Skok po kasę

Jump World chce otworzyć parki trampolin w Warszawie, Krakowie, Kielcach, Opolu i Tychach. Franczyzodawca twierdzi, że można zarobić nawet 200 tys. zł miesięcznie.
Do parków trampolin poskakać przychodzą całe rodziny i grupy przyjaciół. Do ćwiczeń na trampolinach nie potrzeba żadnych specjalnych umiejętności, np. może je wykonywać dziecko razem z babcią. Czyli potencjalny klient jest, ale czy to realnie się opłaca?
Koszty, jakie na dzień dobry musi ponieść przedsiębiorca, to jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 20 tys. zł. Franczyzodawca wymaga także od franczyzobiorcy, aby dysponował 400-3000 m2 halą rekreacyjną w centrum handlowym lub wolnostojącym budynki z dobrym połączeniem komunikacyjnym. Nakład inwestycyjny związany z przystosowaniem lokalu do wymagań marki waha się w przedziale 650-1,3 tys.zł za 1m². Przedsiębiorca będzie musiał zatrudnić także min. siedmioosobowy personel, a w trakcie współpracy uiszczać comiesięczną opłatę franczyzową w wysokości 8,5 proc. od obrotu oraz opłatę na fundusz marketingowy – 1,5 proc. od obrotu. Co otrzyma w zamian?
Jump World zapewnia, że potencjalnym franczyzobiorcom pomaga w wyborze odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzeniu parku od podstaw.
– Partnerzy sieci parków wybierani są głównie spośród osób posiadających już doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej, a także posiadających odpowiednie środki finansowe. Znajomość branży nie jest wymagana, ponieważ Jump World przekazuje wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu. Wystarczy, że franczyzobiorca przestrzegają standardów prowadzenia działalności zawartej w umowie licencyjnej oraz podręczniku operacyjnym – wyjaśnia Zbigniew Macion, właściciel marki Jump World.
Franczyzodawca oferuje także profesjonalne wyposażenie wraz z podziałem na strefy tematyczne: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka oraz arenę główną. Franczyzobiorca otrzyma przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku. JumpWord zapewnia również rekrutację i szkolenie personelu, wsparcie marketingowe, pomoc w uzyskaniu leasingów, czy kredytów.
Właściciel marki twierdzi, że biznes przynosi stabilny, rosnący dochód.
– Dochody uzależnione są od wielkości parku, np. w hali o pow. 1000 m2, możemy obsłużyć 70 klientów na godzinę, co daje miesięczny przychód w wysokości powyżej 200 tys. zł – wyjaśnia właściciel marki.
Obecnie franczyzodawca posiada 7 funkcjonujących parków, kilka w budowie a poszukuje franczyzobiorców w: Warszawie, Opolu, Kielcach, Krakowie i Tychach.
– Realizacja inwestycji od podpisania umowy do otwarcia parku zajmuje zazwyczaj trzy miesiące miesiące. Termin realizacji jest uzależniony przede wszystkim od jakości hali. W wielu przypadkach hala pod park trampolin musi zostać przystosowana. W takiej sytuacji inwestor jest uzależniony od czasu wykonania prac adaptacyjnych – wyjaśnia Zbigniew Macion. – Do końca roku mamy zaplanowane budowy czterech parków oraz prowadzimy rozmowy z pięcioma nowymi inwestorami – dodaje.
Nowe parki powstaną w Gnieźnie, Łodzi, Warszawie i Będzinie.
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej