Opłacalne mycie

Umyjemto to nowa firma na rynku franczyzowym. Koszty inwestycji na start zależą od województwa, w którym franczyzobiorca będzie rozwijać swój biznes.
Umyjemto to międzynarodowa firma z oddziałami w dwóch krajach. Marka już od wielu lat zajmuje się czyszczeniem powierzchni budynków, posadzek zewnętrznych i dachów. W Czechach działa od ośmiu lat, a na Słowacji od dwóch. Od niedawna ma szansę rozwinąć swoją sieć w Polsce. – Polska to duży kraj i o wiele bardziej zurbanizowany niż Czechy i Słowacja. Dlatego chcemy, aby właśnie tu powstały nowe oddziały naszej firmy. Jest to dochodowy biznes, więc o jego powodzenie w Polsce się nie martwimy – mówi Agnieszka Chmiel, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Umyjemto.
Biznes z duchem czasu
Jak zauważa franczyzodawca Umyjemto, dziś stosowane są inne, lepsze spoosby mycia nawierzchni niż 50 lat temu, które mogą zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy . – Jeśli w porę zadba się o powierzchnię ścian można uniknąć kosztownych renowacji i w niedrogi sposób poprawić wygląd elewacji, Mycie wraz z impregnacją jest znacznie tańszą opcją niż nowa powłoka malarska. Już teraz widzimy, że będzie coraz większe zapotrzebowanie na tego typu usługi – twierdzi Agnieszka Chmiel.
Umyjemto oprócz świadczenia usług mycia i malowania jest również dystrybutorem chemii bezpiecznej dla środowiska naturalnego. – Z racji tego możemy zaproponować niższe ceny zaopatrzenia w nowoczesne środki myjące i impregnujące – mówi Agnieszka Chmiel.
Jak zapewnia franczyzodawca, aby rozpocząć współpracę konieczne jest posiadanie samochodu oraz co najmniej dwóch pracowników, którzy pomogą w prowadzeniu biznesu. – Docelowo chcemy mieć 16 franczyzobiorców, po jednym na każde województwo. Na razie mamy jednego, który od czerwca tego roku ma wyłączność na województwo śląskie – dodaje Agnieszka Chmiel.
Ile na start?
Opłata wstępna dla franczyzobiorców z pięciu największych województw (mazowieckie, śląskie, wielkopolskie, małopolskie i dolnośląskie) wynosi 749 tys. zł, dla pozostałych – 499 tys. zł. Stała opłata miesięczna szacowana jest na 5 proc. od obrotu w pierwszym roku współpracy, a w kolejnych latach – 7 proc. (w tym 2 proc. to marketing) od obrotu. Jak sugeruje franczyzodawca, opłata startowa zwraca się już po 1,5 roku.
A co franczyzodawca oferuje wzamian? Twierdzi, że zapewnia profesjonalne szkolenie praktyczne oraz teoretyczne z zakresu mycia i malowania elewacji, ale nie tylko. – Wiemy, że nie każdy jest dobrym handlowcem, dlatego też każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas wsparcie marketingowe, a także oferujemy sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów, doradztwo prawne oraz autorskie oprogramowanie – mówi Agnieszka Chmiel.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej