Agenci na wyłączność

Kwota inwestycji
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Freedom Nieruchomości  specjalizuje się w sprzedaży nieruchomości z rynku wtórnego, w modelu na wyłączność. Do sieci dołączają zarówno partnerzy, którzy posiadają już funkcjonujące na rynku biura pośrednictwa, jak i ci, którzy dopiero chcą rozpocząć działalność w tej branży.
– Nie wymagamy doświadczenia w branży nieruchomości. Natomiast nie bez znaczenia jest wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Łatwiej będzie osobom, które prowadziły już własny biznes, czy też zarządzały zespołem handlowców – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor franczyzy Freedom Nieruchomości.
Koncept otwiera biura w miastach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Obecnie szuka partnerów we Wrocławiu, w Szczecinie, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim.

Pomocny franczyzodawca

Kwota inwestycji uzależniona jest od miasta, w którym powstaje placówka i zawiera się w widełkach od 50 tys. do 120 tys. zł. Opłata wstępna również zależy od wielkości miejscowości – wynosi od 15 tys. zł do 30 tys. zł. Natomiast opłata miesięczna pobierana jest ryczałtowo i uzależniona od liczby agentów zatrudnionych w oddziale.
Franczyzobiorca otrzymuje od licencjodawcy pełną dokumentację potrzebną do prowadzenia biura i świadczenia usług pośrednictwa, know-how pozyskiwania umów na wyłączność i obsługi klienta, CRM, narzędzia do pozyskiwania ofert nieruchomości, obsługę reklamową oraz marketingową, a także projekty materiałów marketingowych. Centrala zapewnia też pełen pakiet szkoleń. Są to szkolenia związane z prowadzeniem biznesu: finansowe aspekty prowadzenia działalności, rekrutacja, zarządzanie zespołem handlowym, marketing biura nieruchomości, szkolenia sprzedażowe: pozyskiwanie ofert nieruchomości na wyłączność, praca z ofertą, organizacja procesu sprzedaży nieruchomości, personal branding pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz szkolenia prawne: umowy pośrednictwa, prawne aspekty obrotu nieruchomościami, obowiązki przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie pośrednictwa wobec RODO, GIIF, NBP.

Lokal na biznes 

Franczyzodawca podkreśla, że franczyzobiorca samodzielnie szuka lokalu na prowadzenie biznesu.
– Po akceptacji lokalu architekt przygotowuje jego wizualizację – aranżację zgodną z ustaleniami z franczyzobiorcą (liczba miejsc pracy). Wskazujemy również listę mebli do wyposażenia – nie ma wymogu zakupu u jednego producenta. Minimalna powierzchnia lokalu to 40 m2 mówi Agnieszka Dąbrowska.

Obecnie sieć Freedom Nieruchomości liczy 40 oddziałów.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Maryla Pałasz
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €