Biznes, który cieszy

Inwestycja w salon
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Magdalena i Sebastian Mirońscy z Gdańska od dłuższego czasu chcieli otworzyć swój własny biznes. Często przeglądaliśmy portal Franchising.pl, ale zanim zdecydowaliśmy się na własną działalność minęło osiem lat. Na początku myśleliśmy o założeniu własnego lokalu gastronomicznego, jednak naszą uwagę przykuła marka GoDan Strefa Uśmiechu, która oferuje dekoracje balonowe. Zachęcona opiniami innych franczyzobiorców o GoDan zdecydowaliśmy się na ten właśnie biznes  mówi Magdalena Mirońska.

Małżeństwo prowadzi swój salon GoDan już od roku. Jak wspomina Magdalena Mirońska, od samego początku współpraca z franczyzodawcą przebiegała sprawnie. – Bardzo szybko umówiliśmy się z menedżerem ds. rozwoju marki GoDan Agnieszką Falińską, która opowiedziała nam, jak wygląda prowadzenie takiej franczyzy. Otrzymaliśmy kontakty do innych franczyzobiorców, jak i dokładne informacje o wymaganym wkładzie finansowym, meblach itp. Kolejnym etapem było przyznanie nam opiekuna, który służy nam pomocą od samego początku działaności  mówi Magdalena Mirońska.

W związku z tym, że franczyzobiorcy z Gdańska wcześniej nie pracowali w handlu przyznają, że mieli spory problemem z zakupem sprzętu niezbędnego do prowadzenia sklepu.  Długo zastanawialiśmy się czy kupić kasę czy drukarkę fiskalną, jak już zapadła decyzja o zakupie drukarki to pojawiły się kolejne wątpliwości, m.in. jaki program będzie najlepszy do obsługi? Czy będziemy potrafili wprowadzić towar i ceny do systemu?Ale na tym nie koniec... Znalezienie i podpisanie najkorzystniejszej oferty z firmą sprzedającą gazy techniczne do wypełniania balonów również nie było prostą sprawą. Ale na szczęście ze wszystkim się uporaliśmy – przyznaje Magdalena Mirońska.

Franczyzobiorcy planują powiekszyć swój lokal, ale rozważają również otwarcie kolejnego salonu GoDan. – Najbardziej odpowiada nam to, że pracujemy dla siebie i na własny sukces. Branża dekoratorska jest branżą bardzo wdzięczną. Rzadko spotykamy biznes, gdzie nie ma klienta reklamacyjnego – podsumowuje Magdalena Mirońska.

Inwestycja w otwarcie salonu GoDan wynosi około 30 tys. zł. 15 tys. zł trzeba wydać na aranżację sklepu oraz około 15 tys. zł na zatowarowanie. Marka poszukuje kontrahentów w całej Polsce, najchętniej w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.  Nasz koncept charakteryzuje się łączeniem usług ze sprzedażą detaliczną, dlatego w zależności od lokalizacji, otwieramy sklepy również w mniejszych miejscowościach. Obecnie mamy 52 franczyzobiorców w całym kraju – mówi Agnieszka Falińska, menedżer ds. rozwoju marki GoDan.

Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €