Array ( [article] => Array ( [pid] => 66857 [country] => pl [article_id] => 11226 [article_date] => 2019-07-09 [articletype_id] => 1 [article_title] => Zysk na bank [article_intro] => PKO Bank Polski ma już w Polsce ponad pół tysiąca placówek agencyjnych. Jak zostać agentem bankowym? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 14 [img_photo_description] => [secret] => scrtkd9f8d65df4f936ed82eaf6120de2df92 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => finanse i bankowość [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => zysk-bank [article_title_striped] => Zysk na bank [dir] => article [article_text_photo] =>

PKO Bank Polski współpracuje w ramach umowy agencyjnej z ponad 400 przedsiębiorcami. Sieć bankowych agencji liczy obecnie ponad 500 placówek. Franczyzodawca szuka partnerów zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w niewielkich gminach i powiatach.
Osoba zainteresowana współpracą z PKO BP powinna mieć minimum średnie wykształcenie i prowadzić działalność gospodarczą. Mile widziane jest też doświadczenie w branży ubezpieczeniowo-finansowej, ale dla franczyzodawcy nie jest to warunek konieczny.
Na jakie koszty inwestycji potencjalny agent musi być przygotowany? Szacowany wydatek na otwarcie agencji PKO BP to ok. 30-50 tys. zł. W tej kwocie mieści się adaptacja i dostosowanie lokalu do obowiązujących w banku standardów, tj. prace remontowe, umeblowanie dwóch stanowisk pracy zgodnie z wymaganiami; wyposażenie lokalu w mulitusejf, szyby antywłamaniowe, monitoring, a także wyposażenie placówki w sprzęt informatyczny i biurowy, koszt ubezpieczenia gotówki, którą bank zapewnia do obsługi klientów, polisy OC i zatrudnienie pracowników.
PKO Bank Polski nie pobiera ani opłaty wstępnej, ani żadnych opłat miesiecznych. Koszty miesieczne, jakie ponosi partner są związane z bieżącym prowadzeniem działalności, zatrudnieniem pracowników i utrzymaniem lokalu. – Oczywiście najbardziej optymalną i standardową dla nas sytuacją jest taka, kiedy kandydat na agenta dysponuje już odpowiednim lokalem w momencie składania wniosku o współpracę. Natomiast zdarzają się sytuacje, kiedy bank uczestniczy w procesie pozyskania takiego lokalu. Minimalna powierzchnia placówki, jaką rekomendujemy to 30 m2 – mówi Zofia Miedzińska, kierownik zespołu w Departamencie Sprzedaży Agencyjnej.
W ramach współpracy franczyzodawca dostarcza odpowiednie narzędzia do obsługi klientów – aplikację sprzedażową, materiały wspierające w postaci podręczników i instrukcji, dostęp do specjalnie przygotowanego dla agentów portalu. Agent i jego pracownicy otrzymują m.in. szkolenia z oferty produktowej, aplikacji informatycznych oraz szkolenie z umiejętności sprzedażowych i obowiązujących standardów obsługi.
W 2019 roku PKO Bank Polski bedzie kontynuował rozwój sieci agencyjnej.
–  Jesteśmy nastawieni na współpracę z przedsiębiorcami, którzy mają jasno okresloną wizję i mierzą wysoko. Pracujemy nad rozwiązaniami, które przyczyniają się do wzmocnienia naszej pozycji na rynku ogólnopolskim i lokalnym  zapewnia Zofia Miedzińska. 

 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 283 [author_pid] => 1241 [author_name] => Maryla Pałasz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mpalasz@franchising.pl [author_profile] => [display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/PaMaryla [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/maryla-pa%C5%82asz-7386b489/ [author_photo] => Array ( [pid] => 164249 [itemserver_id] => 38568 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 000/d25/maryla-palasz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => maryla-palasz ) ) [link] => /artykul/11226/zysk-bank/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 167872 [country_item] => pl [description] => [path] => f4c/7ff/pko_bp.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => null [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 39784 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 167873 [country_item] => pl [description] => Szacowany koszt utworzenia agencji PKO Banku Polskiego to ok. 30-50 tys. zł. [path] => d98/e4a/pko_placo_wka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Ile na start? [img_width] => 1600 [img_height] => 1236 [itemserver_id] => 39785 ) [1] => Array ( [pid] => 167906 [country_item] => pl [description] => PKO Bank Polski współpracuje w ramach umowy agencyjnej z ponad 400 przedsiębiorcami. [path] => 560/b2f/pko_2x.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Setki agentów [img_width] => 1176 [img_height] => 786 [itemserver_id] => 39793 ) ) ) [og_image] => d98/e4a/pko_placo_wka.jpg [article_date_formated] => 09.07.2019 [article_day] => Wtorek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 167873 [country_item] => pl [description] => Szacowany koszt utworzenia agencji PKO Banku Polskiego to ok. 30-50 tys. zł. [path] => d98/e4a/pko_placo_wka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Ile na start? [img_width] => 1600 [img_height] => 1236 [itemserver_id] => 39785 ) [1] => Array ( [pid] => 167906 [country_item] => pl [description] => PKO Bank Polski współpracuje w ramach umowy agencyjnej z ponad 400 przedsiębiorcami. [path] => 560/b2f/pko_2x.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Setki agentów [img_width] => 1176 [img_height] => 786 [itemserver_id] => 39793 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 167873 [country_item] => pl [description] => Szacowany koszt utworzenia agencji PKO Banku Polskiego to ok. 30-50 tys. zł. [path] => d98/e4a/pko_placo_wka.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Ile na start? [img_width] => 1600 [img_height] => 1236 [itemserver_id] => 39785 ) [1] => Array ( [pid] => 167906 [country_item] => pl [description] => PKO Bank Polski współpracuje w ramach umowy agencyjnej z ponad 400 przedsiębiorcami. [path] => 560/b2f/pko_2x.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Setki agentów [img_width] => 1176 [img_height] => 786 [itemserver_id] => 39793 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => PKO Bank Polski S.A. [id] => 292 [type] => 14 [fr] => 2 [company_franchising] => 2 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 20 [link] => /franczyza/292/pko-bank-polski-s/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 70537 [country_item] => pl [description] => [path] => 724/36a/pko-bank-polski.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 222 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 20067 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 204488 [country_item] => pl [description] => [path] => b9d/d71/0904_zebrzydowice_ks._janusza_15_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 50782 ) ) ) ) ) )

Zysk na bank

Ile na start?
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

PKO Bank Polski współpracuje w ramach umowy agencyjnej z ponad 400 przedsiębiorcami. Sieć bankowych agencji liczy obecnie ponad 500 placówek. Franczyzodawca szuka partnerów zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w niewielkich gminach i powiatach.
Osoba zainteresowana współpracą z PKO BP powinna mieć minimum średnie wykształcenie i prowadzić działalność gospodarczą. Mile widziane jest też doświadczenie w branży ubezpieczeniowo-finansowej, ale dla franczyzodawcy nie jest to warunek konieczny.
Na jakie koszty inwestycji potencjalny agent musi być przygotowany? Szacowany wydatek na otwarcie agencji PKO BP to ok. 30-50 tys. zł. W tej kwocie mieści się adaptacja i dostosowanie lokalu do obowiązujących w banku standardów, tj. prace remontowe, umeblowanie dwóch stanowisk pracy zgodnie z wymaganiami; wyposażenie lokalu w mulitusejf, szyby antywłamaniowe, monitoring, a także wyposażenie placówki w sprzęt informatyczny i biurowy, koszt ubezpieczenia gotówki, którą bank zapewnia do obsługi klientów, polisy OC i zatrudnienie pracowników.
PKO Bank Polski nie pobiera ani opłaty wstępnej, ani żadnych opłat miesiecznych. Koszty miesieczne, jakie ponosi partner są związane z bieżącym prowadzeniem działalności, zatrudnieniem pracowników i utrzymaniem lokalu. – Oczywiście najbardziej optymalną i standardową dla nas sytuacją jest taka, kiedy kandydat na agenta dysponuje już odpowiednim lokalem w momencie składania wniosku o współpracę. Natomiast zdarzają się sytuacje, kiedy bank uczestniczy w procesie pozyskania takiego lokalu. Minimalna powierzchnia placówki, jaką rekomendujemy to 30 m2 – mówi Zofia Miedzińska, kierownik zespołu w Departamencie Sprzedaży Agencyjnej.
W ramach współpracy franczyzodawca dostarcza odpowiednie narzędzia do obsługi klientów – aplikację sprzedażową, materiały wspierające w postaci podręczników i instrukcji, dostęp do specjalnie przygotowanego dla agentów portalu. Agent i jego pracownicy otrzymują m.in. szkolenia z oferty produktowej, aplikacji informatycznych oraz szkolenie z umiejętności sprzedażowych i obowiązujących standardów obsługi.
W 2019 roku PKO Bank Polski bedzie kontynuował rozwój sieci agencyjnej.
–  Jesteśmy nastawieni na współpracę z przedsiębiorcami, którzy mają jasno okresloną wizję i mierzą wysoko. Pracujemy nad rozwiązaniami, które przyczyniają się do wzmocnienia naszej pozycji na rynku ogólnopolskim i lokalnym  zapewnia Zofia Miedzińska. 

 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Maryla Pałasz
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €