Zarabiamy na sprzedaży lakierów

Kolejne otwarcie
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Najnowszy sklep Semilac otwarto miesiąc temu w opolskiej galerii handlowej Solaris Center. Oprócz tego, że klienci mogą kupić tu pełną ofertę kosmetyków i akcesoriów Semilac, mają też możliwość skorzystania z usług stylistek paznokci, zrobienia manicure hybrydowego i skorzystania z konsultacji makijażystek. Sklep ma powierzchnię ponad 32 m2 i mieści się na poziomie -1 galerii.
– Zależy nam, aby każda kobieta w Polsce mogła w łatwy i szybki sposób kupić nasze kosmetyki, a także skorzystać z profesjonalnych porad i usług naszych ekspertów. Stale obserwujemy obowiązujące trendy i zgodnie z nimi poszerzamy asortyment marki. Obecnie w naszym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych oraz liczne produkty i akcesoria do pielęgnacji i stylizacji paznokci – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta, właściciela marki Semilac. – Mając na uwadze potrzeby klientek w marcu 2018 roku poszerzyliśmy nasz asortyment o produkty do makijażu: róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych. A do końca tego roku zamierzamy jeszcze poszerzyć ofertę, zarówno z zakresu produktów do stylizacji paznokci, jak i makijażu.

Obecnie marka ma w Polsce 110 placówek: sklepów i wysp handlowych, przy czym zdecydowanie więcej jest punktów tego drugiego rodzaju. Najbardziej atrakcyjne lokalizacje dla konceptu to centra handlowe, usytuowane w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców. Otwarcie stoiska wiąże się z opłatą wstępną w wysokości 30 tys. zł. Do tego należy jeszcze doliczyć wydatki, związane z zakupem oprogramowania i sprzętu IT oraz pierwszym zatowarowaniem punktu.
– Zapewniamy franczyzobiorcom pomoc w projektowaniu przestrzeni dla wyspy oraz bezpłatne stoisko na cały czas trwania umowy. Po stronie franczyzobiorcy nie ma żadnych innych dodatkowych opłat – zapewnia Paulina Patelka.
Jeśli chodzi o koszty otwarcia sklepu, to są one szacowane indywidualnie i uzależnione m.in. od wielkości lokalu, zakresu prac. Franczyzodawca pomaga licencjobiorcom w wyborze lokalizacji oraz pośredniczy w negocjacjach z właścicielem obiektu. Jest również obecny przy podpisywaniu umowy najmu.
– Bardzo istotna jest dla nas wysoka jakość obsługi klientów w naszych punktach – podkreśla Paulina Patelka. – Dlatego dużą wagę przywiązujemy do profesjonalnych szkoleń, które zapewniamy pracowników placówek.
Licencjodawca doradza franczyzobiorcom podczas rekrutacji personelu i szkoli pracowników z zakresu kompetencji sprzedażowych i produktowych. Oprócz tego licencjobiorca może liczyć także na wsparcie marketingowe, np. porady jak prowadzić działania marketongowe w social mediach, materiały promocyjne. Ogólnopolską promocją marki zajmuje się centrala firmy.

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €