Zyski z wykończenia wnętrz

Inwestycja w sklep pod szyldem Vox to wydatek rzędu 80 tys. zł. Sieć właśnie powiększyła się o nowy salon.
Należąca do Grupy Kapitałowej Vox sieć sklepów z asortymentem drzwi i podłóg rozwija się w miastach liczących od 50 tys. mieszkańców. Najnowszy salon powstał w Nowym Sączu – w tej samej galerii handlowej, w której od lat działa już sklep z meblami marki Vox. Ekspozycja z drzwiami i podłogami zlokalizowana jest na parterze i zajmuje 230 m2. W ofercie znajduje się ponad 60 modeli drzwi, wewnętrznych i zewnętrznych, m.in. takich producentów, jak D.R.E, Pol-Skone, Erkado, Porta, Asilo, Intenso, Interdoor. Oprócz tego jest też wybór różnego rodzaju podłóg – paneli laminowanych, podłóg winylowych czy drewnianych. Uzupełnieniem oferty są rolety wewnętrzne i zewnętrzne.
– W każdym salonie do dyspozycji jest wykwalifikowany zespół doradców, który podpowie jakie materiały i rozwiązania sprawdzą się w danym pomieszczeniu. Do urządzania wnętrz podchodzimy kompleksowo, dlatego cieszymy się, że od lutego mieszkańcy Nowego Sącza pod jednym adresem będą mieli dostęp do całej oferty marki Vox: drzwi, podłóg, mebli i artykułów dekoracyjnych – mówi Anna Szczepaniak, menedżer ds. marketingu marki Vox.
Doświadczenie w cenie
Vox szuka franczyzobiorców z doświadczeniem handlowym, zwłaszcza w branży drzwi, podłóg lub pokrewnej. Lokal na sklep najlepiej znaleźć w sąsiedztwie salonów z podobnym asortymentem: wyposażeniem łazienek, artykułami budowlanymi, wykończeniowymi. Powinien mieć minimum 200 m2 powierzchni ekspozycyjnej, kolejne 50 m potrzebne jest na magazyn. Według szacunków franczyzodawcy, kwota inwestycji to ok. 80 tys. zł. Umowę franczyzową podpisuje się na minimum trzy lata. Niektórzy franczyzobiorcy prowadza sklepy osobiście lub razem z rodziną, inni oddają placówki w ręce zatrudnionych kierowników. Pracownicy salonów przechodzą szkolenia, które przygotowują ich do profesjonalnej obsługi klienta.
– Doradca klienta jest w naszej branży szczególnie istotny. W specjalistycznych salonach bez fachowej pomocy klientowi jest niezwykle trudno podjąć właściwą decyzję – tłumaczy Dariusz Hołowaty, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju sieci Vox. – Dlatego prowadzimy szereg szkoleń produktowych oraz sprzedażowych, a szczególną wagę przykładamy do rozwoju kompetencji miękkich u doradców i kierowników sklepów.
Jak zapewnia franczyzodawca, z reguły salony stają się rentowne po 6-12 miesiącach od otwarcia. Sklepy Vox świadczą także usługi montażu. Każdy z nich powinien mieć w związku z tym własne ekipy montażowe.
WIZYTÓWKA MARKI VOX
Sieć salonów wykończenia i wyposażenia wnętrz
- blisko 70 sklepów własnych i franczyzowych
- kwota inwestycji ok. 80 tys. zł
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej