Zarabiaj w telekomunikacji

Silne wsparcie
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czym dokładnie zajmuje się Eurotel?
Jesteśmy partnerem operatorów Play, T-mobile, a także NC+ oraz Apple. W sumie zarządzamy obecnie ponad 250 salonami sprzedaży, własnymi oraz franczyzowymi, w których prowadzimy sprzedaż produktów i usług. Szukamy osób, które albo chciałyby przejąć któryś z naszych własnych salonów, albo otworzyć nowy. Najlepiej byłoby, aby kandydaci mieli jakieś doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Mogą to być np. osoby, które wcześniej pracowały na etatach, a teraz chcą poprowadzić własny biznes.

Rynek w waszej branży jest już chyba mocno nasycony. Nadal jest miejsce na nowe salony?
To prawda, coraz trudniej o dobre nowe lokalizacje. Tym bardziej atrakcyjne są funkcjonujące już nasze salony własne, które możemy zaoferować partnerom do przejęcia. Koszt wykupienia takiej placówki zależy oczywiście od jej kondycji, obrotów. To kwota od 10 tys. zł w górę. Jeśli chodzi natomiast o nowe otwarcia, to nastawiamy się raczej na średniej wielkości miasta, bo w tych największych rzeczywiście nasycenie rynku jest już bardzo duże. Salony chcemy lokalizować wyłącznie w galeriach handlowych, i to tych z dużym potencjałem i odpowiednio wysoką odwiedzalnością.

Jaką kwotę trzeba przeznaczyć na inwestycję?
Ostateczne wydatki zależą od konkretnej galerii handlowej, ale koszt otwarcia placówki to ok. 50 tys. zł. Franczyzobiorcy otrzymują towar w depozyt, dzięki czemu wydatki na starcie są mniejsze. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, ani żadnych opłat miesięcznych. Pomagamy franczyzobiorcom m.in. w negocjacjach wysokości czynszu, przygotowaniach lokalu do otwarcia, szkolimy ich oraz ich pracowników.

Co jest najtrudniejsze przy otwieraniu nowej placówki?
Jak chyba dzisiaj w każdej branży, najsłabszym ogniwem są pracownicy. We własnych placówkach udało nam się doprowadzić do sytuacji, że praktycznie mamy stałą obsadę, nie ma ciągłych roszad, fluktuacji. Naszych franczyzobiorców też nauczymy, jak to osiągnąć.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €