Franczyza zakodowana

Szkoły programowania SmartNinja działają już w dziewięciu krajach Europy. Franczyzodawca chce otwierać placówki franczyzowe w kolejnych państwach, również w Polsce.
SmartNinja to sieć franczyzowych szkół programowania, która ma swoje szkoły w dziewięciu krajach. – Zauważyliśmy, że jest wiele firm, które potrzebują do pracy osób ze znajomością IT. A z drugiej strony jest wielu młodych ludzi, którzy chcieliby zmienić swoją ścieżkę kariery i nauczyć się programować. I my odpowiadamy na to zapotrzebowanie – mówi Miha Fabjan, prezes i współzałożyciel SmartNinja.
Firma została założona w Słowenii w 2015 roku. – W naszym rodzinnym mieście postanowiliśmy zorganizować zajęcia z programowania. Ku naszemu zaskoczeniu pojawił się wielki popyt na tego rodzaju kursy. To zachęciło nas do działania na szerszą skalę – wspomina Miha Fabjan.
Po udanym rozwoju sieci w Słowenii marka postawiła na zagraniczną ekspansję. Najpierw otworzyła szkołę w Austrii. Założyciele firmy przez pięć miesięcy mieszkali w Wiedniu, aby samodzielnie dopilnować nowo otwieranego biznesu, zatrudnić personel. – Uruchomienie szkoły pochłonęło więcej czasu niż zakładaliśmy. Nie znaliśmy dobrze lokalnego rynku. I wówczas uznaliśmy, że dobrym pomysłem będzie rozwój poprzez franczyzę – stwierdza Miha Fabjan.
Aktualnie szkoły programowania SmartNinja działają w: Chorwacji, Hiszpanii, Niemczech, Belgii, Łotwie, Dania, Słowenii, Austrii i na Węgrzech. Franczyzodawca chce otwierać placówki franczyzowe w kolejnych krajach Unii Europejskiej, w tym również w Polsce. Szkoły marki najlepiej sprawdzają się w miastach zamieszkałych przez co najmniej 500 tys. zł mieszkańców. Najlepiej jeśli jest to miasto uniwersyteckie, w którym mieszka dużo osób w wieku 25-35 lat. Pomaga też sąsiedztwo firm telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych i banków. Jak twierdzi franczyzodawca korzystają one z pomocy SmartNinja w wyszkoleniu swoich potencjalnych pracowników.
Opłata licencyjna za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. Euro. W trakcie współpracy franczyzobiorca uiszcza opłatę w wysokości 15-20 proc. od przychodu.
– Branża edukacyjna jest jedną z największych gałęzi przemysłu na świecie. Ze względu na szybki rozwój technologii, coraz więcej osób będzie musiało nauczyć się programować, aby utrzymać swoją pracę. Jestem przekonany, że klientów nam nie zabraknie – podsumowuje Miha Fabjan.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

New York Pizza Department
Pizzerie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...