Array ( [article] => Array ( [pid] => 63963 [country] => pl [article_id] => 10870 [article_date] => 2018-09-24 [articletype_id] => 1 [article_title] => Zarobek na paczkach [article_intro] => Franczyzodawcy Ship Center wprowadzili nowy, partnerski wariant współpracy. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 13 [img_photo_description] => [secret] => scrtk2989580c5dc1c4f9e401e87313ae04d5 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla konsumentów [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => zarobek-paczkach [article_title_striped] => Zarobek na paczkach [dir] => article [article_text_photo] =>

W Ship Center można załatwić kilka spraw za jednym razem. W ofercie są przesyłki krajowe i międzynarodowe, cyfrowe i wielkoformatowe wydruki, gadżety reklamowe, pieczątki czy profesjonalne opakowania. Aby dotrzeć do klienta na czas, Ship Center nawiązało współpracę z 12 firmami kurierskimi i spedycyjnymi, m.in.: UPS, DPD i DHL. Przedsiębiorstwo dostarcza usługi zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Z usług poligraficznych korzystają głównie firmy, a z kurierskich małe i średnie przedsiębiorstwa oraz konsumenci indywidualni.

Alternatywa dla biznesmena

Pierwszy punkt własny franczyzodawców stanął w Katowicach w 2013 roku. Właściciele nie zwlekali z decyzją i w tym samym roku wystartowali z biznesem we franczyzie. – Widzieliśmy, że punkt się sprawdza, jest popularny. Chcieliśmy zwiększyć nasze moce przerobowe. Trudno było samodzielnie obsłużyć klientów w całej Polsce – mówi Łukasz Osyra z Ship Center. Franczyzobiorcy szybko połknęli haczyk. W sieci znalazło się 65 jednostek franczyzowych, głównie na Śląsku. Właściciele nie zamierzają zwalniać tempa. W każdym miesiącu na mapie Ship Center pojawiają się nowe jednostki pod batutą franczyzobiorców.

Według warunków zawartych w umowie franczyzowej, licencjobiorca otwiera punkt Ship Center od zera w nowym pomieszczeniu. Alternatywną opcją jest współpraca partnerska. – Rok temu zdecydowaliśmy się na urozmaicenie działalności o wariant partnerski. Partner to osoba, która już prowadzi własną działalność biznesową i pragnie dodać do swojej oferty nasze usługi – mówi Łukasz Osyra. Powierzchnia lokalu Ship Center sięga od 15 do 50 m2. Partner ma zapewnione pełne wyposażenie placówki, oklejenie witryn i pomoc w uruchomieniu punktu. Pomieszczenie musi znajdować się na parterze, w pobliżu parkingu, aby łatwo było przywieźć i wyładować paczki. Miasto, w którym stanie lokal franczyzowy, powinno mieć więcej niż 3 tys. mieszkańców.

Pieniądze na stół

Kandydat na licencjobiorcę musi wykazać się motywacją do pracy na własną rękę. Przystępując do współpracy pod znanym szyldem, dostaje dostęp do szkoleń teoretycznych i praktycznych z poligrafii i usług kurierskich. Podczas bieżącej działalności może wziąć udział w kursach doszkalających. W razie problemu kontaktuje się z wewnętrzną infolinią, z liderem branży spedycyjnej czy poligraficznej. Co więcej, partner Ship Center zamawia produkty od sprawdzonych dostawców, bazując na wynegocjowanych warunkach handlowych. Franczyzodawcy regularnie przekazują mu know-how dotyczące pozyskiwania klientów. Raz w roku organizują zjazd wszystkich partnerów w sieci, na którym zgłębiają tajniki biznesu w Ship Center. Przez cały okres współpracy nad poszczególną jednostką franczyzową czuwa osobny opiekun z centrali.

Licencjobiorca otworzy placówkę za minimum 8,5 tys. zł netto. Na koszt inwestycji składa się pełna aranżacja lokalu oraz podstawowy pakiet licencyjny. W ramach pakietu franczyzobiorca dostaje meble, oprogramowanie do obsługi przesyłek kurierskich, oznakowanie lokalu, komputer, wagę do paczek i dostęp do strony internetowej firmy. Decydując się na najtańszy wariant, licencjobiorca kupuje produkty poligraficzne w centrali Ship Center. Jeśli chce wykonywać je na własną rękę, musi wyłożyć na stół dodatkowe pieniądze. Maksymalna kwota inwestycji, która obejmuje zakup maszynki do wykonywania pieczątek i dodatkowej drukarki, sięga 19,9 tys. zł netto. Ostateczna kwota zależy od wybranych elementów wyposażenia. – Modelujemy kwotę wstępną wspólnie. W zależności od asortymentu franczyzobiorca ponosi odpowiedni koszt – mówi Łukasz Osyra. Przez pierwszych sześć miesięcy współpracy licencjobiorca jest zwolniony z opłat na rzecz franczyzodawców. Potem pokrywa stałą kwotę franczyzową w wysokości 290 zł miesięcznie. Partner płaci mniej – 50 zł, za to już od pierwszego miesiąca współpracy. Na zwrot z inwestycji franczyzobiorca czeka od 12 do 16 miesięcy od uruchomienia punktu.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 273 [author_pid] => 1086 [author_name] => Hanna Górczyńska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>

Odbyła kilka staży w redakcjach biznesowych i sportowych. Swoją wiedzę ekonomiczną poszerza w Szkole Głównej Handlowej. Od kilku miesięcy jest związana z magazynem "Własny Biznes Franchising". Prywatnie miłośniczka sportu, podróży i zwiedzania.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 113314 [itemserver_id] => 37088 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => 438/64a/hanna-gorczynska-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => hanna-gorczynska ) ) [link] => /artykul/10870/zarobek-paczkach/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115043 [country_item] => pl [description] => [path] => cff/a9f/kamil-janowski-ship-center-.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 37748 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115045 [country_item] => pl [description] => Licencjobiorca otworzy placówkę za minimum 8,5 tys. zł netto. Na koszt inwestycji składa się pełna aranżacja lokalu oraz podstawowy pakiet licencyjny. [path] => 401/a98/ship_center_lokal.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Niska inwestycja [img_width] => 1600 [img_height] => 1014 [itemserver_id] => 37750 ) [1] => Array ( [pid] => 115044 [country_item] => pl [description] => Powierzchnia lokalu Ship Center sięga od 15 do 50 m kw. Partner ma zapewnione pełne wyposażenie placówki, oklejenie witryn i pomoc w uruchomieniu punktu. [path] => a07/15c/ship_center_kj.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Kamil Janowski z Ship Center [img_width] => 900 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 37749 ) ) ) [og_image] => 401/a98/ship_center_lokal.jpg [article_date_formated] => 24.09.2018 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115045 [country_item] => pl [description] => Licencjobiorca otworzy placówkę za minimum 8,5 tys. zł netto. Na koszt inwestycji składa się pełna aranżacja lokalu oraz podstawowy pakiet licencyjny. [path] => 401/a98/ship_center_lokal.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Niska inwestycja [img_width] => 1600 [img_height] => 1014 [itemserver_id] => 37750 ) [1] => Array ( [pid] => 115044 [country_item] => pl [description] => Powierzchnia lokalu Ship Center sięga od 15 do 50 m kw. Partner ma zapewnione pełne wyposażenie placówki, oklejenie witryn i pomoc w uruchomieniu punktu. [path] => a07/15c/ship_center_kj.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Kamil Janowski z Ship Center [img_width] => 900 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 37749 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115045 [country_item] => pl [description] => Licencjobiorca otworzy placówkę za minimum 8,5 tys. zł netto. Na koszt inwestycji składa się pełna aranżacja lokalu oraz podstawowy pakiet licencyjny. [path] => 401/a98/ship_center_lokal.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Niska inwestycja [img_width] => 1600 [img_height] => 1014 [itemserver_id] => 37750 ) [1] => Array ( [pid] => 115044 [country_item] => pl [description] => Powierzchnia lokalu Ship Center sięga od 15 do 50 m kw. Partner ma zapewnione pełne wyposażenie placówki, oklejenie witryn i pomoc w uruchomieniu punktu. [path] => a07/15c/ship_center_kj.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Kamil Janowski z Ship Center [img_width] => 900 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 37749 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Ship Center [id] => 1388 [type] => 13 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/1388/ship-center/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 206548 [country_item] => pl [description] => [path] => 67b/a85/shipcenter_logo_rgb_1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 102 [itemserver_id] => 51226 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 114306 [country_item] => pl [description] => [path] => dcd/2da/ship-center-punkt.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 37470 ) ) ) ) ) )

Zarobek na paczkach

Niska inwestycja
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Ship Center można załatwić kilka spraw za jednym razem. W ofercie są przesyłki krajowe i międzynarodowe, cyfrowe i wielkoformatowe wydruki, gadżety reklamowe, pieczątki czy profesjonalne opakowania. Aby dotrzeć do klienta na czas, Ship Center nawiązało współpracę z 12 firmami kurierskimi i spedycyjnymi, m.in.: UPS, DPD i DHL. Przedsiębiorstwo dostarcza usługi zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Z usług poligraficznych korzystają głównie firmy, a z kurierskich małe i średnie przedsiębiorstwa oraz konsumenci indywidualni.

Alternatywa dla biznesmena

Pierwszy punkt własny franczyzodawców stanął w Katowicach w 2013 roku. Właściciele nie zwlekali z decyzją i w tym samym roku wystartowali z biznesem we franczyzie. – Widzieliśmy, że punkt się sprawdza, jest popularny. Chcieliśmy zwiększyć nasze moce przerobowe. Trudno było samodzielnie obsłużyć klientów w całej Polsce – mówi Łukasz Osyra z Ship Center. Franczyzobiorcy szybko połknęli haczyk. W sieci znalazło się 65 jednostek franczyzowych, głównie na Śląsku. Właściciele nie zamierzają zwalniać tempa. W każdym miesiącu na mapie Ship Center pojawiają się nowe jednostki pod batutą franczyzobiorców.

Według warunków zawartych w umowie franczyzowej, licencjobiorca otwiera punkt Ship Center od zera w nowym pomieszczeniu. Alternatywną opcją jest współpraca partnerska. – Rok temu zdecydowaliśmy się na urozmaicenie działalności o wariant partnerski. Partner to osoba, która już prowadzi własną działalność biznesową i pragnie dodać do swojej oferty nasze usługi – mówi Łukasz Osyra. Powierzchnia lokalu Ship Center sięga od 15 do 50 m2. Partner ma zapewnione pełne wyposażenie placówki, oklejenie witryn i pomoc w uruchomieniu punktu. Pomieszczenie musi znajdować się na parterze, w pobliżu parkingu, aby łatwo było przywieźć i wyładować paczki. Miasto, w którym stanie lokal franczyzowy, powinno mieć więcej niż 3 tys. mieszkańców.

Pieniądze na stół

Kandydat na licencjobiorcę musi wykazać się motywacją do pracy na własną rękę. Przystępując do współpracy pod znanym szyldem, dostaje dostęp do szkoleń teoretycznych i praktycznych z poligrafii i usług kurierskich. Podczas bieżącej działalności może wziąć udział w kursach doszkalających. W razie problemu kontaktuje się z wewnętrzną infolinią, z liderem branży spedycyjnej czy poligraficznej. Co więcej, partner Ship Center zamawia produkty od sprawdzonych dostawców, bazując na wynegocjowanych warunkach handlowych. Franczyzodawcy regularnie przekazują mu know-how dotyczące pozyskiwania klientów. Raz w roku organizują zjazd wszystkich partnerów w sieci, na którym zgłębiają tajniki biznesu w Ship Center. Przez cały okres współpracy nad poszczególną jednostką franczyzową czuwa osobny opiekun z centrali.

Licencjobiorca otworzy placówkę za minimum 8,5 tys. zł netto. Na koszt inwestycji składa się pełna aranżacja lokalu oraz podstawowy pakiet licencyjny. W ramach pakietu franczyzobiorca dostaje meble, oprogramowanie do obsługi przesyłek kurierskich, oznakowanie lokalu, komputer, wagę do paczek i dostęp do strony internetowej firmy. Decydując się na najtańszy wariant, licencjobiorca kupuje produkty poligraficzne w centrali Ship Center. Jeśli chce wykonywać je na własną rękę, musi wyłożyć na stół dodatkowe pieniądze. Maksymalna kwota inwestycji, która obejmuje zakup maszynki do wykonywania pieczątek i dodatkowej drukarki, sięga 19,9 tys. zł netto. Ostateczna kwota zależy od wybranych elementów wyposażenia. – Modelujemy kwotę wstępną wspólnie. W zależności od asortymentu franczyzobiorca ponosi odpowiedni koszt – mówi Łukasz Osyra. Przez pierwszych sześć miesięcy współpracy licencjobiorca jest zwolniony z opłat na rzecz franczyzodawców. Potem pokrywa stałą kwotę franczyzową w wysokości 290 zł miesięcznie. Partner płaci mniej – 50 zł, za to już od pierwszego miesiąca współpracy. Na zwrot z inwestycji franczyzobiorca czeka od 12 do 16 miesięcy od uruchomienia punktu.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €