muszkieterów. Kandydaci na właścicieli sklepów powinni mieć ogólne kompetencje biznesowe, cechować się przedsiębiorczością, być gotowi do prowadzenia własnej firmy.
– Szukamy osób, które są gotowe zmienić swoje życie, aby zbudować własne przedsiębiorstwo od podstaw – dodaje Bartłomiej Tarłowski, kierownik ds. rekrutacji i szkoleń franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów. – Jak radzą sobie franczyzobiorcy Intermarché? Zachęcam do obejrzenia filmiku poniżej.
Po zakończeniu wstępnych procedur rekrutacyjnych przedsiębiorcy przechodzą teoretyczno-praktyczne szkolenie, która trwa kilka miesięcy. Później wybierają jedną spośród zaproponowanych lokalizacji i w tym też momencie muszą być gotowi do wniesienia wkładu własnego, który wynosi min. 400 tys. zł.
– Jest to kapitał początkowy spółki, której właścicielem zostanie przyszły franczyzobiorca. Środki te nie są opłatą licencyjną, ani żadną inną formą składki na rzecz Grupy – podkreśla Bartłomiej Tarłowski – Wspomniany wkład umożliwia uruchomienie własnego przedsiębiorstwa, które rocznie generuje wielomilionowe obroty.
Centrala zapewnia kompleksową pomoc w uruchomieniu biznesu: nie tylko przy wyborze lokalizacji, ale również w całym procesie przejęcia lub uruchomienia punktu sprzedaży. – Dodatkowo sieć proponuje całe zaplecze logistyczne, wsparcie marketingowe oraz niezbędne narzędzia, aby prowadzić biznes dostosowany do zmieniających się realiów – dodaje Ryszard Dubicki, właściciel supermarketu Intermarché w Gryfinie.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej