Balonowy biznes

Nowe miejsca
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Godan to marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe: dekoracje, świeczki urodzinowe, balony, dodatki na różne okazje itp. Firma jest też producentem strojów karnawałowych oraz przebrań na różne okazje. Ten rok, pomimo pandemii, marka zalicza do udanych. 

– Analizy pokazują bardzo wyraźny wzrost (często ponad 100 proc.) rok do roku w wartości zamówień oraz obrotach sklepów franczyzowych – informuje Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan. – A warto podkreślić, że rok 2019 był bardzo dobrze oceniony z ekonomicznego punktu widzenia przez właścicieli franczyz, a zatem mogą oni optymistycznie patrzeć w przyszłość.

Sieć rośnie

W pierwszym półroczu 2020 r. GoDan otworzył sześć nowych sklepów franczyzowych. A to nie koniec – na drugą połowę roku marka zaplanowała otwarcie kolejnych 16 punktów. 

– Aktywnie rozglądamy się za nowymi lokalizacjami w całej Polsce, m.in. w województwach: małopolskim, pomorskim, warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim. Trwają już także rozmowy o otwarciu kolejnych punktów poza granicami Polski – dodaje Agnieszka Falińska.

Franczyzobiorca musi zainwestować we własny salon ok. 30 tys. zł. Połowę tej kwoty należy przeznaczyć na aranżację lokalu, a drugie 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka najchętniej otwiera sklepy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców., choć zdarza się, ze także w mniejszych miejscowościach.

Sprzedaż i usługa

Sklepy GoDan oferują nie tylko sprzedaż artykułów na różne imprezy i uroczystości. 

– Dodatkowo nasze palcówki świadczą usługi tworzenia dekoracji balonowych: począwszy od tych małych (urodzinowy bukiet balonów z cyfrą), poprzez duże zlecenia dekoracji balonowych sal ślubnych, hoteli, otwarć nowych firm, targów itp. – wyjaśnia Agnieszka Falińska. – Takie rozwiązanie pozwala elastycznie reagować na potrzeby szybko zmieniającego się i wrażliwego na wahania rynku. Mając świadomość, że zmiany te mogą różnić się w zależności od miejsca i warunków, wszyscy franczyzobiorcy GoDan mają wolność w decydowaniu o strukturze sprzedaży oraz usług w swoich punktach. Pozwala to dopasować model prowadzenia działalności zarówno do potrzeb klientów, jak i możliwości oraz umiejętności samych właścicieli.

W tym roku marka GoDan dołączyła do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

 

WIZYTÓWKA GODAN. STREFA UŚMIECHU

Marka sprzedająca akcesoria rozrywkowe.

  • ponad 60 sklepów franczyzowych
  • 3 sklepy własne
  • kwota inwestycji ok. 30 tys.
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €