Auto detailing coraz popularniejszy

Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, otworzyła salon w Krakowie i Bydgoszczy. Kolejne otwarcia już niebawem.
– W ciągu najbliższych pięciu lat zamierzamy być obecni w każdym mieście wojewódzkim oraz w mniejszych miejscowościach od 100 tys. mieszkańców. Chcielibyśmy, by w ciągu dekady funkcjonowało w Polsce 25 salonów Ziebart – mówi Mateusz Drab, dyrektor spółki Ziebart Polska. Plany firmy dopasowane są do potencjału rynku i rozwoju branży auto detailingu. Polscy kierowcy są coraz bardziej zorientowani w jej usługach. Widać to zresztą po przychodach Ziebarta, które rosną od 2013 roku, kiedy to firma rozpoczęła rozwój w Polsce. – Pierwszy rok działalności zakończyliśmy z obrotem na poziomie 230 tys. zł. Teraz będzie ponad 800 tys. zł, a w przyszłym roku zakładam, że przekroczymy 1 mln zł obrotu. Taki stan rzeczy wynika z przyrostu placówek, ale też z rosnącej popularności usług związanych z pielęgnacją aut – mówi Mateusz Drab.
Jak twierdzi, firmy autodetailingowe edukują kierowców, uświadamiając im możliwości związane z ochroną i pielęgnacją samochodów. – Naszym zadaniem jest zarówno promocja marki, jak i samych usług. Uczestniczymy w wydarzeniach branżowych, które gromadzą ogromną rzeszę fanów motoryzacji, np. Motor Show czy Retro Show. Naszą ofertę kierujemy do posiadaczy nowych i używanych samochodów oraz okazów retro, które są coraz bardziej popularne w Polsce. Paleta usług Ziebarta jest mocno rozwinięta, tak, by trafiała w różne potrzeby – mówi Mateusz Drab.
W nowych autach najpopularniejsze jest zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną i zabezpieczenie wybranych elementów bezbarwną folią ochronną. W przypadku aut używanych dominuje korekta lakieru i detailing wnętrza pojazdu (pedantyczne czyszczenie).
Korzyści z auto detailingu dostrzegają zarówno posiadacze aut, jak i ich sprzedawcy. Pielęgnacja samochodów to dla dilerów dodatkowe źródło przychodów, dzięki czemu mogą na stałe związać ze sobą klientów. Inwestycja w jednostanowiskową placówkę franczyzową Ziebart wynosi 60 tys. zł. Kwota obejmuje opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł i zakup środków chemicznych potrzebnych do realizacji usług (ze względu na swoją wydajność starczają one na rok działalności). Tej wielkości placówka sprawdza się na obszarze z liczbą 100 tys. mieszkańców. Istnieje możliwość zwiększenia zasięgu działalności, wpłacając 10 tys. zł za każde kolejne stanowisko. W ten sposób partner poszerza też swój obszar wyłączności.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

New York Pizza Department
Pizzerie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...