Zarabiaj na auto detailingu

Potencjalny franczyzobiorca DetailKing powinien interesować się motoryzacją. Salon auto detailingu najlepiej połączyć z działającym już biznesem. Jakim?
DetailKing świadczy usługi auto detailingu, który obejmuje m.in. czyszczenie auta, usuwanie drobnych zarysowań oraz wgnieceń, nakładanie powłok zabezpieczających lakier, korekty lakieru, renowacje tapicerek skórzanych oraz oklejanie samochodów foliami zabezpieczającymi. – Przygotowujemy samochody do sprzedaży. Dzięki naszym usługom, klient ma szanse sprzedać pojazd za dobrą cenę – mówi Marek Karafioł, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej DetailKing.
Obecnie w sieci działa jeden punkt własny i 30 franczyzowych. Michał Borkowski, specjalista ds. rozwoju sieci DetailKing, przyznaje, że branża od kilku lat bardzo dynamicznie się rozwija. Jak twierdzi, firmy auto detailingowe edukują kierowców, uświadamiając im możliwości związane z ochroną i pielęgnacją samochodów. – Dziś detailing nie jest już „fanaberią”. Z tych usług korzysta coraz większa liczba klientów. Oczywiście w tym samym czasie wzrosła też liczba punktów proponujących podobną ofertę. Ale my jestesmy spokojni. Do dnia dzisiejszego nie mamy większej konkurencji – mówi Borkowski.
Od potencjalnego franczyzobiorcy właściciel marki wymaga przede wszystkim zaangażowania i nastawienia na sukces. – Nie oczekujemy doświadczenia i wiedzy na temat zagadnień technicznych. Dlaczego? Ponieważ my zapewniamy odpowiednie szkolenia. Na pewno musi to być osoba, którą branża motoryzacyjna bardzo interesuje – dodaje Karafioł.
Franczyzodawca zaznacza, że sporym ułatwieniem w otwarciu salonu detailingu jest połączenie go już z istniejącym biznesem. – Przedsiębiorca ma możliwość połączenia punktu DetailKing z innym biznesem z branży motoryzacyjnej (np. warsztatem mechanicznym, salonem czy komisem), co znacznie ułatwia zdobycie klientów – dodaje Karafioł. Od franczyzobiorcy jest wymagamy lokal o powierzchni min. 100 m2. Przedsiębiorca powinien mieć na wyposażenie lokalu od 40 do 50 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. W trakcie współpracy franczyzobiorca musi płacić opłatę bieżącą w wysokości 250 zł za stanowisko (na jedno stanowisko trzeba przeznaczyć ok. 35 m2 plus powierzchnię socjalną, co daje łącznie ok. 100 m2).
W przypadku dwóch stanowisk, franczyzodawca w ramach pakietu zapewnia przedsiębiorcy pomoc w promocji lokalu (ulotki, oznakowanie, stroje robocze, wystrój lokalu) oraz szkolenia, które trwałą od pięciu do piętnastu dni.
Franczyzodawca w drugiej połowie 2019 roku chce się skoncentrować na promocji usługi jaką jest oklejanie pojazdów foliami PPF. – Widocznym trendem jest rosnąca popularność zabezpieczania pojazdów foliami ochronnymi. Jest to na ten moment dość drogi, ale najbardziej efektywny sposób na ochronę pojazdu. Udało nam się podpisać umowę na wyłączność w Europie z ich czołowym producentem, marką FlexiShield, więc aktualnie jesteśmy na etapie poszukiwania dystrybutorów i rozbudowy sieci sprzedaży – tłumaczy Borkowski.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej