Agenci na wyłączność

Franczyzobiorca Freedom Nieruchomości powinien umieć zarządzać zespołem i mieć umiejętności sprzedażowe.
Freedom Nieruchomości specjalizuje się w sprzedaży nieruchomości z rynku wtórnego, w modelu na wyłączność. Do sieci dołączają zarówno partnerzy, którzy posiadają już funkcjonujące na rynku biura pośrednictwa, jak i ci, którzy dopiero chcą rozpocząć działalność w tej branży.
– Nie wymagamy doświadczenia w branży nieruchomości. Natomiast nie bez znaczenia jest wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Łatwiej będzie osobom, które prowadziły już własny biznes, czy też zarządzały zespołem handlowców – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor franczyzy Freedom Nieruchomości.
Koncept otwiera biura w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Obecnie szuka partnerów we Wrocławiu, w Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim.
Pomocny franczyzodawca
Kwota inwestycji uzależniona jest od miasta, w którym powstaje placówka i zawiera się w widełkach od 50 tys. do 120 tys. zł. Opłata wstępna również zależy od wielkości miejscowości – wynosi od 15 tys. zł do 30 tys. zł. Natomiast opłata miesięczna pobierana jest ryczałtowo i uzależniona od liczby agentów zatrudnionych w oddziale.
Franczyzobiorca otrzymuje od licencjodawcy pełną dokumentację potrzebną do prowadzenia biura i świadczenia usług pośrednictwa, know-how pozyskiwania umów na wyłączność i obsługi klienta, CRM, narzędzia do pozyskiwania ofert nieruchomości, obsługę reklamową oraz marketingową, a także projekty materiałów marketingowych. Centrala zapewnia też pełen pakiet szkoleń. Są to szkolenia związane z prowadzeniem biznesu: finansowe aspekty prowadzenia działalności, rekrutacja, zarządzanie zespołem handlowym, marketing biura nieruchomości, szkolenia sprzedażowe: pozyskiwanie ofert nieruchomości na wyłączność, praca z ofertą, organizacja procesu sprzedaży nieruchomości, personal branding pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz szkolenia prawne: umowy pośrednictwa, prawne aspekty obrotu nieruchomościami, obowiązki przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie pośrednictwa wobec RODO, GIIF, NBP.
Lokal na biznes
Franczyzodawca podkreśla, że franczyzobiorca samodzielnie szuka lokalu na prowadzenie biznesu.
– Po akceptacji lokalu architekt przygotowuje jego wizualizację – aranżację zgodną z ustaleniami z franczyzobiorcą (liczba miejsc pracy). Wskazujemy również listę mebli do wyposażenia – nie ma wymogu zakupu u jednego producenta. Minimalna powierzchnia lokalu to 40 m2 – mówi Agnieszka Dąbrowska.
Obecnie sieć Freedom Nieruchomości liczy 40 oddziałów.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej