Array ( [article] => Array ( [pid] => 67221 [country] => pl [article_id] => 11306 [article_date] => 2019-09-14 [articletype_id] => 1 [article_title] => Żabka stawia na innowacje [article_intro] => Franczyzodawca zmienia identyfikację wizualną, wyposażenie sklepów, asortyment, ale nie tylko. Modernizację przechodzi również system franczyzowy. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 1 [img_photo_description] => [secret] => scrtk41f93d3dd096fe405171f7db459c193b [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => art. spożywcze i przemysłowe [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => zabka-stawia-innowacje [article_title_striped] => Żabka stawia na innowacje [dir] => article [article_text_photo] =>

Dziś z odmienionym logo Żabki działa już 4694 spośród 5817 placówek. Sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. – Dynamika rozwoju, przy wsparciu sztucznej inteligencji pomagającej w wyszukiwaniu optymalnych lokalizacji dla naszych sklepów, daje nam możliwość przekroczenia jeszcze w tym roku liczby 6 tys. placówek. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w II połowie 2020 roku wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

Sieć inwestuje w nowe kanały komunikacji z klientami, a także buduje swoje marki własne. – Przy pomocy takich narzędzi, jak sztuczna inteligencja analizujemy potrzeby i preferencje naszych klientów. Wiemy, że są oni coraz bardziej zapracowani i zabiegani, mają mniej czasu i wolą przeznaczać go na przyjemności lub inne życiowe obowiązki, niż stać w kolejkach. Nowy format sklepów Żabka jest odpowiedzią na ich potrzeby. Tutaj w drodze kupią kawę na wynos, kanapkę na śniadanie, danie gotowe na obiad, odbiorą paczkę i wypłacą gotówkę. Żabka to sklep dający gotowe rozwiązania tu i teraz – dodaje Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych w Żabka Polska.

<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="400" src="//www.youtube.com/embed/vJUOcjTl0UY?rel=0" width="630"></iframe>

Odmieniony format sklepów przyniósł nie tylko korzyści konsumentom, lecz także franczyzobiorcom. Wraz z jego wprowadzeniem, Żabka zaprezentowała nowy format franczyzowy, który spotkał się z uznaniem właścicieli sklepów. Sieć wprowadziła ponad 100 zmian w funkcjonowaniu sklepów na podstawie opinii klientów i franczyzobiorców. Właściciele sklepów podkreślają, że nowy format wpłynął na jeszcze lepsze postrzeganie placówek i przyciągnął do sieci o 30 proc. więcej klientów. – Komunikacja z franczyzobiorcami jest dla nas niezwykle istotna. Mamy radę franczyzobiorców, która została wybrana przez wszystkich franczyzobiorców sieci, czyli ponad 4 tys. Rada franczyzobiorców jest w kontakcie z zarządem spółki. To oni sugerują, nad czym należy jeszcze popracować, a co działa sprawnie. Franczyzobiorcy najbardziej zadowoleni są z aplikacji Frappka oraz etykiet elektronicznych – mówi Tomasz Suchański.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 283 [author_pid] => 1241 [author_name] => Maryla Pałasz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mpalasz@franchising.pl [author_profile] => [display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/PaMaryla [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/maryla-pa%C5%82asz-7386b489/ [author_photo] => Array ( [pid] => 164249 [itemserver_id] => 38568 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 000/d25/maryla-palasz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => maryla-palasz ) ) [link] => /artykul/11306/zabka-stawia-innowacje/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113770 [country_item] => pl [description] => [path] => f73/21b/zabka_lipcowa1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => null [img_width] => 1385 [img_height] => 1385 [itemserver_id] => 37269 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 169203 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy najbardziej zadowolenia są z aplikacji Frappka oraz etykiet elektronicznych. [path] => 5f9/f93/z_abka444.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Co chwalą biorcy licencji [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 40249 ) [1] => Array ( [pid] => 169202 [country_item] => pl [description] => Dziś z odmienionym logo Żabki działa już 4694 spośród 5817 placówek. [path] => a9e/cc8/z_abka88.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Spore zmiany [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 40248 ) ) ) [og_image] => 5f9/f93/z_abka444.jpg [article_date_formated] => 14.09.2019 [article_day] => Sobota [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 169203 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy najbardziej zadowolenia są z aplikacji Frappka oraz etykiet elektronicznych. [path] => 5f9/f93/z_abka444.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Co chwalą biorcy licencji [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 40249 ) [1] => Array ( [pid] => 169202 [country_item] => pl [description] => Dziś z odmienionym logo Żabki działa już 4694 spośród 5817 placówek. [path] => a9e/cc8/z_abka88.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Spore zmiany [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 40248 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 169203 [country_item] => pl [description] => Franczyzobiorcy najbardziej zadowolenia są z aplikacji Frappka oraz etykiet elektronicznych. [path] => 5f9/f93/z_abka444.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Co chwalą biorcy licencji [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 40249 ) [1] => Array ( [pid] => 169202 [country_item] => pl [description] => Dziś z odmienionym logo Żabki działa już 4694 spośród 5817 placówek. [path] => a9e/cc8/z_abka88.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Spore zmiany [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 40248 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Żabka [id] => 631 [type] => 1 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => 5000.00 [company_log] => 1 [short_description] => Sklepy typu convenience [name_length] => 5 [link] => /franczyza/631/zabka/ [investmentFormatted] => 5 000 zł [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 169752 [country_item] => pl [description] => [path] => 7e3/13e/zabka-logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 495 [img_height] => 193 [itemserver_id] => 40470 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 210486 [country_item] => pl [description] => [path] => 3f5/813/grzybowska-23-v2-maly.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1000 [img_height] => 667 [itemserver_id] => 52072 ) [1] => Array ( [pid] => 210485 [country_item] => pl [description] => [path] => 6d6/1dd/img_9933_51633884008_o.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 52071 ) [2] => Array ( [pid] => 187555 [country_item] => pl [description] => [path] => 665/aad/4_www.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 800 [img_height] => 534 [itemserver_id] => 46760 ) [3] => Array ( [pid] => 187553 [country_item] => pl [description] => [path] => 471/48a/img_8098_51647232462_o.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1280 [img_height] => 853 [itemserver_id] => 46758 ) [4] => Array ( [pid] => 187554 [country_item] => pl [description] => [path] => 818/e82/img_9305_51653688362_o.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 682 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 46759 ) [5] => Array ( [pid] => 187551 [country_item] => pl [description] => [path] => 177/eb6/17_11_zabka__7_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1500 [img_height] => 1000 [itemserver_id] => 46756 ) [6] => Array ( [pid] => 187552 [country_item] => pl [description] => [path] => b88/e84/domaniewska-14-v2-maly.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1000 [img_height] => 667 [itemserver_id] => 46757 ) ) ) ) ) )

Żabka stawia na innowacje

Co chwalą biorcy licencji
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dziś z odmienionym logo Żabki działa już 4694 spośród 5817 placówek. Sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. – Dynamika rozwoju, przy wsparciu sztucznej inteligencji pomagającej w wyszukiwaniu optymalnych lokalizacji dla naszych sklepów, daje nam możliwość przekroczenia jeszcze w tym roku liczby 6 tys. placówek. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w II połowie 2020 roku wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

Sieć inwestuje w nowe kanały komunikacji z klientami, a także buduje swoje marki własne. – Przy pomocy takich narzędzi, jak sztuczna inteligencja analizujemy potrzeby i preferencje naszych klientów. Wiemy, że są oni coraz bardziej zapracowani i zabiegani, mają mniej czasu i wolą przeznaczać go na przyjemności lub inne życiowe obowiązki, niż stać w kolejkach. Nowy format sklepów Żabka jest odpowiedzią na ich potrzeby. Tutaj w drodze kupią kawę na wynos, kanapkę na śniadanie, danie gotowe na obiad, odbiorą paczkę i wypłacą gotówkę. Żabka to sklep dający gotowe rozwiązania tu i teraz – dodaje Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych w Żabka Polska.

Odmieniony format sklepów przyniósł nie tylko korzyści konsumentom, lecz także franczyzobiorcom. Wraz z jego wprowadzeniem, Żabka zaprezentowała nowy format franczyzowy, który spotkał się z uznaniem właścicieli sklepów. Sieć wprowadziła ponad 100 zmian w funkcjonowaniu sklepów na podstawie opinii klientów i franczyzobiorców. Właściciele sklepów podkreślają, że nowy format wpłynął na jeszcze lepsze postrzeganie placówek i przyciągnął do sieci o 30 proc. więcej klientów. – Komunikacja z franczyzobiorcami jest dla nas niezwykle istotna. Mamy radę franczyzobiorców, która została wybrana przez wszystkich franczyzobiorców sieci, czyli ponad 4 tys. Rada franczyzobiorców jest w kontakcie z zarządem spółki. To oni sugerują, nad czym należy jeszcze popracować, a co działa sprawnie. Franczyzobiorcy najbardziej zadowoleni są z aplikacji Frappka oraz etykiet elektronicznych – mówi Tomasz Suchański.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Maryla Pałasz
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €