Auto detailing coraz popularniejszy

Ziebart umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Franczyzodawca zwiększył obroty firmy o 55 proc. w porównaniu do roku wcześniejszego.
– W tym roku spodziewamy się jeszcze lepszego wyniku, ponieważ zamierzamy przyspieszyć rozwój sieci. Niedługo sieć powiększy się o salon franczyzowy w Warszawie. Szukamy również dealerów samochodowych, z którymi chcemy uruchomić mniejsze punkty Ziebart Express – mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Poland. Według jego prognoz, na koniec 2018 roku z nowymi punktami, Ziebart może podwoić aktualny poziom sprzedaży. Dobre wyniki finansowe potwierdzają zapotrzebowanie rynku na usługi związane z pielęgnacją aut i auto detailingiem. – Na razie z usług korzystają właściciele aut marek premium, ale wraz z rozwojem sieci sytuacja zacznie się stopniowo zmieniać i z auto detailingu będą korzystać również posiadacze samochodów średniej klasy i tych z wyższej półki – mówi Bartosz Liszkowski.
Ziebart otwiera dwa rodzaje placówek – duże salony franczyzowe z kompleksową ofertą (pielęgnacja i czyszczenie samochodów, ochrona powierzchni lakierowanych i tapicerowanych, auto detailing) i mniejsze punkty Ziebart Express we współpracy z dealerami samochodowymi (ochrona powierzchni lakierowanych). – Mocno stawiamy na współpracę z dealerami samochodowymi, co stanowi obustronną korzyść. Dealerzy poszerzają ofertę swoich salonów, która wychodzi poza sprzedaż aut i ich serwis. Dzięki Ziebartowi, oprócz podstawowej oferty mogą sprzedawać dodatkowe usługi, co korzystnie wpływa na ich ogólny dochód. My natomiast jako sieć zwiększamy swój zasięg, sprzedaż i popularyzujemy markę – mówi Bartosz Liszkowski. Ziebart aktualnie współpracuje z salonami Lexusa i BMW.
Jak twierdzi Bartosz Liszkowski, w planach Ziebarta jest otwarcie 40 placówek w całej Polsce w ciągu 10 lat. Według niego w każdym mieście powyżej 300 tys. mieszkańców jest miejsce na jeden, dwa duże salony i od trzech do pięciu mniejszych punktów Ziebart Express. Koszt inwestycji w duży salon wynosi mniej więcej 150 tys. zł. Zwrot inwestycji następuje po ok. 1,5 roku. Placówki Ziebart Express prowadzone wraz z dealerami samochodowymi są wsparciem w regionie dla dużych salonów franczyzowych.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...