Wakacje dobiły do setki

Wakacje.pl otworzyły setne biuro podróży. Na ten rok franczyzodawca zaplanował uruchomienie jeszcze wielu nowych placówek.
W tej chwili Wakacje.pl mają dwa salony własne i aż 98 franczyzowych. Najnowsza placówka została otwarta w ostatnią sobotę, w niewielkim Osielsku w woj. kujawsko-pomorskim. Biuro mieści się w galerii handlowej, pracują w nim trzy osoby. Jego właścicielka ma wieloletnie doświadczenie w branży turystycznej.
– Prowadziłam biuro podróży od 16 lat. Ale rynek się zmienia i szansą na rozwój jest dołączenie do dużej marki, która umie przyciągnąć klientów i cieszy się ich zaufaniem – mówi Magdalena Klimek, obecna franczyzobiorczyni Wakacje.pl. – Możemy cały czas poruszać się w ramach tej samej bazy klientów, albo zrobić duży krok do przodu i czerpać z narzędzi, wiedzy i zasobów większej organizacji, jak Wakacje.pl, która będzie napędzać nam biznes. Zmieniłam więc logo, aranżację lokalu dostosowałam do standardów marki i zrobiliśmy huczne otwarcie. Czas, by biznes ruszył z kopyta.
Wakacje.pl działają na turystycznym rynku od 19 lat. Startowały jako internetowe biuro podróży, a od 2011 roku budują sieć salonów sprzedaży. Jako multiagent turystyczny dysponują ofertą ponad 100 touroperatorów, do której dostęp uzyskują też wszyscy franczyzobiorcy. Do sieci mogą przystąpić już funkcjonujące na rynku biura podróży, ale możliwe jest też uruchomienie placówki od podstaw. Koszt inwestycji szacowany jest na ok. 21 tys. zł. Na tę sumę składają się aranżacja wnętrza i umeblowanie, wizualizacja zewnętrzna oraz pakiet startowy, w tym zestaw gadżetów reklamowych i odzież służbowa. Do tego trzeba doliczyć zakup sprzętu biurowego i ewentualne prace remontowe. Nie ma opłat licencyjnych, franczyzowych ani marketingowych.
– Franczyzobiorcy otrzymują od centrali wsparcie zarówno na etapie otwarcia, jak i w trakcie trwania współpracy – zapewnia Klaudyna Mortka, rzeczniczka Wakacje.pl. – Nasi partnerzy mogą liczyć na nasze zaangażowanie przy poszukiwaniu lokalu oraz projektowaniu wnętrza i witryny. Otrzymują m.in. know-how marki, narzędzia szkoleniowe i sprzedażowe, a także wsparcie marketingowe czy księgowe.
W planach na ten rok jest otwarcie kolejnych 20 salonów. Marka chce rozwijać się i w dużych, i w małych miastach. Do priorytetowych lokalizacji, w których Wakacje.pl chcą zawiesić swoje kolejne szyldy, należą m.in. Kielce, Wrocław, Łódź, Szczecin, Zabrze, Opole, Konin, Łomża.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

New York Pizza Department
Pizzerie

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...