Pomocna dłoń

Franczyzodawca Greenpoint zwiększył zakres pomocy dla nowych franczyzobiorców. Na jakie wsparcie mogą liczyć?
Marka Greenpoint w 2019 roku skoncentrowała się na rozwoju tradycyjnych i internetowych kanałów sprzedaży. – Budowanie pozytywnych relacji z klientem i stałe umacnianie pozycji na rynku bez wielokanałowego podejścia do sprzedaży jest teraz niemożliwe. Tak jak inne marki, my również zauważyliśmy coraz większy wpływ ze sprzedaży internetowej. Aby sprostać silnej konkurencji i potrzebom coraz bardziej świadomym konsumentom, staramy się zachować równowagę między kanałem online i offline – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Greenpoint. Franczyzodawca zwraca uwagę, że choć branża odzieżowa jest wymagającym segmentem rynku, nie ma powodów do obaw. – Staramy się różnymi metodami wciąż podnosić obroty sklepów. Zauważyliśmy np. że ważnym czynnikiem jest wygląd salonów. W ciągu ostatniego roku kilka z naszych sklepów całkowicie odremontowaliśmy, co bardzo korzystnie wpłynęło na poprawę wyników sprzedaży – mówi Tomasz Nowicki.
Sieć w minionym roku znacznie zwiększyła zakres pomocy nowym franczyzobiorcom. – Stosujemy szereg udogodnień, do każdego franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Udzielamy finansowego wsparcia przy zakupie wyposażeniu sklepu, udzielamy konkretnego wsparcia podczas procesu wyposażenia salonu oraz pomagamy w doborze odpowiednio wykwalifikowanych wykonawców – komentuje Nowicki. Franczyzodawca nie pobiera płaty wstępnej. Koszty inwestycji są naliczane indywidualnie. Wszystko zależy od wielkości lokalu i jego lokalizacji.
Franczyzodawca szuka partnerów w mniejszych miastach, ale nie wyklucza otwarcia nowych sklepów w aglomeracjach. – Przede wszystkim istotna jest dla nas lokalizacja. Inwestycja w biznes jest uzależniona właśnie od niej. Sklepy Greenpoint w większości znajdują się w miejscach o dużym przepływie klientów. Są to głównie galerie i ulice handlowe w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Lokal na sklep powinien mieć powierzchnię co najmniej 80 m2, układ prostokąta oraz jedną lub dwie witryny. Bardzo ważne jest również zatrudnienie odpowiedniego personelu – podkreśla Nowicki.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Willisch
Lodziarnie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

New York Pizza Department
Pizzerie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...