Klient z telefonem

Franczyzodawca Telakces.com twierdzi, że nakłady na punkt z akcesoriami GSM mogą się zwrócić nawet w kilka miesięcy. A ile trzeba zainwestować?
Telakces.com ma obecnie 170 punktów sprzedaży, w których oferuje klientom wszelkiego rodzaju akcesoria do telefonów.
– Od początku roku otworzyliśmy 32 lokalizacje, co kolejny rok kwalifikuje nas jako najszybciej rozwijającą się sieć franczyzową w segmencie GSM w Polsce – podkreśla Michał Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. – Do końca 2019 roku chcemy mieć 250 punktów sprzedażowych, a tym samym tworzyć największą sieć sprzedaży w Polsce w branży akcesoriów do telefonu.
Proces rozbudowy sieci odbywa się dwutorowo – z jednej strony dzięki rekrutacji nowych franczyzobiorców, a z drugiej poprzez otwieranie kolejnych placówek przez obecnych partnerów sieci. Pod szyldem Telakces funkcjonują zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Optymalne rozmiary stoisk kształtują się między 6 -12 m2, a salonów między 20 a 40 m2. Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. Wysokość opłat franczyzowych zależy od lokalizacji i powierzchni punktu.
– W najatrakcyjniejszych lokalizacjach nakłady poniesione na inwestycję zwracają się po kilku miesiącach – zapewnia Michał Skowronek. – Zakupy u nas są impulsywne, zatem nadal najlepszą lokalizacją dla Telakces.com i naszego partnera strategicznego Virgin Mobile w Polsce są galerie handlowe. Przyjmuje się, że nasz koncept jest najbardziej rentowny w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, ale przyglądamy się również mniejszym ośrodkom. Wszystko zależy od rynku, zapotrzebowania na nasze produkty oraz nasycenia w danym miejscu branżą GSM.
Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego.
– Nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci, zarówno pod względem liczebności sklepów, jak i ich wyglądu oraz oferowanego asortymentu – zapewnia prezes Telakces.com. – Przede wszystkim poszerzamy asortyment, wprowadzając własne marki, oferujemy również coraz szerszy zakres usług operatorskich Virgin Mobile. Dbamy także o wygląd naszych sklepów, wprowadzając nowoczesne elementy ekspozycyjne i coraz nowsze rozwiązania designerskie.
Michał Skowronek przyznaje, że nasycenie rynku w branży GSM jest bardzo duże – tym bardziej liczy się więc silna marka, która może konkurować o atrakcyjne lokalizacje.
– Każdy, kto ma telefon, jest dla nas potencjalnym klientem. A w dobie pojawiających się nieustannie nowych modeli telefonów działalność w branży akcesoriów GSM potrafi przynosić korzyści finansowe – podkreśla prezes Telakces.com.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej