Kilka możliwości zarobku

Franczyzobiorcy Metrohouse zarabiają na sprzedaży nieruchomości, kredytów i ubezpieczeń.
Metrohouse umożliwia uruchomienie biura obrotu nieruchomościami w pakiecie z usługami pośrednictwa finansowego. Firma od dwóch lat jest właścicielem Gold Finance, spółki zajmującej się właśnie pośredniczeniem przy zaciąganiu kredytów i zakupie ubezpieczeń.
– W sumie w naszej sieci działa 700 agentów i 400 ekspertów kredytowych. Dzięki temu partnerzy mają aż trzy źródła przychodu: z nieruchomości, kredytów i ubezpieczeń – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Koszty wejścia
Opłata wstępna za przystąpieniu do sieci wynosi 15 tys. zł netto. W zamian partnerzy dostają pakiet szkoleń dla siebie i zespołu, praktyczne wdrożenie do zarządzania zespołem agentów, pakiet startowy z materiałami marketingowymi, dostęp do bazy ofert nieruchomości, system CRM, komplet dokumentów niezbędnych do obrotu nieruchomościami a także projekt i wizualizację witryny lokalu na biuro. W przypadku większości miast całkowita inwestycja w biuro Metrohouse wynosi 50 tys. zł. Zwraca się ona po około roku.
Miesięczna opłata w ramach funkcjonowania pod logo Metrohouse wynosi 8 proc. od przychodu. Kolejne 2 proc. partnerzy wpłacają na wspólny fundusz marketingowy, też co miesiąc.
Metrohouse szuka ludzi, którzy będą chcieli się zaangażować w uruchomienie biura i aktywnie zarządzać zespołem agentów.
– Nasza franczyza jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które mają za sobą doświadczenia sprzedażowe albo w zarządzaniu zespołami handlowymi. Doświadczenie w obrocie nieruchomościami nie jest konieczne – mówi Agata Korzeniewska.
Rozwój mimo pandemii
Metrohouse w sumie ma obecnie 80 biur w Polsce. W ostatnich miesiącach otworzyły się one m.in.: w Krakowie, Warszawie, Gdyni, Szczecinie, Katowicach czy Lublinie.
– W trakcie szkoleń mamy kolejnych dwunastu nowych partnerów, którzy przygotowują się do oficjalnego otwarcia placówek m.in.: w Gdańsku, Sieradzu, Łodzi, Warszawie, Radomiu i Nowym Targu – mówi Agata Korzeniewska.
Firma szuka partnerów w całej Polsce. Atrakcyjne są dla niej zarówno największe polskie miasta, jak i miasteczka powiatowe.
– Spotykamy się z każdym zainteresowanym współpracą z nami i oceniamy potencjał lokalnych rynków nieruchomości. Czasem, jeśli dochodzimy do wniosku, że dany rynek jest mało perspektywiczny, zachęcamy partnera do przemyślenia innej lokalizacji, która umożliwi np. większe szanse na rozwój placówki – mówi Agata Korzeniewska.
Dodaje, że po osłabieniu koniunktury w kwietniu, każdy kolejny miesiąc przynosi coraz lepsze wyniki sprzedażowe.
– Nawet w tym pandemicznym okresie pobiliśmy trzykrotnie rekordy obrotów – mówi Agata Korzeniewska.
WIZYTÓWKA SIECI METROHOUSE
- opłata wstępna – 15 tys. zł
- opłata miesięcznie – 8 proc. + 2 proc. od obrotu
- liczba placówek – 80
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej