Array ( [article] => Array ( [pid] => 70407 [country] => pl [article_id] => 11671 [article_date] => 2020-08-16 [articletype_id] => 29 [article_title] => Rekord sprzedaży [article_intro] => – Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 1 [img_photo_description] => [secret] => scrtkf7d0dc4265e674257e0ec32ffbf14836 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => art. spożywcze i przemysłowe [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => rekord-sprzedazy [article_title_striped] => Rekord sprzedaży [dir] => article [article_text_photo] =>

Czy bardzo odczuliście zamrożenie polskiej gospodarki spowodowane pandemią koronawirusa?

Zamrożenie gospodarki było dla naszej sieci bardzo dużym wyzwaniem. Momentem zwrotnym był dla nas dzień ogłoszenia  informacji o zamknięciu szkół. Równolegle ze skokiem sprzedaży w sklepach spożywczych, dosłownie z godziny na godzinę nastąpił skokowy wzrost sprzedaży w naszej sieci, generowany wtedy głównie przez stałych klientów, którzy kupowali karmę na zapas. Jednocześnie musieliśmy zapewnić ciągłość dostaw produktów z naszej fabryki, co w związku z obostrzeniami i obowiązkową kwarantanną również wymagało zwiększonego wysiłku organizacyjnego ze strony naszej logistyki. Żeby oddać atmosferę tamtych dni w Husse wystarczy powiedzieć, że sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok.

Jak obecnie radzą sobie franczyzobiorcy Husse?

W tej chwili nasz biznes wrócił w zasadzie do normy. Patrząc z perspektywy kilku miesięcy trwania pandemii, wspólnie z franczyzobiorcami i dystrybutorami jesteśmy zadowoleni, że model działania naszej marki świetnie sprawdził się w tym trudnym czasie. Ze względu na bezpośrednią dostawę do klienta nie dotyczył nas problem związany z zamknięciem lub ograniczeniem działalności sklepów. Pewnym wyzwaniem jest dla nas oczywiście pozyskiwanie nowych klientów, gdyż wiele narzędzi z których korzystaliśmy do tej pory nie jest w tej chwili dostępne lub ich wykorzystanie jest ograniczone. Od początku wakacji ruszyliśmy już z pierwszymi akcjami promocyjnymi. Zachęcamy również naszych obecnych klientów do polecania swoim znajomym naszych produktów i usług. I co ciekawe robią to nawet chętniej niż przed pandemią.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Można zostać franczyzobiorcą albo dystrybutorem marki Husse. Czym różnią się te formy współpracy?

Zarówno działalność współpracujących z nami franczyzobiorców, jak i dystrybutorów polega zasadniczo na tym samym, czyli bezpośredniej obsłudze klientów polegającej na dostawie karmy do ich domów oznakowanym samochodem. Dystrybutorzy współpracują i funkcjonują na terenie danego franczyzobiorcy. Zasadniczą różnicą jest wielkość inwestycji – w przypadku franczyzobiorcy wynosi zwykle od 40 do 50 tys. zł i uzależniona jest od wielkości terytorium, na którym chce działać. W przypadku współpracy dystrybucyjnej koszty rozpoczęcia działalności są znacznie niższe i nie przekraczają 5 tys. zł.

W jakich regionach Polski chcielibyście otworzyć kolejne placówki franczyzowe?

Rekrutację prowadzimy w całym kraju. Na terenach, na których współpracujemy już z franczyzobiorcami, możliwa jest współpraca dystrybucyjna i ten model jest w tej chwili najpopularniejszy w naszej firmie. Jeśli chodzi o franczyzę to również dysponujemy jeszcze wolnymi obszarami, przede wszystkim we wschodniej części Polski, ale osoby zainteresowane zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w celu omówienia szczegółów.

Jakie według pana biznes Husse ma perspektywy na najbliższą przyszłość?

Z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość, mamy wręcz poczucie, że paradoksalnie pandemia wzmocniła nas jako zespół. Z powodzeniem udaje się nam funkcjonować w tej nowej rzeczywistości. Jeszcze na przełomie 2019 i 2020 roku rozpoczęliśmy wspólnie z naszą szwedzką centralą duży projekt związany z całkowitą przebudową platformy e-commerce, której uruchomienie w Polsce planujemy jesienią. W tej chwili digital generuje bardzo niewielką część naszych przychodów, ale naszym celem jest zbudowanie drugiej, silnej cyfrowej nogi naszego biznesu, która będzie wspierała działania i sprzedaż generowaną przez franczyzobiorców i dystrybutorów.

Rozmawiała Anna Smolińska

WIZYTÓWKA HUSSE

Husse to szwedzki producent najwyższej jakości suchej i mokrej karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.

kwota inwestycji dla franczyzobiorcy: 40-50 tys. zł
kwota inwestycji dla dystrybutora: 5 tys. zł

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 168 [author_pid] => 1050 [author_name] => Anna Smolińska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => asmolinska@profitsystem.pl [author_profile] =>

Anna Smolińska jest dyrektorem działu mediów o franczyzie i członkiem zarządu PROFIT system. Zarządza pracą redakcji magazynu "Własny Biznes Franchising" oraz portali Franchising.pl i Franchising.eu. Pisze oraz redaguje artykuły przygotowane przez dziennikarzy, a także prowadzi wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami na kanale YouTube Franchising-PL.

Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją redaktorską oraz Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej. Zanim podjęła pracę w PROFIT system, współpracowała z Gazetą Wyborczą, Życiem Warszawy oraz tygodnikami regionalnymi.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/AnnaSmoliska4 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/anna-smoli%C5%84ska-49a52059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 216306 [itemserver_id] => 53838 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 919/ce9/anna-smolinska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => anna-smolinska ) ) [link] => /artykul/11671/rekord-sprzedazy/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176008 [country_item] => pl [description] => [path] => f63/c83/cieslik_piotr_husse.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 42831 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176009 [country_item] => pl [description] => "Na terenach, na których współpracujemy już z franczyzobiorcami, możliwa jest współpraca dystrybucyjna. Jeśli chodzi o franczyzę to również dysponujemy jeszcze wolnymi obszarami, przede wszystkim we wschodniej części Polski". [path] => f37/7c3/husse_piotr-cieslik.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Obszary do zagospodarowania [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 42832 ) [1] => Array ( [pid] => 114234 [country_item] => pl [description] => Zarówno działalność franczyzobiorców, jak i dystrybutorów polega zasadniczo na tym samym, czyli bezpośredniej obsłudze klientów polegającej na dowozie karmy do ich domów oznakowanym samochodem. [path] => 50e/300/husse-franczyzobiorczyni.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Karma z dostawą do domu [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 37444 ) ) ) [og_image] => f37/7c3/husse_piotr-cieslik.jpg [article_date_formated] => 16.08.2020 [article_day] => Niedziela [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176009 [country_item] => pl [description] => "Na terenach, na których współpracujemy już z franczyzobiorcami, możliwa jest współpraca dystrybucyjna. Jeśli chodzi o franczyzę to również dysponujemy jeszcze wolnymi obszarami, przede wszystkim we wschodniej części Polski". [path] => f37/7c3/husse_piotr-cieslik.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Obszary do zagospodarowania [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 42832 ) [1] => Array ( [pid] => 114234 [country_item] => pl [description] => Zarówno działalność franczyzobiorców, jak i dystrybutorów polega zasadniczo na tym samym, czyli bezpośredniej obsłudze klientów polegającej na dowozie karmy do ich domów oznakowanym samochodem. [path] => 50e/300/husse-franczyzobiorczyni.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Karma z dostawą do domu [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 37444 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176009 [country_item] => pl [description] => "Na terenach, na których współpracujemy już z franczyzobiorcami, możliwa jest współpraca dystrybucyjna. Jeśli chodzi o franczyzę to również dysponujemy jeszcze wolnymi obszarami, przede wszystkim we wschodniej części Polski". [path] => f37/7c3/husse_piotr-cieslik.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Obszary do zagospodarowania [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 42832 ) [1] => Array ( [pid] => 114234 [country_item] => pl [description] => Zarówno działalność franczyzobiorców, jak i dystrybutorów polega zasadniczo na tym samym, czyli bezpośredniej obsłudze klientów polegającej na dowozie karmy do ich domów oznakowanym samochodem. [path] => 50e/300/husse-franczyzobiorczyni.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Karma z dostawą do domu [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 37444 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Husse [id] => 521 [type] => 1 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 5 [link] => /franczyza/521/husse/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 176449 [country_item] => pl [description] => [path] => ed3/505/logo_husse_red-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 250 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 43059 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 174516 [country_item] => pl [description] => [path] => 4c1/a2c/homedelivery3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 960 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 42216 ) ) ) ) ) )

Rekord sprzedaży

Obszary do zagospodarowania
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy bardzo odczuliście zamrożenie polskiej gospodarki spowodowane pandemią koronawirusa?

Zamrożenie gospodarki było dla naszej sieci bardzo dużym wyzwaniem. Momentem zwrotnym był dla nas dzień ogłoszenia  informacji o zamknięciu szkół. Równolegle ze skokiem sprzedaży w sklepach spożywczych, dosłownie z godziny na godzinę nastąpił skokowy wzrost sprzedaży w naszej sieci, generowany wtedy głównie przez stałych klientów, którzy kupowali karmę na zapas. Jednocześnie musieliśmy zapewnić ciągłość dostaw produktów z naszej fabryki, co w związku z obostrzeniami i obowiązkową kwarantanną również wymagało zwiększonego wysiłku organizacyjnego ze strony naszej logistyki. Żeby oddać atmosferę tamtych dni w Husse wystarczy powiedzieć, że sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok.

Jak obecnie radzą sobie franczyzobiorcy Husse?

W tej chwili nasz biznes wrócił w zasadzie do normy. Patrząc z perspektywy kilku miesięcy trwania pandemii, wspólnie z franczyzobiorcami i dystrybutorami jesteśmy zadowoleni, że model działania naszej marki świetnie sprawdził się w tym trudnym czasie. Ze względu na bezpośrednią dostawę do klienta nie dotyczył nas problem związany z zamknięciem lub ograniczeniem działalności sklepów. Pewnym wyzwaniem jest dla nas oczywiście pozyskiwanie nowych klientów, gdyż wiele narzędzi z których korzystaliśmy do tej pory nie jest w tej chwili dostępne lub ich wykorzystanie jest ograniczone. Od początku wakacji ruszyliśmy już z pierwszymi akcjami promocyjnymi. Zachęcamy również naszych obecnych klientów do polecania swoim znajomym naszych produktów i usług. I co ciekawe robią to nawet chętniej niż przed pandemią.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Można zostać franczyzobiorcą albo dystrybutorem marki Husse. Czym różnią się te formy współpracy?

Zarówno działalność współpracujących z nami franczyzobiorców, jak i dystrybutorów polega zasadniczo na tym samym, czyli bezpośredniej obsłudze klientów polegającej na dostawie karmy do ich domów oznakowanym samochodem. Dystrybutorzy współpracują i funkcjonują na terenie danego franczyzobiorcy. Zasadniczą różnicą jest wielkość inwestycji – w przypadku franczyzobiorcy wynosi zwykle od 40 do 50 tys. zł i uzależniona jest od wielkości terytorium, na którym chce działać. W przypadku współpracy dystrybucyjnej koszty rozpoczęcia działalności są znacznie niższe i nie przekraczają 5 tys. zł.

W jakich regionach Polski chcielibyście otworzyć kolejne placówki franczyzowe?

Rekrutację prowadzimy w całym kraju. Na terenach, na których współpracujemy już z franczyzobiorcami, możliwa jest współpraca dystrybucyjna i ten model jest w tej chwili najpopularniejszy w naszej firmie. Jeśli chodzi o franczyzę to również dysponujemy jeszcze wolnymi obszarami, przede wszystkim we wschodniej części Polski, ale osoby zainteresowane zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w celu omówienia szczegółów.

Jakie według pana biznes Husse ma perspektywy na najbliższą przyszłość?

Z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość, mamy wręcz poczucie, że paradoksalnie pandemia wzmocniła nas jako zespół. Z powodzeniem udaje się nam funkcjonować w tej nowej rzeczywistości. Jeszcze na przełomie 2019 i 2020 roku rozpoczęliśmy wspólnie z naszą szwedzką centralą duży projekt związany z całkowitą przebudową platformy e-commerce, której uruchomienie w Polsce planujemy jesienią. W tej chwili digital generuje bardzo niewielką część naszych przychodów, ale naszym celem jest zbudowanie drugiej, silnej cyfrowej nogi naszego biznesu, która będzie wspierała działania i sprzedaż generowaną przez franczyzobiorców i dystrybutorów.

Rozmawiała Anna Smolińska

WIZYTÓWKA HUSSE

Husse to szwedzki producent najwyższej jakości suchej i mokrej karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.

kwota inwestycji dla franczyzobiorcy: 40-50 tys. zł
kwota inwestycji dla dystrybutora: 5 tys. zł

Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €