Strefa pieniędzy

Strefa Mocy stawia na małe, ekspresowe franczyzy. To niezła wiadomość dla przedsiębiorców, którzy wolą rozwijać biznes małymi krokami.
Strefa Mocy to sieć salonów z suplementami diety, żywnością i odżywkami m.in. dla sportowców. Franczyzobiorcom proponuje kilka możliwości współpracy. Aby otworzyć sklep tej marki trzeba wydać niemało, bo min. 60 tys. zł na lokal standardowych rozmiarów. Przedsiębiorca musi także dysponować dobrze ulokowaną powierzchnią min. 30 m2, w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców. Druga możliwość to wyspa handlowa. Tu inwestycja wynosi 50 tys. Koncept ma też propozycję dla przedsiębiorców, którzy dysponują małą przestrzenią. Mogą skorzystać z formatu Strefa Mocy Ekspres.
- Strefa Mocy Ekspres to niestandardowy punkt sprzedaży przy klubie sportowym czy basenie, o rozmiarach kiosku. Wystarczy 10-12 m2 i 50 tys. zł na inwestycję - mówi Kaja Jaśkiewicz, menadżer ds, rozwoju Strefy Mocy. - Każdy sklep, i ten duży, i ten mały jest podpięty do sklepu internetowego. Ten system zapewnia zarobek franczyzobiorcy - klient odbierający towar w sklepie płaci za niego na miejscu.
Franczyzobiorca nie musi posiadać doświadczenia w branży suplementacyjnej. Ma zagwarantowaną opiekę menadżera ds. rozwoju franczyzy przez cały okres trwania umowy. Firma pomaga także w znalezieniu, wynajmie i dostosowaniu lokalu oraz zapewnia szkolenia z zakresu suplementacji, standardów obsługi oraz narzędzi niezbędnych do prowadzenia salonu. Pakietem szkoleń objęci są właściciele sklepów oraz ich pracownicy. Strefa Mocy zapewnia również marketing sieciowy oraz indywidualny dla poszczególnych partnerów. Franczyzodawca gwarantuje wyłączność terytorialną, podpisuje z partnerem umowę na 5 lat z możliwością przedłużenia na kolejne 5.
- Obecnie pracujemy nad projektem internetowym, który na razie objęty jest tajemnicą, ale mogę obiecać, że będzie kolejnym wsparciem dla franczyzobiorców - mówi Kaja Jaśkiewicz.
Jak zapewnia menadżer ds. rozwoju marki, firma prowadzi obecnie dwa zaawansowane procesy negocjacyjne z potencjalnymi franczyzobiorcami.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej