Internetowe bratanki
Strona internetowa Detalu Dzisiaj oraz portal Franchising.pl będą wymieniały się informacjami o franchisingu i branży FMCG.
Oba portale skierowane są do ludzi przedsiębiorczych, prowadzących biznes lub zamierzających go otworzyć.
Detal Dzisiaj jest ogólnopolskim dwutygodnikiem opisującym rynek sprzedaży detalicznej w branży produktów FMCG. Każdy numer wydawany jest w nakładzie 60 tys. sztuk, co czyni DD najbardziej opiniotwórczym pismem w branży. Każdy numer dystrybuowany jest do kilkudziesięciu tysięcy sklepów i punktów usługowych. Strona dd.tradepress.com.pl jest internetową wersją pisma poszerzoną o teksty archiwalne oraz informacje przekazywane przez Franchising.pl.
- Na zlinkowaniu naszych stron skorzystają goście obu portali, ponieważ od tej pory bez konieczności poszukiwań w internecie będą mieli dostęp do informacji o franczyzie i zmianach w prawie gospodarczym (te informacje dostarczy portal o franchisingu – red.) oraz do raportów z rynków różnych branż (udostępniane przez DD – red.) – mówi Robert Szewczyk, redaktor naczelny Detalu Dzisiaj.
Zdaniem Michała Wiśniewskiego, redaktora portalu Franchising.pl, raporty rynkowe Detalu Dzisiaj publikowane na portalu o franchisingu stworzą potencjalnym franczyzobiorcom możliwość głębszej analizy różnych branż przed decyzją o zakupie licencji. Dodatkowo dzięki wymianie obie strony zyskają nowych czytelników.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...