Hybrydowa franczyza

W stoisko NeoNail trzeba zainwestować minimum 21 tys. zł netto. Po jakim czasie inwestycja może się zwrócić?
NeoNail ma obecnie 125 własnych punktów sprzedażowych oraz 65 franczyzowych.
– Ale te liczby zmieniają się dosłownie z dnia na dzień, bo placówek przybywa bardzo szybko – zastrzega Sabina Frąckowiak, menedżer sieci franczyzowej NeoNail.
Na początku marka przyjęła założenie, że będzie rozwijać się w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Ale teraz nowe punkty powstają też w znacznie mniejszych miejscowościach – już od 20 tys. mieszkańców.
– Każdą lokalizację sprawdzamy indywidualnie, badając jej potencjał sprzedażowy – wyjaśnia Sabina Frąckowiak.
NeoNail lokuje swoje punkty głównie w galeriach handlowych – dużych i małych, także w pasażach przy hipermarketach. Placówki powstają w trzech formatach: jako wyspy handlowe, sklepy oraz showroomy – czyli miejsca, które nie tylko prowadzą sprzedaż, ale także organizują szkolenia.
Minimalna kwota inwestycji w punkt prowadzący sprzedaż lakierów hybrydowych oraz akcesoriów do stylizacji paznokci to 21 tys. zł netto. Taka suma wystarczy w przypadku wynajmu w pełni wyposażonego stoiska (obejmuje też zatowarowanie).
– Oczywiście biorca może też kupić stoisko u wskazanych przez nas dostawców – dodaje Sabina Frąckowiak. – Jego wielkość zależy od powierzchni, jaką zgodzi się wynająć galeria handlowa. Natomiast jeśli chodzi o wielkość sklepów, to nie mamy żadnych ograniczeń dotyczących minimalnej czy maksymalnej powierzchni.
Franczyzobiorca albo sam proponuje lokalizację dla placówki, albo może liczyć na wsparcie w jej poszukiwaniach (i negocjacjach stawek najmu) ze strony licencjodawcy. Centrala firmy zapewnia także szkolenia, zarówno produktowe, jak i sprzedażowe. Odbywają się one przed otwarciem nowego punktu i później, w trakcie jego działalności, w miarę potrzeb czy też np. zatrudniania nowych pracowników. Są bezpłatne. Licencjobiorca może też liczyć na doradztwo przy rekrutacji pracowników, wsparcie marketingowe, stałą pomoc przy ewentualnych bieżących problemach. Jak informuje franczyzodawca, placówki osiągają rentowność z reguły między 3 a 6 miesiącem działalności.
– Mamy franczyzobiorców, którzy sami stają za ladą i pracują w swojej placówce – mówi Sabina Frąckowiak. – Ale są też tacy, którzy prowadzą już po kilka naszych stoisk i zatrudniają sporo personelu. Obecny rekordzista prowadzi dziewięć punktów z szyldem NeoNail.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej