Biznes na czasie

Franczyzobiorcy marki UVC-MED będą zarabiać na dezynfekcji pomieszczeń. W dobie strachu przed koronawirusem biznes może być dochodowy.
Dezynfekcja to słowo, które ostatnio na stałe weszło do codziennego słownika. I nie chodzi wyłącznie o dezynfekcję rąk. Firma UVC-MED to polski producent urządzeń do dezynfekcji i sterylizacji pomieszczeń metodą UV. Nie da się zaprzeczyć, że w obecnym czasie to bardzo poszukiwany produkt.
– Technologia lamp UV-C jest rekomendowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w Polsce oraz inne instytucje na świecie, jako najskuteczniejsza forma eliminacji koronawirusów. Nasze lampy dezynfekują powierzchnie i sterylizują powietrze, w ciągu kilku minut w stu procentach eliminując obecność COVID-19. Nie są w żaden sposób szkodliwe i niebezpieczne dla zdrowia, jak to bywa w przypadku środków chemicznych. Od razu po zakończeniu ich pracy można wejść do dezynfekowanego pomieszczenia – podkreśla Sebastian Fryze, franczyzodawca marki UVC-MED. – Oprócz wirusów, usuwają też grzyby, pleśnie.
Klienci są wszędzie
Marka UVC-MED poszukuje franczyzobiorców, którzy będą świadczyć usługi dezynfekcji za pomocą jej urządzeń. Mogą to być indywidualne osoby, a także firmy. Partner nie musi inwestować w zakup lamp. Może wypożyczyć dwa urządzenia, wpłacając w zamian kaucję w wysokości 10 tys. zł. Umowa podpisywana jest na 18 miesięcy, licencjobiorcy mogą negocjować wyłączność na danym terenie. Gdzie szukać klientów?
– Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z obecnością dużych grup ludzi. To mogą być biura, urzędy, sklepy, placówki pocztowe, banki, ale też lokale gastronomiczne czy hotele, szkoły, przedszkola. Usługę można powtarzać w razie potrzeby, niektóre firmy czy instytucje podpisują stałe zlecenia na wykonywanie dezynfekcji w określonych odstępach czasu – mówi Sebastian Fryze. – Do tej pory z tego typu usług korzystali klienci biznesowi, ale mam sygnały, że pojawia się zainteresowanie ze strony właścicieli domów jednorodzinnych.
Szkolenie z certyfikatem
Urządzenia UVC-MED działają na prąd.
– Franczyzobiorcom zapewniamy szkolenia z obsługi sprzętu, zakończone uzyskaniem certyfikatu. Po naszej stronie leży też serwisowanie aparatury – dodaje Sebastian Fryze.
Poza kaucją nie ma żadnych opłat na starcie. Comiesięczna opłata franczyzowa to 2 tys. zł netto. Ceny usług dezynfekcyjnych są ustalane za 1 m2 i zależą od wielkości dezynfekowanej powierzchni.
– Na zyski można liczyć w bardzo szybkim czasie, zwłaszcza że franczyzobiorcy nie ponoszą praktycznie żadnych kosztów stałych – przekonuje franczyzodawca.
Istnieje też możliwość zakupu sprzętu na własność.
WIZYTÓWKA UVC-MED
Producent urządzeń do dezynfekcji metodą uv.
- miesięczna opłata franczyzowa: 2 tys. zł netto
- 10 tys. zł kaucji za wypożyczenie dwóch urządzeń do dezynfekcji
- umowa franczyzowa na 18 miesięcy
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej