Array ( [article] => Array ( [pid] => 64106 [country] => pl [article_id] => 10917 [article_date] => 2018-10-08 [articletype_id] => 1 [article_title] => Klient z telefonem [article_intro] => Franczyzodawca Telakces.com twierdzi, że nakłady na punkt z akcesoriami GSM mogą się zwrócić nawet w kilka miesięcy. A ile trzeba zainwestować? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 4 [img_photo_description] => [secret] => scrtk692f9007b328f18cd26228eebaae0473 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => telekomunikacja, IT, AGD/RTV [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => klient-telefonem [article_title_striped] => Klient z telefonem [dir] => article [article_text_photo] =>

Telakces.com ma obecnie 170 punktów sprzedaży, w których oferuje klientom wszelkiego rodzaju akcesoria do telefonów.
Od początku roku otworzyliśmy 32 lokalizacje, co kolejny rok kwalifikuje nas jako najszybciej rozwijającą się sieć franczyzową w segmencie GSM w Polsce  podkreśla Michał Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. Do końca 2019 roku chcemy mieć 250 punktów sprzedażowych, a tym samym tworzyć największą sieć sprzedaży w Polsce w branży akcesoriów do telefonu.
Proces rozbudowy sieci odbywa się dwutorowo – z jednej strony dzięki rekrutacji nowych franczyzobiorców, a z drugiej poprzez otwieranie kolejnych placówek przez obecnych partnerów sieci. Pod szyldem Telakces funkcjonują zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Optymalne rozmiary stoisk kształtują się między 6 -12 m2, a salonów między 20 a 40 m2. Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. Wysokość opłat franczyzowych zależy od lokalizacji i powierzchni punktu.
W najatrakcyjniejszych lokalizacjach nakłady poniesione na inwestycję zwracają się po kilku miesiącach – zapewnia Michał Skowronek. Zakupy u nas są impulsywne, zatem nadal najlepszą lokalizacją dla Telakces.com i naszego partnera strategicznego Virgin Mobile w Polsce są galerie handlowe. Przyjmuje się, że nasz koncept jest najbardziej rentowny w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, ale przyglądamy się również mniejszym ośrodkom. Wszystko zależy od rynku, zapotrzebowania na nasze produkty oraz nasycenia w danym miejscu branżą GSM.
Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego.
Nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci, zarówno pod względem liczebności sklepów, jak i ich wyglądu oraz oferowanego asortymentu – zapewnia prezes Telakces.com.  Przede wszystkim poszerzamy asortyment, wprowadzając własne marki, oferujemy również coraz szerszy zakres usług operatorskich Virgin Mobile. Dbamy także o wygląd naszych sklepów, wprowadzając nowoczesne elementy ekspozycyjne i coraz nowsze rozwiązania designerskie.
Michał Skowronek przyznaje, że nasycenie rynku w branży GSM jest bardzo duże – tym bardziej liczy się więc silna marka, która może konkurować o atrakcyjne lokalizacje.
 Każdy, kto ma telefon, jest dla nas potencjalnym klientem. A w dobie pojawiających się nieustannie nowych modeli telefonów działalność w branży akcesoriów GSM potrafi przynosić korzyści finansowe – podkreśla prezes Telakces.com.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 247 [author_pid] => 1076 [author_name] => Monika Wojniak-Żyłowska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mwojniak@profitsystem.pl [author_profile] =>

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z dziennikarstwem związana jest od 2000 roku. Przez wiele lat pracowała w gazetach codziennych, zajmując się m.in. problematyką prawną i samorzadową. Jej publikacje można też znaleźć m.in. w Angorze i prasie turystycznej. Teraz na portalu Franchising.pl i w miesięczniku "Franchising" przybliża czytelnikom rynek franczyzy oraz próbuje inspirować młodych przedsiębiorców, szukających pomysłu na własną firmę.

Prywatnie mama Emilki i żona Piotra. Jej pasje to podróże, dobre kryminały i literatura faktu.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mowojnia1 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/monika-wojniak-%C5%BCy%C5%82owska-667670136/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116103 [itemserver_id] => 38128 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 623/449/mz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => monika-wojniak-zylowska ) ) [link] => /artykul/10917/klient-telefonem/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113487 [country_item] => pl [description] => [path] => 223/ac6/kobieta-rozmawiaj_ca-przez-telefon.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 37163 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115332 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego. [path] => af7/059/telakces_lokal.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie od dawcy [img_width] => 1600 [img_height] => 1436 [itemserver_id] => 37855 ) [1] => Array ( [pid] => 115333 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. [path] => f2b/fe9/telakces-witryna.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wydatki na inwestycję [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37856 ) ) ) [og_image] => af7/059/telakces_lokal.jpg [article_date_formated] => 08.10.2018 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115332 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego. [path] => af7/059/telakces_lokal.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie od dawcy [img_width] => 1600 [img_height] => 1436 [itemserver_id] => 37855 ) [1] => Array ( [pid] => 115333 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. [path] => f2b/fe9/telakces-witryna.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wydatki na inwestycję [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37856 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115332 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego. [path] => af7/059/telakces_lokal.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wsparcie od dawcy [img_width] => 1600 [img_height] => 1436 [itemserver_id] => 37855 ) [1] => Array ( [pid] => 115333 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. [path] => f2b/fe9/telakces-witryna.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Wydatki na inwestycję [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 37856 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Fonny Funny [id] => 1906 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 12 [link] => /franczyza/1906/fonny-funny/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106707 [country_item] => pl [description] => [path] => f03/578/fonny-funny-logo-rozowe.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 36945 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106708 [country_item] => pl [description] => Stoisko wyspa zakupowa z akcesoriami do telefonów i smartfonów. [path] => 235/95f/fonny-funny_wyspa-obudowy-i-akcesoria-do-telefonow-i-smartfonow-iphone-samsung-nokia-huawei.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Fonny Funny [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 36946 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Global Neovision [id] => 2272 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/2272/global-neovision/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200879 [country_item] => pl [description] => [path] => 235/066/logo_gn.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 155 [itemserver_id] => 49946 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200876 [country_item] => pl [description] => [path] => 7ff/a7e/img-20230313-wa0013_edit_63576971716339.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 657 [img_height] => 492 [itemserver_id] => 49943 ) [1] => Array ( [pid] => 200878 [country_item] => pl [description] => [path] => 1d6/81c/img-20230313-wa0011.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 49945 ) [2] => Array ( [pid] => 200877 [country_item] => pl [description] => [path] => 5af/9e7/img-20230313-wa0024.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 768 [img_height] => 891 [itemserver_id] => 49944 ) [3] => Array ( [pid] => 200875 [country_item] => pl [description] => [path] => c4c/4dd/img-20230313-wa0012_edit_63611947444459.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 518 [img_height] => 624 [itemserver_id] => 49942 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Play [id] => 1527 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 4 [link] => /franczyza/1527/play/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 79627 [country_item] => pl [description] => [path] => 337/1ff/play.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 160 [itemserver_id] => 29037 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 200678 [country_item] => pl [description] => [path] => 6fc/5da/ds5_2396_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 49922 ) [1] => Array ( [pid] => 88435 [country_item] => pl [description] => [path] => 4ee/109/20170626_134808_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 300 [img_height] => 400 [itemserver_id] => 35081 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Teletorium [id] => 815 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 10 [link] => /franczyza/815/teletorium/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114646 [country_item] => pl [description] => [path] => 292/9a0/teletorium-logo-2018.gif [class] => image-gif [mime] => image/gif [title] => [img_width] => 612 [img_height] => 251 [itemserver_id] => 37599 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114872 [country_item] => pl [description] => [path] => 0ef/408/teletorium-foto-wyspy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 37700 ) ) ) ) [4] => Array ( [name] => T-Mobile Polska SA [id] => 2361 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2361/t-mobile-polska-sa/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217746 [country_item] => pl [description] => [path] => 397/bed/t_logo_carrier_surface_cmyk_n_64_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 250 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 54296 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 217901 [country_item] => pl [description] => [path] => d5b/71e/example.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 901 [itemserver_id] => 54336 ) ) ) ) [5] => Array ( [name] => Used Products [id] => 2302 [type] => 4 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2302/used-products/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207579 [country_item] => pl [description] => [path] => 971/24c/used_products_logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 51472 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 207580 [country_item] => pl [description] => [path] => 0c1/40c/usedproducts2.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 51473 ) [1] => Array ( [pid] => 207581 [country_item] => pl [description] => [path] => 613/1fe/usedproducts3.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51474 ) [2] => Array ( [pid] => 207583 [country_item] => pl [description] => [path] => 465/092/usedproducts1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51476 ) [3] => Array ( [pid] => 207582 [country_item] => pl [description] => [path] => 717/bb5/usedproducts4.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1066 [itemserver_id] => 51475 ) ) ) ) ) )

Klient z telefonem

Wsparcie od dawcy
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Telakces.com ma obecnie 170 punktów sprzedaży, w których oferuje klientom wszelkiego rodzaju akcesoria do telefonów.
Od początku roku otworzyliśmy 32 lokalizacje, co kolejny rok kwalifikuje nas jako najszybciej rozwijającą się sieć franczyzową w segmencie GSM w Polsce  podkreśla Michał Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. Do końca 2019 roku chcemy mieć 250 punktów sprzedażowych, a tym samym tworzyć największą sieć sprzedaży w Polsce w branży akcesoriów do telefonu.
Proces rozbudowy sieci odbywa się dwutorowo – z jednej strony dzięki rekrutacji nowych franczyzobiorców, a z drugiej poprzez otwieranie kolejnych placówek przez obecnych partnerów sieci. Pod szyldem Telakces funkcjonują zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Optymalne rozmiary stoisk kształtują się między 6 -12 m2, a salonów między 20 a 40 m2. Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. Wysokość opłat franczyzowych zależy od lokalizacji i powierzchni punktu.
W najatrakcyjniejszych lokalizacjach nakłady poniesione na inwestycję zwracają się po kilku miesiącach – zapewnia Michał Skowronek. Zakupy u nas są impulsywne, zatem nadal najlepszą lokalizacją dla Telakces.com i naszego partnera strategicznego Virgin Mobile w Polsce są galerie handlowe. Przyjmuje się, że nasz koncept jest najbardziej rentowny w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, ale przyglądamy się również mniejszym ośrodkom. Wszystko zależy od rynku, zapotrzebowania na nasze produkty oraz nasycenia w danym miejscu branżą GSM.
Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego.
Nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci, zarówno pod względem liczebności sklepów, jak i ich wyglądu oraz oferowanego asortymentu – zapewnia prezes Telakces.com.  Przede wszystkim poszerzamy asortyment, wprowadzając własne marki, oferujemy również coraz szerszy zakres usług operatorskich Virgin Mobile. Dbamy także o wygląd naszych sklepów, wprowadzając nowoczesne elementy ekspozycyjne i coraz nowsze rozwiązania designerskie.
Michał Skowronek przyznaje, że nasycenie rynku w branży GSM jest bardzo duże – tym bardziej liczy się więc silna marka, która może konkurować o atrakcyjne lokalizacje.
 Każdy, kto ma telefon, jest dla nas potencjalnym klientem. A w dobie pojawiających się nieustannie nowych modeli telefonów działalność w branży akcesoriów GSM potrafi przynosić korzyści finansowe – podkreśla prezes Telakces.com.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Monika Wojniak-Żyłowska
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €