Fast food z polską tradycją
Okazało się, że Polacy tęsknią za typową, tradycyjną kuchnią – mówi Adam Kućmierz, dyrektor zarządu Towarzystwa Przyjaciół Polskiej Kuchni (TPPK), spółki inwestującej w sieć barów Leśne Runo.
Pomysł jest prosty. Sposób zarządzania jest macdonaldowski, a menu polskie. W karcie są m.in. zestawy: Leśne Rogi czy Chata Leśnika, składające się z pierogów, naleśników, zupy.
Jak dotąd działają trzy restauracje Leśnego Runa: dwie przy trasie Warszawa – Gdańsk koło Ostródy i jedna w Siedlcach. Ich powierzchnia waha się od 100 do 150 mkw. W otwarcie lokali firma zainwestowała 600 tyś. złotych. Wszystkie należą do spółki TPPK, której właścicielem jest z kolei Polska Agencja Rozwoju Turystyki w Kaliszu.
- Następne będą otwierać franczyzobiorcy – mówi Kućmierz. Poszukiwania franczyzobiorców rozpoczną się na początku przyszłego roku. Chętni do prowadzenia restauracji muszą mieć na uruchomienie biznesu dobrą lokalizację i 100 tys. złotych.
- Mając lokal w dobrym punkcie, można być niemal pewnym, że interes się powiedzie - zachęca Kućmierz. Nie wszyscy widzą to tak różowo. – Stworzenie sieci to niełatwe zadanie – ostrzega Krzysztof Kłapa, rzecznik firmy McDonald's w Polsce.
Więcej: Profit, grudzień 2002, str.24ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...